Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Amortyzator: Sr Suntour XCR-RL = 2150 g

Dętki: Maxxis FlyWeight = 200 g

Gripy: Ritchey WCS = 23 g

Hamulce: Deore LX hydrauliczne = 650 g

Kaseta: Sram (nie wiem jaki, ale idzie do wymiany w pierwszej kolejności) = 390 g

Kierownica: Ritchey Pro 580 mm = 140 g

Klamki: Deore LX = (waga wliczona w hamulce)

Koszyk na bidon: Specialized = 50 g

Linki: XTR, tylko przerzutek = 25 g

Łańcuch: XTR = 268 g

Manetki: Deore LX = 250 g

Mechanizm korbowy: Deore LX= 921 g

Mostek: Pro PLT 100 mm = 121 g

Koła: Fulcrum Red Metal 5 (z opaskami i zaciskami) = 1885 g

Opony: Maxxis Larsen TT 1,9 kev.= 820 g (409 g/411 g)

Pancerze: XTR = 120 g

Pedały: XTR = 325 g

Podkładka pod mostek: Alu 3x5 mm = 12 g

Przerzutka przód: Deore XT = 179 g

Przerzutka tył: Deore LX = 291 g

Rama: Cube Ltd Pro = 1760 g

Siodło: Selle Italia Slr = 180 g

Stery: Ritchey Pro = 130 g

Sztyca: Pro XLT 350mm = 260 g

tarcze lx Cl = 326 g

Zacisk podsiodłowy: Accent Light tuned = 20 g

 

RAZEM: 11556 g

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Transformacje nadchodzą :nuke:

Na razie zbieram kasę, jeszcze 2 stówki mi brakuje do Fulcrumów Red Metal 5

Do tego chyba kupię formulę oro K18.

 

A i w tym tygodniu prawdopodobnie zawita nowe siodełko :nuke:

Napisano

Chętnie zobaczę Cube'a z kółkami Fulcruma :rolleyes: Ja mam cięższą ramę i opony i aż się zdziwiłem, skąd ci te 11 700g wyszło. Najbardziej oprócz kół to smuci w tym Cube' korba. Brzydka i ciężka jak noc.

Napisano

wiem, ale cały rower jest farny :P

ze swoich to może 100zł w niego władowałem.

 

Korbę kupię po wakacjach XTR. Ogólnie, teraz cały osprzęt XTR będę pakować.

Napisano
Korbę kupię po wakacjach XTR. Ogólnie, teraz cały osprzęt XTR będę pakować.

Bo to XTR taaa :P ? Pozdrawiam !

 

P.S. XT 2008 jest o wiele wiele wiele łądniejszy od XTR'a.

Napisano

nie chce byc nie mily, ale to chyba jego sprawa co kupuje? jesli go stac, nie widze przeszkod.

 

a to ktora jest ladniejsza to kwestia gustu :P

Napisano

Jednak rażą po oczach wyszukiwane wagi. Dobrze jakbyś zainwestował w wagę. Nie jest to droga sprawa a dużo ułatwia. A tak w ogóle to coś mi ten rower za lekki się wydaje (opony dużo nadrabiają?).

Napisano

tomeks - no właśnie nie trafiłeś. Bo ja wyznaję zasadę : "Każdego indywidualna sprawa". Jak ktoś sobie kupić pełne XTR a przejedzie na rowerze 20 km po podwórku w roku - spoko. Nie mój portfel, nie moje życie, nie moje decyzje - nie moja sprawa ;) Jedno co nie lubię - to buractwa :) Pozdrawiam !

 

P.S. Piasta przednia za lekka chyba :D

Napisano

E tam, jak chce XTR to sobie kupi, nikt mu nie przeszkadza. Jednak dziwi skok jakościowy i cenowy obecnych elementów w porównaniu do planowanych - z korby suntour'a na Xtr? :) W obecnej konfiguracji rower mi się średnio podoba, ale jak wiadomo węgiel się szlifuje i powstają diamenty :)

Napisano

Drogi Bartku. Nie robię 20 km na podwórku bo w tym roku jadę pełny cykl skandii bike maratonu i mtb marathonu.

Dolicz treningi do tego.

Pare wyścigów XC u nas i w czechach. Prawdopodobnie rampilonge w Val di Fassa i Festiwal rowerowy w szklarce.

 

Chyba nie tak mało?:)

 

Pozatym XT a XTR hmmm... Supra do Ferrari. reszte sami dopowiedzcie.

Koła i amor wpadną za darmo w ciągu sezonu, jedyne co to muszę trochę kasy zarobić na XTR, i wtedy rower będzie cycuś :D

Napisano

Powodzenia w startach w wyścigach. :) Supra do ferrari? Zależy czy 800konna w porównaniu do np Maranello 575 i zależy w czym :) Nowe xt ma bardzo ciekawą ceną i jest to uproszczona wersja XTR2007 {są pewne różnice oczywiście}. Radzę na tym Xtr zrobić napęd, bo kółka to raczej idzie lepsze taniej złożyć. Ciekawią mnie te fulcrumy strasznie, jak zamontujesz to zdaj relację i oczywiście świetne fotki porób. Może tak oceniliśmy twoją chęć uzbrojenia LTD'ka w XTR, dlatego że rowery seryjnie posiadające taki sprzęt mają lepsze ramki i inne ważne podzespoły, ale czepiać się już nie będziemy. Ja sam do swojej o klasę gorszej ramki wpakowałem sprzęt o mieszaninie klasowo Xt/Lx, {przykład, gdyż jak np. ocenić klasę lekkiej sztycy, kół czy siodełka albo amora :D}

Napisano

Kurde tak mi wiercicie, że się zdecydować nie mogę :)

Tył przerzutka na 100% będzie XTR, nie koniecznie shadow. Manetki hmm... Tu chyba różnicy nie ma między deore a xt? (3x9) xtr są regulowane w pelni pod każdym zakresem, to wiem ;)

Przód przerzutka ma znaczenie?

LX wystarczy czy coś wyżej pakować?

Reszte nie pytam bo wiem że kupuję na 99% koła fulcrum red metal 5 .

Napisano

Pewnie ze roznica jest miedzy Deore a XT. Szybkosc przerzucania przedewszystkim. XT Rapidfire zwalnia linke juz przy nacisnieciu cyngla, Deore dopiero po jego puszczeniu. Druga roznica to waga. Przednia przerzutka wystarczy LX. Nie wiem jaka chcesz kupic ale LX 2004 wazy 123g.

 

Pozdrawiam.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...