Skocz do zawartości

[Napinacz]Jak poprawnie zamocować

Fragles

Rekomendowane odpowiedzi

Też dołączam się do tematu. Mam pewna wizję, tak?

1. ściągamy korbę

2. Odkręcamy suport

3. Jakoś tam ( no właśnie gdzie ?) wtykamy napinacz

4. Zakręcamy suport

No dokładnie tak :). Jakoś tam wtykasz napinacz tak żeby pasował i zakręcasz suport :) To całkiem serio, po odkręceniu zobacz sobie jak będzie najlepiej i tak go ustaw. Tam raczej wiele możliwośći do montazu nie ma wiec powinno pójść gładko.

od razu mówię, że jestem laik :)

Ok, ale skoro wykręcam suport i mogę przez niego "przełożyć" napinacz, to też on mi na luzie wyleci, bo sie o nic nie zablokuje. Chyba, że tam jakoś od tyłu jest coś aby to zablokować? Jakby ktoś mógł to proszę o wstawienie jakiegoś foto.

Pzdr.

Błażej

Maxer, miski to są te dwie "nakrętki" bo bokach suportu, czyli wykręcając je wykręcasz suport. Często jest tak że prawa miska jest wciśnięta na suport, wiec tym sie nie przejmuj. Potem przekładasz suport przez dziurę w napinaczu i wkręcasz suport. Nie ma wyjścia żeby napinacz się nie trzymał, miska ma odpowiedni rant, większy od gwintu.

pudeleQ Dzięki, pod dokładnym zgłębieniu budowy suportu stwierdzam, ze masz rację. Jakie problemy mogą wytapiać przy rozkręcaniu/ wkręcaniu suportu, pomijając zapieczenie śrub ? Gdy rozkręcam suport to wystarczy włożyć klucz i wykręcić, czy trzeba jeszcze jakąś śrubą przykręcać ten klucz (gdzieś tak czytałem)?

Zakładałem indetyczny napinacz, a raczej dwa - jeden z suportem Dartmoor Hard-Barr i ramą A-gang a.m., drugi odpowiednio Accent i Dartmoor StreetStyle. Jest to proste nawet dla początkującego: