Paviarotti Napisano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 Dzięki Jak tylko pasują Ci śrubki to bierz W Bombowcu mam chyba 18,5 cm sterówki (1 cm podkładka, gdzieś z 3 mm stery, mostek chyba 4 cm i długość główki chyba 140 mm to by wychodziło gdzieś 18,5 cm właśnie). Kiedyś pamiętałem ile "W" ma oryginalny olej ale teraz przyćmiło mi pamięć - chyba 7,5W ale głowy nie dam. Koszyk na bidon to była M5 chyba 15 mm (jeśli nie masz pompki to możesz spokojne dać 10 mm) a do przerzutki przedniej chyba też M5 (seryjna w XT miała łebek taki jak w śrubach M6 ale gwint taki jak w M5). Nie krzyczeć, nie znam się na śrubach Najlepiej będzie jak sprawdzisz u siebie wszystkie gwinty w śrubach przez zamówieniem. Nie będziesz miał niespodzianek tak jak ja Niedługo zmiana napędu, potem dokupię kilka pierdół i może coś konkretniejszego, waga powinna zejść do poziomu ok 10,4 kg (ciągle z poczciwym Bombowcem ^^) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 Tak, na śrubki już jestem zdecydowany zwłaszcza, że mam czerwoną ramę Hhehe, ja też się nie znam na śrubach dlatego pytałem Będę musiał posprawdzać, bo budżet napięty nie ma miejsca na pomyłki. Ciśnij z tą wagą ciśnij powodzenia ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phuong Napisano 22 Marca 2008 Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 Hej! Witam wszystkich na forum ! Mam pytanie odnosnie tego potrojnego cieniowania ramy -sam sie zastanawiam nad RADONem z taka rama i pociesza mnie fakt 5lat gwarancji ,ale domyslam sie ,ze podczas reklamacji peknietej ramy beda robic problemy ;(-jak to w Polsce bywa-mimo ,ze Niemcy wysylaja. Zastanawiam sie ,czy brac RADONa na potrojnie cieniowanej ,czy podwojnie? - czy moze patrzac na te 5lat to i tak nie ma znaczenia ? ps. rowerek BOMBA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 Rama wygląda solidnie, rury są grube. Myślę, że nie powinni robić problemów w razie gwarancji. Co prawda nie ma osób które jeździłyby dłużej na tej ramce ale myślę, że to solidna, niemiecka robota (podobno, że fabryka Cube'a a Cube'ów pękniętych nie widziałem). Współczynnik cena/waga/jakość świetny Niedługo waga spadnie o 20 g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kr1zje Napisano 22 Marca 2008 Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 gdzie i za ile upolowałeś siodło tune speedneedle z obiciem ze skóry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 Allegro od Extreme-Shopu. Poniżej 400 z przesyłką nóweczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deith Napisano 22 Marca 2008 Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 Nie wiem czy juz wspominales, ale ile dałes za ta rame? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 Sama rama 779. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phuong Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 Sama rama 779. No wlasnie -Czy to jest ta sama budowa co rama z RADON "Team Edition" -tyle ,ze w innym kolorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 Wydaje mi się, że inna. Rury są grubsze, takie masywniejsze. Porównaj sobie z zdjęciem profilu jakie dałem gdzieś na początku topicu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kr1zje Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 teraz w extremeshopie na stronie maja te siodło za 529pln i to już po przecenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 Ha, ma się to szczęście Trzeba polować na allegro. Przy licytacjach aż tak dużych kwot nie dają, można tanio wyrwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 Zakupione części, które dadzą spadek masy o 192,5 g no jeszcze zostało mi trochę do dokupienia i się założy. Ale póki co szaaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2008 Zmiany: -tarcze 32T i 44T alu Race Face - 42/79 g -tarcza 22T Shimano XTR alu - 22,4 g -kaseta Shimano Deore XT CS-M737 11-28T - 258,6 g -łańcuchy Wippermann Connex 804/808 - 293,8 g -kółka przerzutki SRAM X.0 - 29,4 g -śrubki alu do korby KCNC i A2Z, komplet na całą korbę - 12,3 g KONCOWA WAGA 10772,1 g Jeszcze coś tam zmienię niedługo, fotki wrzucę potem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2008 Stan sprzętu na dzień dzisiejszy: Sorki, że taka brzydka fotka, światło do niczego i w ogóle ale coś nie chce mi się robić zdjęć rowerowi. Mam zdecydowanie piękniejszy obiekt do fotografowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 16 Czerwca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2008 Bardzo przyjemny rowerek. Gratuluje. Mam jednak pewną uwagę. Mianowicie utnij nadmiar linki przy przerzutkach, bo po jakiego czorta potrzebne Ci takie anteny? Rozumiem ze jest zapas ale tyle to stanowczo za dużo. W sumie i tak to sie nie przydaje bo linki warto wymieniać co sezon (żeby mieć pewność niezawodności) a jak już sie coś grzebie to ten centymetr do półtora zapasu i tak spokojnie starczy. Niemówiąc juz o tym ze spadnie waga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2008 Zrzucone kilka g: -zaciski zmienione na Dartmoor Bolt-on czerwone przód/tył - 31/36,2 g -wykręcona jedna niepotrzebna śrubka ze SRAMa X-9 - zysk 2 g (waga przerzutki 217,5 g) Waga z licznikiem, koszykiem i neoprenem = 10710,6 g Waga bez tego powyżej = 10710,6 g-70,9-24,4-42,9 = 10572,4 g Proszę o poprawkę w rankingu i tytule. Raczej szybko nie szykuję zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 7 Lipca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Lipca 2008 Oryginalną masz korbę. Ciwkawe połączenie korby LX z koronkami RF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2008 Pewnie tak wypadło akurat, bo w miarę tanio wylicytowałem komplet RF. Tylko, że potem musiałem dokupić małą Shimano za cenę połowy pozostałych tarcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 8 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 Do zmian zapomniałem dodać też dętkę Maxxis Ultralight 106,3 g (do tych cieńszych opon). A teraz jeżdżę na slickach lżejszych od IRC ale niech pozostaną opony MTB w specyfikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creative1989 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 Piękniutki rower:thumbsup: Bomber cały czas siedzi? Coś się zmieniło od ponad roku? Powiedz mi jak się sprawuje licznik Trelocka? Jak długo go masz, czy jakieś problemy z nim są? Jak długo baterie trzymają w nadajniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 (edytowane) Bomber siedzi, chociaż wiem, że wypadałoby go zmienić. I ze względu na wagę i ze względu na pracę (ale to już moja zasługa braku wymiany oleju i uszczelek przez kilka sezonów, mimo to śmiga ok). Przez ten czas wiele się nie zmieniło, tylko: -dętka na przód Schwalbe Light XX - 99,2 g -licznik Sigma BC1606L (już powinien być w specyfikacji wcześniej) - 41,5 g I chyba tyle teraz chyba nie ma co zmieniać, jakieś większe zmiany pewnie koło lipca w przyszłym roku jak dojadę napęd. Wtedy pewnie przejdę na napęd 9speed i spooro oj sporo zrzucę na wszystkim pójdą do wymiany manetki, kaseta, obydwie przerzutki, korba. Niedługo pewnie też trzeba będzie zmienić opony, chyba, że zajadę je na śmierć EDIT: No i wkładki XTRowskie do Avidów na przód. Edytowane 25 Sierpnia 2009 przez Paviarotti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2011 Nie było mnie tutaj ponad 2 lata i odświeżam troszkę temat. Radon większych zmian nie przeszedł, w sumie niewiele jeździł (głównie szosa), a w tym roku to już przebieg symboliczny. Niestety niedługo chyba trzeba będzie pożegnać Radona, nachodzi czas na nowy projekt! będzie atak na wysokie 9kg. Czy się uda to nie wiem, na pewno będzie niskie 10kg. Najlżejsze graty przejdą z Radona (pewnie Tune, zaciski kół, mostek, rogi), a reszta... tajemnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 12 Września 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Września 2011 Pokaż jeszcze fotkę tego Radona, chętnie bym go ujrzał a stare fotki się usunęły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.