Skocz do zawartości

[10743g] Poison by Toosh


Toosh

Rekomendowane odpowiedzi

Bar Ends: Smica (długie zatyczki, steel bolts) 62g

Brakes (Front+Rear): Avid SD 7 365g

Brake Levers: Avid FR 5 151g

Cables: Clarks 140g

Cassette: XT CN-HG93 11-32 262g

Chain: XT CN-HG93 108 ogniw + spinka sram 270g

Crankset: XT HTII '07 (w tym suport z 3 podkładkami 99g, nakrętka 4g) 871g

Derlr (Front): lx top swing 126g

Derlr (Rear): sram x-9 224g

Fork: SID Team 20,5cm steer tube (z gwiazdką): 1399g

Poplock: 49g

Frame: Poison Zyankali '07 19' 1659g

Grips: Author AGR-F136 27g

andlebar: DM Marathon XC (zatyczki smica 3g) 150g

Headset: Cane Creek ZSTE 101g

Pedals: PDM 520 376g

Seat: velo carbon 204g

Seatpost: Smica Extralight PRO (steel bolts 18g) 217g

Seatpost clamp: BBB 22g

Shifters: sram x-0 grip, alu bolts 165g

Skewers: no name, bolt on 65g

Spacers: no name 16g

Stem: Tioga O-Bone 110mm 125g

Tire (Front): Kenda Koyote 840g

Tire (Rear): Kenda Koyote 870g

Tubes: no name 180g

Wheel Front: 740g

-Hub: XTR FH-M960

-Rim: DT Swiss XR 4.1

-Spokes: 32x DT Revo black

-Nipples: 32x DT Prolock

-Rim tape: cienka, przeźroczysta taśma

Wheel Rear: (Kolo tylne) 938g

-Hub:XTR FH-M960

-Rim: DT Swiss XR 4.1

-Spokes: 32x DT Revo black

-Nipples: 32x DT Prolock

-Rim tape: cienka, przeźroczysta taśma

 

RAZEM: 10743

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki maly ot: skoro jest to polskie forum i taka tu dbalosc o czystosc jezykową (np co do ortografii za błedy w ktorej dostaje sie tu z######ki) to uwazam ze z przyzwoitosci (jesli nie z nakazu) takie informacje powinny byc po polsku. nauka jezykow to nie mus (choc sam jestem germanistą) i brak takich umiejetnosci moim zdaniem wcale nie odbiera czlowiekowi wartosci.

koniec ot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FiFi co Ty p#######sz

amor miodzio? sid ważący 1.4kg?

miodzio to był sid ważący 1.1kg(ktoś tu takiego miał z 98' bodajże)

ps. wg mnie powinno być po polsku(mimo ze władam-jako tako- angielskim językiem)

ps. rowerek całkiem całkiem, tylko ramka mi sie nie podoba:p-kwestia gustu :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rmk_90, dla mnie takie SID'y co 1,1kg ważą to nie są fajne, bo mają zero regulacji. Może waga zachęca, ale to tylko dla maniaków :blink:.

P.S. Lepiej startować w maratonie z amorem co ma blokadę skoku, tłumienie, a nie z jakimś starym amortyzatorem nie posiadającym żadnych regulacji. Jednak to jest moja subiektywna opinia i nie musicie się ze mną zgadzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo tak jak podają inni - najpierw alfabetycznie po angielsku (choć z tą kolejnością już bywa różnie, a ranking w którym to chyba obowiązek, a przynajmniej zalecenie z tego co wyczytałem, tyle co wystartował :P ) a później w nawiasach po naszemu? Ale cóż, polska język trudna język... :banana: :banana: :banana:

amor miodzio? sid ważący 1.4kg?

Zwykły SID, do tego chyba z rurą alu i bez tuningu, a nie karbonowe WC z obrobionymi bebechami. Wtedy to byłoby MIODZIO, a teraz jest... BARDZO DOBRZE! :(

 

PS. Mnie coś nie gra z tymi dętkami - 180g obie i no-name? To chyba jakieś Panaracery albo Flyweighty, skoro wychodzi po 90g/sztuka? :blink:

PS2. Ważyłeś Kendy? Bo ja mam tę lżejszą wersję Koyote'ów - ok. 580-600g/sztuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zauważyłeś, dętki to 2x 180, czyli razem 360g. Waga końcowa i tak jest ok~

 

Opon nie ważyłem, podałem 'realne' wagi z allegro. Zresztą to i tak nieważne, bo na początku sezonu je zmienię.

 

Sid zwykły, albo i nie, ale za to super wybiera ;], priorytetem przy składaniu nie była waga.

 

 

Nazwy po angielsku, bo opis kopiowałem z light-bike.com, a jak ktoś obejrzał parę rozpisek to rozpozna wszystko po nazwie modelu.

 

 

Tłumaczenie:

Bar Ends: (Rogi)

Bar Plugs: (Korki do kierownicy)

Bottle Cage: (Koszyk na bidon)

Brake (Front): (Hamulec przedni)

Brake (Rear): (Hamulec tylny)

Brake Levers: (Klamki Hamulcowe)

Cables: (Pancerze i linki)

Cassette: (Kaseta)

Chain: (Lancuch)

Crankset: (Korby)

-Crank Arms: (Ramiona)

-Bottom Bracket: (Suport)

-Outer Ring: (Blat)

-Middle Ring: (Srednia tarcza)

-Inner Ring: (Mala tarcza)

-Crank Bolts: (Sruby mocujace tarcze)

Derlr (Front): (Przerzutka przednia)

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna)

Fork: (Widelec)

Rear Shock: (Damper)

Frame: (Rama)

Grips: (Gripy)

Handlebar: (Kierownica)

Handlebar Tape: (Owijka)

Headset: (Stery)

Pedals: (Pedaly)

Seat: (Siodlo)

Seatpost: (Sztyca)

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)

Shifters: (Manetki)

Skewers: (Zaciski kol)

Spacers: (Podkladki pod mostek)

Starnut: (Gwiazdka)

Stem: (Mostek)

Tire (Front): (Opona przednia)

Tire (Rear): (Opona tylna)

Top Cap: (Top cap)

Tubes: (Detki)

Wheel Front: (Kolo przednie)

-Hub: (Piasta)

-Rim: (Obrecz)

-Spokes: (Szprychy)

-Nipples: (Nyple)

-Rim tape: (Opaska)

Wheel Rear: (Kolo tylne)

-Hub: (Piasta)

-Rim: (Obrecz)

-Spokes: (Szprychy)

-Nipples: (Nyple)

-Rim tape: (Opaska)

Misc Option: (Inne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mi doradzono w innym topicu tak powiem teraz: nie polecam alu śrub do sztycy ^^

W sprzęcie rażą tylko bardzo opony, ale jak piszesz i tak pójdą do wymiany.

Wszystkie części masz ważone? bo trochę nie zgadza mi się waga ramy (może już z elementami sterów ta waga?), SRAMa X-9 (który rocznik?), zacisku sztycy i Clark'sów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alu śruby w sztycy stosuje siwyex, waży tyle co ja (62kg~) i podobno są ok.

 

Waga ramy z miskami sterów, hakiem, piwotami, 4 stalowymi śrubami do koszyków to 1715g (zważone). 224g sram'a x-9 to chyba normalna waga, wcześniej w rozpisce miałem wpisane 226g wziętę z jakiejś foty z galerii l-b. Rocznik 2007.

"waga rzeczywista: tylko 224 g", zobacz link:

http://www.xtrabike.webd.pl/catalog/produc...;products_id=86

 

Wszystkie części były ważone ( oprócz misek sterów, których nie wybijałem z ramy).

 

Co do Clarksów to też się zdziwiłem tym bardziej, że do przedniej przerzutki idzie pełny pancerz. Pancerze skracałem na maxa, nie lubię jak coś się niepotrzebnie majta.

 

W pierwszym regulaminowym wątku były dyskusje nt cen- koszt roweru po zmianach opisanych wyżej wyniesie ok 4800zl. Stosunek cena/waga/jakość jest chyba dobry.

 

A kolegę Rmk_90 prosimy o przestawienie swojego roweru :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SID dobry. Waga to nie wszystko jak ktoś powiedział .... Bo co po amorku, który pod góre "wachluje", na wybojach odbija jak dziki, i jest potwornie wiotki ( kiedy ma wybebeszoną jedną lagę ) ? ? ? A pozatym Rmk_90 - znajdź mi drugiego takiego SID'a 1.1 kg, dostępnego w Polsce, za dobrą cenę, w dobrym stanie, który odpowiednio działa, a nie tylko waży. Rowerek świetny, waga dobra, po zmianiach będzie już 4 cyfrowa ;) Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny lighbike, nawet nie tak znowu drogo Cię to wyszło. ale ja bym jednak z tymi alu śrubami w sztycy uważał. alu jak to alu, zmęczy się prędzej czy później. to, że przez 2 miesiące ktoś używa, to nie znaczy, że nie nadziejesz się tyłkiem na sztycę po pół roku.

 

ps. no Panooowie, akurat nazwy części to chyba powinni wszyscy jako tako znać, przecież większość porusza się również po zagranicznych serwisach. Maki jeżeli i tak nie chciałeś nic napisać, to po co w ogóle piszesz posta?

ps2. Derlr wcale nie znaczy przerzutka, żeby sobie ktoś przez przypadek nie pomyślał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak pojdzie sruba w sztycy to ktos straci dziewictwo :P Nie moj tylek, nie moja broszka. Rower mi sie podoba z uwagi na manetki i przerzutke srama. Poza tym ma dobre kola, choc szkoda ze na shimanowskich piastach, ale rozumiem ze wersja budzetowa ;)

Jak jestes zdecydowany do V'ek to mozna pomyslec nad Avidami SL lub Ti jakimis uzywanymi. Bedzie lzej. No chyba ze bys sam zmienil srube na Ti to moze wyjdzie podobnie ten SD7 jak SL.

Poza tym zastanow sie czy chcesz zmieniac siodelko na XP, czytalem duzo dobrych opinii o SLR XC Gel Flow, waga w zasadzie taka sama wiec mozna sie zastanawiac. Nie pamietam jak ma XP ale XC ma kevlarowe obicia po bokach wiec nie powinien sie zdzierac za szybko.

 

Jeszcze zastanowilbym sie nad tym lancuchem shimano. Wiem ze maja najlzejsze lancuchy, ale tez najszybciej sie wyciagaja. Choc z 2 strony nie bierzesz drogiej kasety wiec nie ma to az takiego znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waga ramy z miskami sterów, hakiem, piwotami, 4 stalowymi śrubami do koszyków to 1715g (zważone).

 

Z klubu-topicu Poisona wyczytałem, że goła rama z hakiem i pivotami waży 1622 przy 50 cm rozmiarze.

 

224g sram'a x-9 to chyba normalna waga.

 

A bo nie widziałem jaka długość wózka. Czyli zgadza się.

 

Co do Clarksów to też się zdziwiłem tym bardziej, że do przedniej przerzutki idzie pełny pancerz. Pancerze skracałem na maxa, nie lubię jak coś się niepotrzebnie majta.

 

Coś lekkie Clark'sy Ci się trafiły bo u mnie komplet linek i pancerze waży 153 g.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kolegę Rmk_90 prosimy o przestawienie swojego roweru :>

http://www.forumrowerowe.org/index.php?showtopic=35287 :D

CYTAT

amor miodzio? sid ważący 1.4kg?

 

Zwykły SID, do tego chyba z rurą alu i bez tuningu, a nie karbonowe WC z obrobionymi bebechami. Wtedy to byłoby MIODZIO, a teraz jest... BARDZO DOBRZE! biggrin.gif

tu się zgodze:)

 

Sid zwykły, albo i nie, ale za to super wybiera ;], priorytetem przy składaniu nie była waga.

jak najbardziej się zgadzam-tez tak uwazam, tylko nie zrozumiałem wypowiedzi (bodajże) FiFi'ego - jego zachwytu:)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwilą ważone i mierzone:

 

linki: 40g

hamulcowa przód 8g

hamulcowa tył 12g

przerzutkowa przód 9g

przerzutkowa tył 11g

pancerze: 99g

przerzutka przód 27g 85cm

przerzutka tył 23g 32,5+17+19,5

hamulec przód 18g 29+16cm

hamulec tył 31g 31,5cm

 

 

slr xc gel flow kosztuje 300zł, to już sporo, szkoda byłoby rozwalić je przy glebie, dlatego 230~ to max za siodło

btw. za 360zł można wylicytować te 90~g tune

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poisony coraz bardziej mi sie podobają :D

Jak się śmiga na tych kółkach :> na bf pisałeś, że zrobiłeś je na cacy, nic nie "skacze" podbija, itp ?

Siodełko Tune'a to naprawde super sprawa, nie dość, że lekkie to jeszcze super wygodne. Pewnie wielu z Was myśli "jak siodelko, które wygląda jak ogolny pudel może być wygodne!?", a no może byc i jest. Wygodniejsze od SLR'a imo, ale kazdy ma inne 4 litery :P

 

Co do alu śrub w sztycy - nie ryzukuj. Może na zjazdach się wstaje z siodełka, ale raz sie zapomnisz albo cos i bedziesz miał sztyce w tyłku :D

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...