Arek74 Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 Witam, Zastanawiam się nad przerobieniem swojego zapasowego roweru, na rower do treningów na szosie. I tak mi wpadło że może warto zainwestować w koła 28" ... tylko czy to się da ? Pewnie będę musiał zmienić amortyzator na taki do kół 28" i nie wiem jak z V-kami na tylnym kole. Arek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lanc91 Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 z tego co kiedys widzialem to mozna kupic taki adapter z kola 26" na 28" wiec mysle ze jest to do wykonania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecia Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 Ostatnio wpadły mi gdzieś w oko takie przejściówki, które zakłada się na piwoty i do nich montuje v-ki - wówczas do ramy 26" można założyć koło 28" i będzie pasować. Niestety, nie potrafię teraz podać adresu strony, na której to widziałam... Pozdrówko piąte przez dziewiąte PS. No właśnie, lanc91 mnie ubiegł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 Mavic takie coś robi. Harfa Harrysson. http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/goodd...d=770&pos=3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1212 Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 Wydaje mi sie ze taki adapter dało by rade założyć tez do amortyzatora, tak wiec nie była by konieczna jego wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 Jasne że tak ,kółko szosowe wejdzie lużno , i przełożenie będzie szybsze niż 26" na slikach. Czyli żeby nie było niejasności: Koło szosowe z szosowymi oponami wejdzie lużno do amorka 26" . Szerokośc piasty też ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 A najlepszy bajer jest jak masz tarcze M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 To wtedy Mavic proponuje koła Speedcity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uchmanek Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 przed inwestowanie radze sie upewnic, ze kola fizycznie zmieszcza sie w widelkach. np: w moijej ramie nie zmieszcza sie za cholere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek74 Napisano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 A jaką ma średnice typowe koło 28" razem z oponą ? I może ktoś widział w jakiś sklepie internetowym inne adaptery niż ten mavica. Arek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
speq Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 bardzo podobną jak średnica kół MTB z dość dużymi oponami. Nie potrafię teraz powiedzieć o jakich wymiarach mowa. A koła z szosy do mtb wejda. Najfajniej jak są zmontowane z tarczami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek74 Napisano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 I jeszcze jedno moje pytanie dotyczy piast, w kołach szosowych np WH-R500 szerokość piast jest taka sama jak w MTB ? arek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adik Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 Z tego co wiem przednie piasty MTB i przednie piasty SZOSOWE mają szerokośc 110mm. Tylnie Mtb mają 135mm a Szosowe 130mm. Różnica jest, tylnie koło wg teorii nie wejdzie za cholerę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2008 Z przednim nie ma żadnych problemów. Tylnie wejdzie ale widełki trzeba nagiąc te 5mm. Twój wybór - ale jak masz drogą wycieniowaną ramę raczej bym nie ryzykował - lepiej zmienic piaste lub samą oś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.