kopaczus Napisano 14 Stycznia 2008 Napisano 14 Stycznia 2008 Niniejszym na me wątłe barki biorę odpowiedzialność za założenie stowarzyszenia cyklistycznego C.R.A.P. - Cannondale Racers Associated Poland. Jest to organizacja typu non-profit, zrzeszająca miłośników marki... zgadza się, Cannondale. Z pewnością będziemy w mniejszości, ale z czasem urośniemy w kupę, a w kupie - jak powszechnie wiadomo - tkwi siła. Podstawowym, a zarazem jedynym warunkiem członkostwa jest posiadanie i aktywne ujeżdżanie dowolnego roweru marki Cannondale. Jednocześnie informuję, iż członkostwo jest całkowicie darmowe, tudzież za przystąpienie nie pobiera się żadnych opłat - co powinno, jak mniemam, stanowić dodatkową inicjatywę przy wyborze marki bicykla. Pozdrawiam i zapraszam!
harry-peek Napisano 14 Stycznia 2008 Napisano 14 Stycznia 2008 Coz, wpisze sie jako pierwszy W stajni modyfikowany (mocno) jekyll 800 'o4 oraz reanimowany od smierci po peknieciu mufy suportu F500, rok trudny do oszacowania, ale ma jeszcze mocowanie hamulca cantilever
harry-peek Napisano 15 Stycznia 2008 Napisano 15 Stycznia 2008 Nie wiem czy widziales projekt scalpela na lightbikes?
kopaczus Napisano 15 Stycznia 2008 Autor Napisano 15 Stycznia 2008 http://light-bike.com/forum/viewtopic.php?...e467ecd1898554c Mówisz o tym? W mordeczkę, lekki jest... ja tam z moim klocem nie mam nawet po co się pchać
harry-peek Napisano 15 Stycznia 2008 Napisano 15 Stycznia 2008 Dokladnie. W sumie zdziwilem sie, ze Twoj tak duzo wazy
kopaczus Napisano 15 Stycznia 2008 Autor Napisano 15 Stycznia 2008 Ano. Ja przede wszystkim mam aluminiowego Lefty'ego co waży 1.6kg, karbonowy Lefty albo Fatty to już tylko 1.2, więc 400g różnicy. Opony mam stosunkowo ciężkie bo nie jarają mnie slicki - tu można urwać następne 400g koła to też kloce, hamulce ważą razem ponad 900g, czyli żadna konkurencja dla Marty SL z alu tarczami - tu 300g. Poza tym nie mam w swoim ani grama tytanowych czy alu śrub (może poza korbą), za to całą masę stali ciężkie korby, siodło, kierę etc etc, tu znowu można zejść jakieś 400g. No i, olaboga, mam niewypolerowaną ramę! Ale nie będę nic lajtować na siłę, skoro pod koniec roku na tej ramie i widelcu i stockowych częściach wyjdzie mi koło 9.5-10 max... A ten, weź zarzuć fociszczami tego swojego może, chętnie zobaczę PS, widziałeś tę stronkę: http://www.cannondale.com/video/images/hom...age_1_cusa.html ? Obrazek na górze to karbonowy 160mm, ponoć ma się nazywać Cannondale Moto - najs! Ten na dole to również karbonowy 130mm, Cannondale Rize ze wskrzeszonym Lefty Max Ja już zaczynam zbierać na Moto... no chyba że mi jakiś fajny i tani Titus wpadnie w oko
harry-peek Napisano 15 Stycznia 2008 Napisano 15 Stycznia 2008 Rzeczywiscie w Twojej sytuacji nie ma co lajtowac na sile. W tym nowym skok powiekszyli do 100mm Ciekawe jak beda wygladaly te karbonowe zabawki, choc w takich bardziej grawitacyjnych odmianach mtb karbon nie wzbudza mojego zaufania. Titus fajny i tani, dobre Wersja stockowa, wyglad naturalny - najczesciej tak wyglada W tle widoczna F'ka w pieknym kolorze burgund Stan aktualny: inne hample, kola, widelec, zawiecha, system zmiany biegow.
kopaczus Napisano 15 Stycznia 2008 Autor Napisano 15 Stycznia 2008 It's a beauty! ZOMG, ale pojechałeś po bandzie z tym mocowanem dampera I koszyki na pedałach! Ty się chyba boga nie boisz Karbon w Moto może da rady, to w sumie takie enduro na sterydach chyba będzie... zresztą jak się złamie to powiem że eee, eee to samo się tak zrobiło i znając Cannona przyślą mi nową za darmo ^^
Biera Napisano 15 Stycznia 2008 Napisano 15 Stycznia 2008 miałem okazję jeździć na jekyllu, tylko bez takich przeróbek:) nie boisz się utraty np wahacza?
harry-peek Napisano 15 Stycznia 2008 Napisano 15 Stycznia 2008 It's a beauty! ...and BEAST ZOMG, ale pojechałeś po bandzie z tym mocowanem dampera I koszyki na pedałach! Ty się chyba boga nie boisz Mocowanie niezbyt piekne ale dziala Aktualnie mam 170 skoku a w planie kupno DHX 3'' i dalsze zwiekszenie do 200 , bez zmiany geo. Co prawda plany moga nie dojsc do skutku, ostanio zaczalem jezdzic na naszym testowym ElGuapo i jest miodzio - mimo, ze ma 'tylko' 155, jednak horst dziala 'troche' inaczej niz jeden zawias Koszyki, coz... zdaje sobie sprawe, ze jestem totalnym dinozaurem ale inaczej nie umiem Poza tym skoro daje rade i nie ustepuje kumplom w klikach to po co zmieniac Wahacz jest bardzo solidny, zreszta cytujac kopaczus'a jak się złamie to powiem że eee, eee to samo się tak zrobiło, powazniej, juz sezon wytrzymal i nic nie trzeszczy
Biera Napisano 15 Stycznia 2008 Napisano 15 Stycznia 2008 ja na platformach też daję radę i nie ustępuje kumplom w klikach... tylko po co się męczyć? zwłaszcza że ty jak mniemam nie masz aż takich problemów finansowych jak student bez zarobków;)
kopaczus Napisano 15 Stycznia 2008 Autor Napisano 15 Stycznia 2008 jednak horst dziala 'troche' inaczej niz jeden zawias Powiedz mi więcej o tym plis. Bo nie wiem czy warto inwestować w wielozawias, gdzie łatwiej o luzy, waga większa, serwis skomplikowańszy... trochę śmigałem na Cannonach jednozawiasowych - konkretnie na tym i na tym i jakoś szczególnie źle nie było. Ale też wielkiego doświadczenia nie mam w fullach.
bartmanin Napisano 15 Stycznia 2008 Napisano 15 Stycznia 2008 Witam! Ja jestem w trakcie ulepszania mojego propheta 4 (us). Nie chodzi mi za bardzo o wagę - raczej wrażenia estetyczne.
harry-peek Napisano 15 Stycznia 2008 Napisano 15 Stycznia 2008 ... tylko po co się męczyć? Wlasnie sie nie mecze Robie to z pelna swiadomoscia, na pewno trace na efektywnosci pedalowania, ale jakos z tym zyje, na trudnych podjazdach bardziej przydaje sie technika prowadzenia roweru, kolana mi nie cierpia, i nie przewracam sie nagle bez powodu (co czesto widac przy klikach). Sila przyzwyczajenia - jakies 15 lat w koszykach No i jaka atrakcja dla stojacych obok mnie przed startem peletonu, to dyskretne tracanie sie lokciami - te widziales , facet ma koszyki Powiedz mi więcej o tym plis. Bo nie wiem czy warto inwestować w wielozawias, gdzie łatwiej o luzy, waga większa, serwis skomplikowańszy... trochę śmigałem na Cannonach jednozawiasowych - konkretnie na tym i na tym i jakoś szczególnie źle nie było. Ale też wielkiego doświadczenia nie mam w fullach. Ja tez nie mam wielkiego, jekyll to moj pierwszy i tez dotychczas mowilem, ze nie jest tak zle, bo w sumie zle nie jest ale roznica jest wyczuwalna juz po pierwszej jezdzie w znanym mi terenie. Roznice na pewno robi mniejszy wplyw hamowania na zawieche. Inne jest odczucie, jechalem na rowerze z mniejszym skokiem a nie bylo tego czuc, reakcja byla szybsza i bardziej sprezysta, jak jeden zawias wpada w dziure to sie ugina.... i ugina.... i ugina... a potem wraaaaaca.... w horscie krotka pilka - szybka akcja i reakcja. Waga na pewno troszke wieksza, jak z trwaloscia to zobaczymy jak nam troche te rowery pojezdza - ale problemow nie przewidujemy - to dopracowane konstrukcje, serwisowanie tez nie jest problematyczne Pawel ostatnio rozebral ElGuapo przed zima i mowi, ze bajka, latwy dostep do wszystkich lozysk, gdzie poprzednio jezdzil blurem i strasznie na to psioczyl, nie wspominajac o tym, ze u niego i u drugiego kumpla blurowca, ramy popekaly dokladnie w tych samych miejscach - obydwie - po dwoch latach jazdy a lozyska sypaly sie systematycznie. Ten Judge to kawal potwora - miales teren zeby go wykorzystac? On ma plywajacy hampel, wiec eliminuje sie jedna wada. Prophet to praktycznie to samo co jekyll, tylko w nowocszesniejszym opakowaniu. (no i mie da sie w nim zwiekszyc skoku )
kopaczus Napisano 16 Stycznia 2008 Autor Napisano 16 Stycznia 2008 Okej, dzięki za info! Kumpel z kolei ujeżdża takiego Mongoose'a i po jednym sezonie ma na łożyskach w wahaczu luz na pół centymetra. Oczywiście ten sprzęt świetnie pracuje, bardzo czuły jest i doskonale wybiera, no ale co z tego skoro ten luz doprowadza go do szewskiej pasji Dlatego ja chciałbym w swoim jak najprostsze rozwiązanie, myślę że mogę się pogodzić z gorszą pracą jednozawiasowca, bo nie jest aż tak źle żeby nie dało się jeździć... no ale czekam na tego Moto, jeszcze nie wiadomo jaki tam system będzie. Judge to ciężki sprzęt, wstawiliśmy do niego kasetę i przerzutkę Dura Ace, karbon gdzie się dało, korby Saint z jednym blatem ale i tak ważył w okolicach 20kg. Widelec miał inny co prawda, Foxa 40kę. Jeździło to znakomicie, trasy też pod niego są w Bergen. Ale kumpel stwierdził że potrzebuje coś lżejszego i teraz ma już takie cudo, czekam na wyniki testów Swoją drogą to ciekawe że Cannondale, bądź co bądź nienajgorsza firma, tak się trzyma jednozawiasów - i ciągle wypuszcza nowe modele z tym systemem. Jeżeli oni są przekonani że to jest "the way to go" to ja jestem w stanie w to uwierzyć
harry-peek Napisano 16 Stycznia 2008 Napisano 16 Stycznia 2008 Luzy po sezonie to porazka, mysle, ze to wlasnie odroznia dobre konstrukcje od tych dobrych inaczej - trwalosc. W naszych roweruch po pol sezonu, nie ma sladu zuzycia zawiechy, a raczej nie maja u nas lekko Wiesz, jak mnie - laikowi bez doswiadczenia - po jednej jezdzie udaje sie zauwazyc roznice w pokonywaniu danej trasy to jednak cos w tym jest , mimo, ze bylem sceptycznie nastawiony i gotow bylem dac lape sobie uciac za mojego Dr.jekylla A cannonowi sam sie dziwie, ze dal sie tak zostawic z tylu konkurencji. Zobaczymy co bedzie w tych nowych modelach.
tinker Napisano 3 Lutego 2008 Napisano 3 Lutego 2008 witam czy są jeszcze przyjęcia do C.R.A.P. ?? miło mi widzieć taką inicjatywę, do której chętnie się przyłączę osobiście posiadam i ujeżdżam dwa Cannondal'e: od nowości - F700 Team Volvo Replica z 1997 roku od połowy 2007 - Super V 500 z 2000 roku Kopaczus, czy planujesz stworzyć jakąś stronkę www ?? mam nadzieję, że posiadacze Cannondale'i pokażą się z dobrej strony i uda nam się stworzyć mocny "fan klub" pozdrawiam tinker
harry-peek Napisano 3 Lutego 2008 Napisano 3 Lutego 2008 Super V - klasyka Podobal mi sie ten typ wahacza, nawet szukalem na ebayu takiego, zeby sobie w jekyllu wymienic Lancuch nie ma sie o co tluc! Ale podobno ma mniejsza sztywnosc niz klasyczny trojkatny.
easyrider Napisano 24 Lutego 2008 Napisano 24 Lutego 2008 Super V - klasyka ... Lancuch nie ma sie o co tluc! Ale podobno ma mniejsza sztywnosc niz klasyczny trojkatny. Jak to nie ma się o co tłuc ? W moim Super V łańcuch tłucze się jak w każdym innym rowerze... ale jego sztywności nie można nic zarzucić...
harry-peek Napisano 24 Lutego 2008 Napisano 24 Lutego 2008 W linku ktory masz w podpisie jest wahacz tylko z gornym ramieniem, a lahcuch glownie sie tlucze o dolne ramie (tak gdzie zwykle zaklada sie neopreny czy inne kawalki opon) wiec zakladam , ze jest troche ciszej dzieki temu. A z ciekawostek, pozyczylem od kumpla dhx 5.0 i zalozylem go dzis do dr.jekylla (po uprzednim dorobieniu tulejek oczywiscie ) Ciekaw jestem jak to bedzie funkcjonowac, najbradziej zalezy mi na tej regulacji dobicia.
kopaczus Napisano 24 Lutego 2008 Autor Napisano 24 Lutego 2008 No, powodzenia życzę! Daj znać jak poszło A co sądzicie o nowych modelach? Ja się zakochałem w tym: http://www.smithpic.com/cannondale/motoriz...al/_mg_3512.jpg Już zbieram kasę ^^ Aaaa i najważniejsze! Główka ramy ma zewnętrzną średnicę 66.6mm i nazywa się Diablo Dla samej główki ramy warto to mieć ^^
easyrider Napisano 26 Lutego 2008 Napisano 26 Lutego 2008 A co sądzicie o nowych modelach? Ja się zakochałem w tym:http://www.smithpic.com/cannondale/motoriz...al/_mg_3512.jpg O kurcze...
harry-peek Napisano 27 Lutego 2008 Napisano 27 Lutego 2008 Ładny I prosze przekonali sie do dzwigni posredniczacej, ciekawe jaki bedzie nastepny etap. A dhx spelnil oczekiwania, zwlaszcza kontrola dobicia sie sprawdzila, o co glownie mi chodzilo.
bartmanin Napisano 27 Lutego 2008 Napisano 27 Lutego 2008 ..co sądze o nowych modelach?.. ..osobiscie lubie aluminiowe ramy..Rize ładny ale jednak nie ma tego "jaja" podobnie jak Rush.. ..Moto troszkę przekombinowany..znowu nie ma gdzie bidonu przyczepic ..fajna sztyca w tym zielonym..no i podobno miał być Lefty 160mm..a tu lipa.. ..co do wizualnych aspektów nowych modeli to Cannon ostro pojechal..musze to chyba jeszcze przetrawic bo na pierwszy rzut oka kolorystyka do mnie nie przemawia..moze zacznie... ps. ladny nozyk: http://www.radkom.de/shop/cannondale-scalp...57877bd19293bf3 ps2. fotki bo chyba nikt nie podawal: http://www.smithpic.com/cannondale/motorize/
Kubus18 Napisano 27 Lipca 2008 Napisano 27 Lipca 2008 Witam. Mam pytanie. Jak wiadomo Cannondale mają głównie jeden zawias. Czy ktoś kto z was posiadający damper z platformą i jeden zawias odczuwa takie minusy jak jeden użytkowników pewnego forum"Jest za to bardzo mało czuły, szczególnie na drobnych nierównościach, usztywnia się przy hamowaniu i bardzo nieprzyjemnie odbija przy przejeździe przez doły np. rynny odwadniające. Nie polecałbym" Chodzi mi głównie po glowie model Rush i jego pochodne(podobne modele). Pozdrawiam Edit: A i jeszcze coś. Macie porównanie Leftiego z jakimś innym amortyzatorem typu fox 32 lub Reba? Ostatnio widziałem kogoś Cannondale i zmienił on po czasie swojego Lewego na Foxa właśnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.