Skocz do zawartości

[rower] NS Metropolis 1 [2008]


ihasowski

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano

Jeśli ja miałbym zakupić dla siebie rower do streetu na początek,

to na pewno nie kupiłbym roweru za tą cenę tylko coś tańszego.

 

A to dlatego, że jak będziesz się uczył części będą się szybciej psuły niż wtedy gdy już masz jakieś umiejętności.

Gdy coś padnie to taniej bedzie wymienić część tańszą niż tą drogą i nie będziesz aż tak stratny na nauce tej dyscypliny.

Części droższe są jak najbardziej wskazane ale dopiero jak masz już niezłą technikę.

 

Dla siebie kupiłbym coś taiego:

http://www.dobrerowery.com/product_info.ph...roducts_id=4876

 

No chyba, że nie liczysz się z kasą to bież to co najdroższe.

Napisano

Rower mi się bardzo podoba ale czy masz chęci wydać ponad 3 tyś zł??

Według mnie jak na początek kupić jakiś tańszy rower a jak wprawisz się w ten

sport i wiesz ze stać cię na więcej to póżniej kupisz lepszy rower.

Bo też jest możliwe że ci się ten street zbrzydnie ale nie musi tak byc :):D

Napisano

No właśnie BARDZO liczę sie z kasą a że jestem zielony dlatego wkleiłem tą maszynę jako przykład :D

Fajnie jeśli bede mógł kupić coś tańszego co nie będzie bublem bo o jakość też chodzi :)

 

Może dajcie mi jakieś wskazówki jakich firm lub części na pewno unikać bo ich jakość jest wątpliwa. interesuje mnie tez skok przedniego amortyzatora, czy za duży jest niedobry ?? jaka wartośc spokojnie wystarczy do streetu ; >

Napisano

Ja zastanawiałem się nad Haro aby tobie polecić bo ponoć chwalą ta firme że jest

solidna i dobra a tez pooglądaj tez z Author'ów np EXE itp ale juz nie wiem

jak z wytrzymalością ;(

  • Mod Team
Napisano

Tego Haro którego podałem jako przykład ma mój kumpel, jeździ dirt/street i jest z niego bardzo zadowolony.

 

Jedyne co zmienił to amor na Duro po jakimś czasie, a tak to wszystko w jak najlepszym porządku.

A on nie oszczędza sprzętu. :D

Napisano

jak dla poczatkujacego to dm24 na tyle moze byc za slabe a pozatym przedni hamulec nie potrzebny wiec bedzie mozna go za te 350zl na allegro puscic

Napisano

ihasowski

80mm będzie idealne do streetu.

Co do rozmiaru to przy Twoim wzroście 13/14" bedzie idealne.

 

Jeżeli masz te 3400zl to warto kupic tego NS'a. Można spokojnie zaczynac na lepszym sprzecie :)

 

eloo, skąd wniosek, że dm24 może byc za słabe ? Kumpel tez zaczynał na takich i nie miał z nimi najmniejszych problemow.

Napisano

Chyba niepotrzebne Ci aż 3 blaty z przodu ...

 

Ja bym na Twoim miejscu składał rower. Mój kolega ma za dobrą cenę na sprzedaż pare rzeczy ( zaczynając od ramy - odpowiedni rozmiar bo ma 13" ). Odezwij sie do mnie. Pozdrawiam !

Napisano

Niech powie autor tematu ile chce wydać na rower??

A póżniej będziemy mogli główkować co i jaki rower polecić

lub co poskładać :)

Napisano

Zależy o ile większy... 100mm jeszcze obleci ale 150mm to już bardziej w strone FR niż streetu.

Jeżeli są to jakieś lajtowe hopy albo dirty to 80mm powinno wystarczyc.

  • Mod Team
Napisano

1. Przerzutki w streecie są zbędne.

2. Skok amora ponad 100 mm - bardzo niepotrzebny.

 

Jak masz kasę to bierz NS Metropolis, jak trochę mniej to Haro.

 

No, jeszcze możesz składać.

Napisano

To ja proponuje wejść na stronę www.northshore.pl, tam wybrać sekcję "produkty", a tam dalej "metropolis" i po prawej stronie kliknąć "geometria" pojawi się wszystkomówiący obrazek.

Ewentualnie zrobić to samo dla ramy "suburban" ponieważ w rowerowy.com napisali, ze geometria jest taka sama...

 

Jezu ludzie... www.google.pl :)

Napisano

ja czegoś nie zrozumiałem czy potrafisz na oko ocenić rozmiar ramy ktorą podałem w linku ??

tam nie ma rozmiaru wiec co mi da strona firmowa :)

 

napisze do nich zapytam koniec tematu o rozmiarze.

Napisano

Ja polecalbym Ci tego Haro... Wg mnie jedyna znaczaca roznica miedzy nim a ns-em metropolisem jest tylko to ze ns posiasa hydrauliki juicy 3 a Haro nie... Mozna by sie jeszcze do obreczy przyczepic ale niekoniecznie. Mam znajomego jezdzacego na zeszlorocznym metropolisie i musze powiedziec ze ten rower po przeliczeniu jakosc/cena to troszeczke niewypal... W obu roweruch masz DJ3ke ktorego nie zamienilbym na durcoka nigdy(mam duro w drugim rowerze i wiem jak to pracuje nawet po tuningu...). Jesli chodzi o skok to 100mm to jest juz nawet za duzo. Street i dirt zmierzaja bardziej w strone sztywnych widelcow(w koncu pochodna dirtu i streetu mtb to bmx). Jesli chodzi o hamulce to potrzebujesz tylko tylny w streecie i dircie. Z tego co widze to duzej ilosci osob wystarcza mechanik(nawet robiac abubake). Nawet jesli mialbys dokupic tego hydraulika to jest to koszt niewiele ponad 200zl za takiego 535 czy lx-a. Wg mnie lepiej wziac tanszy i za te 1000zl roznicy pozniej przerobic go do wlasnych potrzeb;)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...