Martinuz Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 Chciałem pochwalić Łódzki FR-Shop za niezwykle profesjonalna usługę oraz niskie ceny serwisu. Skracanie + odpowietrzanie + uzupełnianie płynu w przewodzie hamulca hydraulicznego kosztowało mnie 30pln, zostało zrobione na miejscu w 30 minut, do tego miła obsługa i super atmosfera. Jak najbardziej wielki + dla tego sklepu, polecam! Nigdy jeszcze nie widziałem tak dobrej obsługi! Zupełna odmiana od Dynamo, leżącego niedaleko znacznie większego sklepu gdzie klienta ma się w dupie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
outrider Napisano 9 Marca 2008 Udostępnij Napisano 9 Marca 2008 Witam Masz rajce. U Stefana jest za######ioza. Najlepszy sklep rowerowy w Łodzi. Miła o profesionalna obsłua. Dynamo to gówniany sklep . Jak się niema roweru na XTR -erze to cie oleją. Pozdrawiam ekpie FR Shopu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rob Napisano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2008 Witam, NIE POLECAM DYNAMA na ul. Kilińskiego. Dałem rower do serwisu jak zawsze to czynię przed sezonem. Akurat wybór padł na Dynamo. Oddałem w poniedziałek, odebrałem w piątek. Rozumiem wszyscy chcą mieć sprawne rowery etc. Serwis obejmował wymianę linek i pancerzy, smarowanie piast iogólnie żeby wszystko sprawnie chodziło. Wydałem za tą usługę 140zł. Jestem po paru przejażdżkach w okolicach Brzezin ok 100km i maratonie w Łodzi, dystans 75km. Tu zaczęły sie problemy. To co mi wyczyniała tylnia przerzutka, brak słów. W zeszłym roku przejechałem ponad 3,5k km i nie miałem żadnych problemów. DAjcie spokój z takim serwisem co nawet tylniej przerzutki nie umią wyregulować. Niech ktoś tam kupi sobie książkę ABC roweru i nauczy sie a nie bierze się za serwis i za taką fuszerę kasuje 140 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thork Napisano 2 Maja 2008 Udostępnij Napisano 2 Maja 2008 Hmm... co do tej obsługi to sie nie zgodze. Wchodzę, rozglądam się i czekam. Sprzedawcy jedząc pizze (rozłożoną na ladzie) i gaworząc ze znajomkiem w końcu mnie zauważają. Z jedzeniem w ustach pyta jeden o co chodzi. To mówie, czy moga coś dla mnie sprowadzić, bo w innych sklepach lipa. Rozmowa była na zasadzie "dobra gościu sie zobaczy" . Traktowali mnie z cyklu "to wszystko to do widzenia" . Wzieli mój numer tel. i powiedzieli ,że w ciągu 2dni się odezwą. NO i upłyneło sporo wody i cisza! Czy tak powinno to wyglądać? A miałem o nich całkiem niezłe zdanie. Co do sklepu DYNAMO to mam zdanie jak poprzednicy. Goście zbyt wybujani i myślą ,że tylko oni mają pojęcie o rowerach! ALE TAK NIE JEST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ceber Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 ja po kilku wizytach w różnych sklepach w Łodzi np. Dynamo ( aż chciałem napisac inaczej ;P heheh ) trafiłem do FR shop i tu moje miłe zaskoczenie luźna gadka ale treściwa i fachowa naprawde podoba mi sie ten sklep pytasz to odpowiadają i to o co Ci chodziło a nie jakieś odpowiedzi zbywające jak w Dynamie. Naprawde sklep dla mnie rewelka aha i jakoś otworzyli 2 sklep nieco dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.