Mod Team Pixon Napisano 3 Stycznia 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2008 Bar Ends (rogi) Boplight 59 Bottom Bracket (suport) Shimano Alivio bb-un 26 270 Brake (hamulec przód i tył) Avid SD7 338 Brake Levers (klamki) Avid SD7 175 Cables (linki i pancerze z końcówkami) Jagwire 160 Casette Sram (kaseta) CS-HG50 11-30 325 Chain (łańcuch) Sram PC-48 278 Crankset (korby) Shimano Alivio FC-M415 870 Derlr Front (przerzutka przód) Shimano Deore XT FC-M771 160 Derlr Rear (przerzutka tył) Shimano Deore RD-M511 309 Fork (amortyzator) Manitou R7 Super Clickit + gwiazdka + manetka 1500 Frame (rama) Poison Zyankali 2007 18` + piwoty + hak 1612 Grips (chwyty) Boplight pianka 125 mm 46 Handlebar (kierownica) Boplight 560 mm 146 Headset (stery) Cane Creek ZS 22 LT 85 Pedals (pedały) PD-M520 378 Seat Binder (zacisk sztycy) alu Accent + alu bolts 20 Seat (siodło) Selle Italia SLR TT 142 Seatpost (sztyca) Accent 27,2 mm 350 mm 248 Shifters (manetki) Shimano Alivio 3x8 299 Skewers (zaciski piast) Deore XT+Dartmoor Bolt-on 92 Spacer (podkładka pod mostek) alu 20 mm Stem (mostek) Boplight 100 mm 120 Tire Front (opona przód) Kenda Karma 482 Tire Rear (opona tył) Kenda Karma 462 Tubes (dętki) 2 x Maxiss Ultralight 260 Wheelset Rear (koło tył) Deore XT, Airline one, no name 1240 Wheelset Front (koło przód) Quando, Airline one, no name 1022 TOTAL: 11 500 gram zdjęcia Cały rower waży na pewno te 13 kg, ponieważ robiłem kilka pomiarów na wadze łazienkowej i za każdym razem tak właśnie oscylowało wokół tej liczby. Jak widać przy niektórych komponentach nie ma napisanej masy, ponieważ po prostu nie znalazłem nigdzie żadnych informacji. Może ktoś ma lub miał podobny sprzęt i będzie znał orientacyjną wagę oraz będzie mógł się nią podzielić będę wdzięczny. rower wymaga jeszcze solidnego dopieszczenia gdyż w tym roku zacząłem go odchudzać poprzez zmianę ramy i amortyzatora, czyli w sumie najważniejsze rzeczy mam już za sobą. W przyszłym roku pójdą koła i jakieś inne drobiazgi. Masy które wypisałem powinny się przeważnie zgadzać Nie krzyczcie, że takie ciężkie bydle tu wstawiłem, ale ten rower daje mi nieopisaną radość z jazdy taki jaki jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agenciara Napisano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2008 a ja myślę że dobrze zrobiłeś że zamieściłeś tutaj swoją konfigurację, bo forumowicze naprowadzą Cię na dobry wybór w zmianie następnych komponentów Najważniejsze już za Tobą a najmilsze przed! Mi też się dobrze jeździ na mniejszej ramce mniam mniam pomijajac fakt wnoszenia lzejszego roweru na IV piętro Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2008 Z Zyankali i R7, do tego na lekkich sterach i kokpicie Boplighta można swobodnie dojść do niewiele ponad 10 kilo bez inwestycji mocno bijących po kieszeni, a jak się włoży więcej kasy to i poniżej 10! Na razie - jak sądzę do wymiany pójdą koła, tylna przerzutka z manetkami, korby... a resztę dupereli jak sztyca czy geje , to może przy okazji? Jak coś, napisz ile masz do wydania albo jakie są twe priorytety wagowe! PS. POWODZENIA! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rmk_90 Napisano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2008 bez urazy... ale mi sie nie podoba:) najważniejsze ze daje ci "radochę" a masa... wg mnie 13kg to nie jest jakaś tragiczna masa... tak mi sie wydaje, bo mój wazy ponad 12kg pozdrawiam i życzę zejścia <10:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 3 Stycznia 2008 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2008 Priorytet to 10 kg na pewno nie mniej, więcej może być do 10,5 kg. Teraz zostało mi wymienić koła. Myślę nad Shimano Deore XT WHM-770, który ma wspaniały wygląd i niezłą masę. Po kołach zainwestuje w opony, ponieważ to one mają w całym tym rowerze sporą masę i psują ogólną wagę (Kenda oscyluje w granicach 800g tylna trochę lepiej ale to nadal kowadła.) I na koniec myślę o wizualnym aspekcie czyli sztyca boplight jej zwieńczenie biały SLR. Oraz drobiazgi takie jak śrubki aluminiowe. Co do przerzutki tylnej oraz manetek to zostają, ponieważ dobrze chodzą i ich wymiana nie jest aż tak paląca. A przy wymianie będę chciał w dalszym ciągu zostać przy napędzie 8 biegowym i manetkach mimo, że są cięższe od gripów. Korba już prędzej na jakiegoś LX lub XT. Ale niestety nie wszystko naraz, wszystkie inwestycje finansuje biedny student Agnieszko teraz tylko czekać, aż twój Poison z R7 tu zagości. Rmk_90 żadnej urazy nie mam bo mi w tej wersji też się jeszcze średnio podoba, ale w finalnej będzie boski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 14 Stycznia 2008 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 Zmiana sztycy, na Accent zysk wagowy 60g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2008 Zmiana siodła i kół dałaby naprawdę kopa jeśli chodzi o wygląd. Masa 13 kg trochę sporo, ale sporo zrzucisz pewnie niedługo więc czekamy na dalsze informacje o zmianach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 22 Stycznia 2008 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2008 Zmiana siodła i kół dałaby naprawdę kopa jeśli chodzi o wygląd. i kopa zrzucając masę ok 2 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2008 czemu to r7 jest takie lekkie ? moj skareb pod tarcze z manetka i rura 21cm wazy 1560 ( no chyba ze mnie bardzo mocno waga oszukuje ;] ) zawsze mi sie wydawalo ze skareb jest lzejszy od r7. a wiesz moze ile wazy sama manetka z linka i pancerzem?? edit: ale widze ze ty masz jakas insza manetke. moze ta moja tak ciazy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2008 Skareb mimo tego, że wyglądem i sztywnością bardziej przypomina SIDa, jest wyjściowo cięższy od R7 (któremu w designie i odporności na wyginanie bliżej już do Reby, choć ma golenie 30 a nie 32mm) o parę ładnych gramów: "Odchudzanie polegało na skrupulantym "urywaniu" gramów każdemu pojedyńczemu elementowi amortyzatora: golenie dolne 420g(R7) - 440g (Skareb), korona 215g - 225g, rura sterowa 170g - 184g, system sprężyny 95g - 122g, tłumik SPV 64g - 97g" Ściągnięte z http://www.rower.com/archiwum.php?art=2527 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yah0o_121 Napisano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2008 Rower ładnie się wg. mnie prezentuje, ale komponenty mógłby mieć lepiej dobrane do takiej ramy. 13kg to jednak dużo. Moim zdaniem na początek Koła/opony/dętki a potem korby sztyca i siodło. Efekty wagowe mogą być całkiem obiecujące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AlzaiL Napisano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2008 pd-520 ważą 376-377g, a nie ponad 420, ale za to ta kobra coś za lekka ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adik Napisano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2008 Korba za lekka? 870gr + 270g i to ma być lekkie albo "za lekkie"? Waga pedałów 520 w okolicach 375g. Projekt podoba mi się, głównie ze względu na dobrą bazę do rozbudowy {u mnie baza jest gorsza, reszta jednak lepsza } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AlzaiL Napisano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2008 fakt.. szukałem suportu i szukałem, ale pod s... i dlatego myślałem że to waga razem z suportem, wybacz ;] a pd-520 moje ważą dokładnie 377 umyte ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 18 Lutego 2008 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 18 Lutego 2008 Być może tyle ważą. Nieważyłem tego tylko brałem średnie wag znalezionych w necie. W kwietniu kupię wagę i poważę dokładnie rower. Również w tymże miesiącu kupię opony: może Kenda Karma albo Maxis Larsen + dętki. W następnym może siodełko na SLR TT i chwilowo starczy. Może jeszcze XT przerzutka tylna po drodze wpadnie za niewielkie pieniądze prawie nówka z 06 roku. Tak to ogólnie wyglada. Korby nie zmieniam, bo XT 08 jest tragicznie, poczekam na 09 może będzie ładniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gucio112 Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 No, Pixon, dlaczego się nie chwalisz, że masz chwilowo lżejszy rower? Co do samego projektu, to wierzę, że już niebawem będzie to taka maszyna, o jakiej marzysz. Szczerze mówiąc, rower wygląda w tej chwili o wiele ładniej "na żywo" niż na fotach. Zbieraj jak najszybciej na kółka i będzie cudowny sprzęt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 A co siodełko ukradli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 24 Marca 2008 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 Nie siodełko jest na miejscu. Jednak urwany hak, brak przerzutki i skrócone ogniwa łańcucha robią swoje. w tej chwili rower waży ok. 12 500 g Z nowych rzeczy wymieniłem zacisk sztycy na accenta -23g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 28 Kwietnia 2008 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2008 Rower przez ostatni miesiąc przeszedł kilka modyfikacji, które pozwoliły zejść z masy ok 1 kg. Na pierwszy rzut oka widać, że zostało wymienione siodełko na Selle Italia SLR TT (138,6 g) dzięki czemu rower zyskał bardziej drapieżny wygląd. Na tej operacji zyskałem ok. 170 g. Następny bardzo dobry zysk wagowy za nie duże pieniądze to wymiana opon oraz dętek. Tutaj padł wybór na chwalone przez wszystkich Kendy Karmy (490 g szt.) oraz dętki Maxiss Ultralight (128 g szt.) Po tych wszystkich operacjach nadszedł czas na delikatne akcenty wizualne, czyli alu śruby w krwistoczerwonym kolorze. Ostatecznie rower schudł około 1 kg. Jeździ się faktycznie dużo lepiej dzięki niższej masie rotującej i większą sztywnością siedziska co mi bardzo odpowiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy84 Napisano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2008 No, no Łukasz, fajna maszynka się robi I hak w końcu masz Łańcuch mocno dostał po tym single-speedowym katowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SLOSO Napisano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 Gdzie kupiłeś aluminiowe śrubki? zamawiałeś z light-bike? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toosh Napisano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 http://www.berantuning.cz/index_pl.htm śruby, zakrętki po lewej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 29 Kwietnia 2008 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 Śruby kupiłem w centrum rowerowym, ale bardziej opłaca się kupić z tego linku co podał Toosh bo są o 1 zł tańsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poisonek Napisano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 To się nazywa zjazd z wagi - Jeden post i kilo mniej . Gratuluję!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agenciara Napisano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 wof, alu śrubki prezentują się znakomicie Świetny pomysł Łukasz z tymi śrubkami - mniam oj.... nie mam co się na BO pokazywać z moim PoLsonem bo dostanę nokauta za wiochę na wejściu hehe Pozdrawiam jeszcze z Bydgoszczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi