Climber Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 Chcę wszystkich ostrzec przed tym sklepem, zrobiłem tam zakupy za 860 zł, zostałem zapewniony, że wszystkie zamówione przedmioty są na miejscu, zrobiłem przelew i cisza. Sklep nie wysyła towaru i nie odpowiada na emaile. W końcu zażądałem zwrotu pieniędzy lub przesłania towaru i w odpowiedzi dostałem email: to jego treść jako ciekawostka: Przepraszam za problem z dostawą towaru . Mieliśmy awarię komputerów przez ponad tydzien i nie mogliśmy normalnie funkcjonować ( brak dostępu do systemu, banku oraz poczty) . Towar wysłałem w zeszłym tygodniu , wczoraj DHL zwrócił przesyłkę i byłem bardzo zdziwiony, ale niestety okazało się że pomyliłem się przy wpisywaniu adresu. Bardzo przykro mi , że zaistaniała taka sytuacja. W dniu jutrzejszym przesyłka zostanie wysłana prześlę Panu emailem nr listu wtedy będzie Pan mógł monitorować dostawę w systemie DHL-u. W ramach rekompensaty za bład z naszej strony dołączę do przesyłki praktyczny plecak dla rowerzystów. Prosiłem o przesłanie nr listu już za pierwszym razem, bez skutku, „w dniu jutrzejszym” z treści emaila minęło dwa dni temu, zero informacji. Miał ktoś z nimi do czynienia kiedyś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anulkaa Napisano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2008 Co prawda, nie spotkałam się z tym sklepem, ale podam dane sklepu ze strony: BIKECHIP s.c. , 32-064 Rudawa ul. Osiedlowa 4, woj.Małopolskie email: biuro@bikechip.pl BIKECHIP jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce firm: DELTA CYCLE, HYDRAPAK, IoDUPONT. BIKECHIP powstał w 2004 roku. Naszym założeniem jest oferowanie naszym klientom części rowerowych renomowanych firm światowych. Wszystkie części w naszej ofercie dystrybucyjnej są w 100% nowe i pochodzą od oryginalnego producenta. Mimo, że jesteśmy małą firmą poświęcamy każdemu klientowi należytą uwagę. Motto naszej firmy "Rowery i osprzęt na miarę twoich możliwości" i niech tak pozostanie... Ktoś może w realu się spotkał z tą firmą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2008 W realu nie, ale wirtualnie kupiłem u nich zębatki Rotor . Dostałem upust ,żadnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Climber Napisano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2008 Dzisiaj otrzymałem przesyłke ze sklepu bikechip. Prawie wszystko w porządku, w paczce nie było tylko rachunku i jednego zaworka presta, napisałem już email w tej sprawie ciekawe jak to zostanie załatwione. AAAA no i najważniejsze!!! Nie dostałem obiecanego gratisowego plecaka )))))))))))))))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecia Napisano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2008 Ja bym się upomniała Pozdrówko co do joty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Climber Napisano 2 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 To tak aby uzupełnić informację z przebiegu moich zakupów w sklepie bikechip. Mineło prawie dwa tygodnie od kiedy upomniałem się o paragon i brakujący zaworek, no i oczywiście jak można się było spodziewać nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na mój email, nawet info typu "spadaj" czy też "nie zawracaj gościu d.....y". Najwyraźniej sklep się na mnie obraził )))))))))). Ale najbardziej szkoda mi tego plecaka co go miałem dostać w ramach rekompensaty za awarie wszystkich kanałów komunikacyjnych ))))))))))))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecia Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 Ergo: sklep niegodny polecenia. Zapamiętamy. Pozdrówko definitywne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.