Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Bartku, z całym szacunkiem do twojej osoby, gorszego spamera na forum nie ma! Takie pierdoły piszesz, po większości tematów, że głowa mała! Twoje wypowiedzi nie wnoszą NIC konstruktywnego do ŻADNEGO tematu.

Sorry za OT, ale nie mogłem sie powstrzymać

 

Paviarotti, a jak kupowałeś Tuna nie było wersji czerwonej? Masz pancerz poprowadzony aż do przerzutki z przodu?

Napisano

Czerwieni będzie więcej, bo już część tego co potrzeba jest w drodze.

I to będzie w rowerze, nie innym miejscu B)

 

snuffi -> pewnie było, ale te czerwone schodzą zawsze drogo. Wyrwałem tanio czarne i też jestem zadowolony.

Pancerze są zwyczajnie poprowadzone, reszta to termokurcz :)

Napisano

Ja mam pytanie z lekko odmiennego tematu. Jakim aparatem i słoikiem( o ile był) były robione fotki ? Usunąłeś exif-y i nie mogę nic podpatrzyć, na temat ustawień aparatu podczas fotografowania roweru.

 

Rower faktycznie piękny, amor fajnie kontrastuje z ramą i całą resztą, jak dla mnie miodzio, zazdroszczę ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

Dziękować, cieszę się, że się podoba.

 

Aparat to Canon S5 z lampą Metza 44 AF-4C + dyfuzor i tulipan ;)

 

Ustawienia kolejno (rzędami):

1. 1/50 f2.7 ISO 80, ogniskowa 6 mm, pomiar wielosegmentowy, kompensacja błysku +/- 0EV

2. 1/50 f2.7 ISO 125, ogniskowa 6 mm, pomiar wielosegmentowy

3. 1/50 f2.7 ISO 100, ogniskowa 6 mm, pomiar centralnie-ważony

4. 1/50 f3.2 ISO 160, ogniskowa 8,1 mm pomiar centralnie-ważony

5. 1/50 f3.5 ISO 200, ogniskowa 52,8 mm, pomiar punktowy

6. 1/60 f3.5 ISO 200, ogniskowa 26 mm, pomiar centralnie-ważony.

7. 1/50 f3.5 ISO 400, ogniskowa 27,6 mm, pomiar centralnie-ważony

8. 1/60 f3.5 ISO 400, ogniskowa 57,8 mm, pomiar centralnie-ważony

9. 1/60 f3.5 ISO 160, ogniskowa 72 mm, pomiar centralnie-ważony

10. 1/50 f2.7 ISO 200, ogniskowa 6 mm, pomiar centralnie-ważony

11. 1/60 f2.7 ISO 200, ogniskowa 6 mm, pomiar centralnie-ważony

12. 1/60 f2.7 ISO 200, ogniskowa 6 mm, pomiar centralnie-ważony

Ogniskowa nie jest w przeliczeniu na mały obrazek.

Wydawało mi się, że więcej razy lampa błyskała ale z tego co pokazuje Opanda IExif to tylko przy pierwszej fotce jest lampa. Ogólna obróbka - kontrast, zmniejszenie, wyostrzenie.

 

Dzisiaj jeszcze może wrzuce fotki w akcji i może filmik :D

 

BONUS:

paviarottive4.th.jpg paviarotti2av5.th.jpg paviarotti3wx8.th.jpg

 

Jakiś taki mały ten rowerek na zdjęciach wyszedł B)

Napisano

Doszły śruby, więc na tuningu śrubkowym trochę waga spadła i wygląd się podciągnął :D

Teraz waga poszczególnych części wynosi:

VP-45AC (śruba alu) - 100,8 g

Shimano Deore XT FD-M761 (śruba alu) - 166 g

Avid FR 5 (śruby alu) - 147,7 g

SRAM Trigger X-7 (śruby alu) - 244,1 g

Avid Single Digit 7 (śruby alu) - 354,8

KBIX Squad (+ 4x śruba alu M5) - 48,5 g

 

Waga całego sprzętu to teraz 10990,8 g

Jupi, udało się zejść poniżej 11 kg :down:

 

A tu trochę zdjęć zrobionych na szybko wczoraj:

 

kokpitha5.th.jpg kbixbi2.th.jpg przeradk2.th.jpg wcsms1.th.jpg

 

radekro4.th.jpg radek2ag9.th.jpg

Napisano

No, rower bardzo ładny, czasem nie wynik wagowy nie przekłada się na "duszę" maszynki, jedno z najfajniejszych 11kg, jakie widziałem. Może tylko Radon mógłby robić te ramki odrobinę dłuższe, ale jest spoko.

Napisano
Fajnie prezentują sie te śrubeczki.. Ja bym wymienił jeszcze te 4 w mostku, a z czerwonymi nyplami to już by było szalenie piękne.:down:

Szkoda zebow na wymiane srub w mostku. A z nyplami to sie zgadzam :)

 

Btw wrzuc linka skad brales sruby, bo chyba kupie identyczne :)

 

Fotki jak zawsze rzadza :D

Napisano

No z tymi śrubkami to może i fakt, chociaż wydaje mi sie żę cztery alumy wytrzymały by spokojnie, ale faktycznie po co kusić los. Dodatkowo można jakies zaciski tune czerwone.

Napisano
Dodatkowo można jakies zaciski tune czerwone.

 

To w przyszłości :>

Niedługo wymiana łańcucha/ów, kasety, tarcz korby i kółek od przerzutki (tutaj poleci całkiem sporo wagi, koło 300 g co najmniej). Potem pomyśli się o zaciskach.

Napisano

Kurde, jak na tak fajne częsci to rowerek nie jest gramowo lekki :devil: Alu śrubki rządzą, ale nie podoba mi się ta śrubka czerwona w przerzutce. 35gram mniej, a ile trzeba było wydać $ na to? {tuning śrubkowy}

Napisano
Ale gratuluje ukończenia projektu.

 

Czy ja wiem czy to projekt... to był na poczatku Kelly's Salamander :devil: części sukcesywnie wymieniane już od lat.

 

 

Kurde, jak na tak fajne częsci to rowerek nie jest gramowo lekki tongue.gif Alu śrubki rządzą, ale nie podoba mi się ta śrubka czerwona w przerzutce. 35gram mniej, a ile trzeba było wydać $ na to? {tuning śrubkowy}

 

 

Wiem, że nie jest. Ale pomyśl, że wystarczy zmienić kasetę, tarcze w korbie, amorka i opony i już jest 9,5 kg :).

 

Tak jak mówił Xsystoff - 2 zł sztuka. I podpierając się na jego poście - kupno było z zamiarem raczej wizualnym.

Napisano

Wiem że głównie wizualny motyw był :P śrubki 2zł za sztukę a za całośc? nie chciało mi się liczyć :D Nie zmieniaj amorka... Bomberek fajny jest... Tarcze w korbie i oponki już lepiej i taniej brzmią :P

Napisano

Za sztukę.

Amor zostaje :P chyba, ze wpadnie dużo kasy to sobie walnę Magurę Durin :D

Tarcze na wiosnę pójdą przy zmianie napędu a oponki jak te zużyją się.

Priorytetem jest teraz zmiana napędu bo jak napędu nie będzie to nie pojeżdżę :P

  • 2 tygodnie później...
Napisano

@Paviarotti

Śliczny sprzęt, życzę jak najszybszego zejścia poniżej bariery 10kg.

 

Jesli to mozliwe napisz mi liste wymiarów alu srub jakie kupiłes, głownie chodzi o klamki, stery, hamulce.

Nie było problemów z montazem srubek do FR-5?

Obyło sie bez szlifowania?

Napisano

Dzięki :P

 

>>>>>>Jesli to mozliwe napisz mi liste wymiarów alu srub jakie kupiłes, głownie chodzi o klamki, stery, hamulce.

 

To tak:

klamki - jako, że zamawiając patrzyłem na gniazda śrub zamiast na średnicę gwintu śruby pomyliłem się przy kupnie. Na szczęście wziąłem klka na zapas i akurat przypasowało. Pasuje śruba M6 20 mm tylko właśnie trzeba szlifować kawałek klamki i połowę gwintu ze śruby bo seryjnie jest śruba M6 z gniazdem pod klucz o oczko mniejsze :( Na początku bawiłem się pilniczkiem ale to jest syzyfowa praca i nie warto. Do drugiej klamki wziąłem (mojego ulubionego :D ) Boscha i poszło w mig.

Stery - M6 35 mm

Hamulce (pivoty) - M6 20 mm

Napisano

Rowerek świetny! Pogratulować:)

Siodełko widzę,ze hardcore:) Jest wyściełane?

W Poznaniu widziałem kuriera na ostrym kole co miałjako siodełko , kawałek gołego kewlaru;]

 

Jak to mówi powiedzenie: kto ma miękkie serce, musi mieć twarda dupę:yes:

  • 3 tygodnie później...
Napisano

słyszałem, że u moich kumpli w sklepie szukałeś lekkiego geaxa, dziś ważyłem wszystkie jakie mieli i najlżejsza to 119g.:D

ogólnie to rowerem mi sie bardzo podoba.. :]

 

qla chyba carbonu a nie kevlaru.

Napisano

Paviarotti, bardzo ładny rower :) już Twojego Kelly'sa podziwiałem, sam schodzę z wagą z budżetowego Gianta. Nie obrazisz się jak zamówię komplet czerwonych śrubek ALU ? :D

Tak z ciekawości (bo też mam Bombera), jaką masz długość sterówki ?

Nie wiesz może ile "W" ma oryginalny olej w Bomberze ? Przeglądałem manuala ale nic nie znalazłem.

Jeszcze raz gratuluję roweru :) Nie patrz na dziwne komentarze, rób swoje ! Pozdro

 

Ahaa, byłbym zapomniał. Jakie śrubki zamawiałeś do przedniej przerzutki i koszyka ?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...