Nawrotek Napisano 31 Grudnia 2007 Napisano 31 Grudnia 2007 Amortyzator: Sr Suntour XCR-RL = 2150 g Dętki: Maxxis FlyWeight = 200 g Gripy: Ritchey WCS = 23 g Hamulce: Deore LX hydrauliczne = 650 g Kaseta: Sram (nie wiem jaki, ale idzie do wymiany w pierwszej kolejności) = 390 g Kierownica: Ritchey Pro 580 mm = 140 g Klamki: Deore LX = (waga wliczona w hamulce) Koszyk na bidon: Specialized = 50 g Linki: XTR, tylko przerzutek = 25 g Łańcuch: XTR = 268 g Manetki: Deore LX = 250 g Mechanizm korbowy: Deore LX= 921 g Mostek: Pro PLT 100 mm = 121 g Koła: Fulcrum Red Metal 5 (z opaskami i zaciskami) = 1885 g Opony: Maxxis Larsen TT 1,9 kev.= 820 g (409 g/411 g) Pancerze: XTR = 120 g Pedały: XTR = 325 g Podkładka pod mostek: Alu 3x5 mm = 12 g Przerzutka przód: Deore XT = 179 g Przerzutka tył: Deore LX = 291 g Rama: Cube Ltd Pro = 1760 g Siodło: Selle Italia Slr = 180 g Stery: Ritchey Pro = 130 g Sztyca: Pro XLT 350mm = 260 g tarcze lx Cl = 326 g Zacisk podsiodłowy: Accent Light tuned = 20 g RAZEM: 11556 g
Xellon Napisano 31 Grudnia 2007 Napisano 31 Grudnia 2007 Siemka Niewiem jak długo jeździłeś na kasecie ale nówka waży 320g http://arnik.freshsite.pl/product_info.php...roducts_id=1945 Waga szprych też mnie zastanawia bo 32szt CHAMPION-ów waży 225g ?
bartekgib Napisano 31 Grudnia 2007 Napisano 31 Grudnia 2007 Do korby dodaj 100 g, opaski na koła też chyba minimalnie za lekkie. Pozdrawiam !
tomeks Napisano 31 Grudnia 2007 Napisano 31 Grudnia 2007 jak na razie to straszny kloc. i nie wiem co tu robia te opony? daj jakies foto....
Xellon Napisano 31 Grudnia 2007 Napisano 31 Grudnia 2007 Niewiem też jakiej wymiar ma twój suport ale dolicz jakieś 30g do swojego http://arnik.freshsite.pl/product_info.php...roducts_id=3573
snuffi Napisano 31 Grudnia 2007 Napisano 31 Grudnia 2007 Powiedz proszę co było ważone a co jest wagą katalogową? BTW LTD to skrót od Limited
Nawrotek Napisano 31 Grudnia 2007 Autor Napisano 31 Grudnia 2007 Sorka, za błędy, ale wag szukałem na necie, niektóre były pisane na oko np. szprych
snuffi Napisano 3 Stycznia 2008 Napisano 3 Stycznia 2008 No Nawrotek, jak tam Cube? Obserwuje z ciekawością jego transformacje
Nawrotek Napisano 23 Stycznia 2008 Autor Napisano 23 Stycznia 2008 Transformacje nadchodzą Na razie zbieram kasę, jeszcze 2 stówki mi brakuje do Fulcrumów Red Metal 5 Do tego chyba kupię formulę oro K18. A i w tym tygodniu prawdopodobnie zawita nowe siodełko
Adik Napisano 23 Stycznia 2008 Napisano 23 Stycznia 2008 Chętnie zobaczę Cube'a z kółkami Fulcruma Ja mam cięższą ramę i opony i aż się zdziwiłem, skąd ci te 11 700g wyszło. Najbardziej oprócz kół to smuci w tym Cube' korba. Brzydka i ciężka jak noc.
Nawrotek Napisano 23 Stycznia 2008 Autor Napisano 23 Stycznia 2008 wiem, ale cały rower jest farny ze swoich to może 100zł w niego władowałem. Korbę kupię po wakacjach XTR. Ogólnie, teraz cały osprzęt XTR będę pakować.
bartekgib Napisano 23 Stycznia 2008 Napisano 23 Stycznia 2008 Korbę kupię po wakacjach XTR. Ogólnie, teraz cały osprzęt XTR będę pakować. Bo to XTR taaa ? Pozdrawiam ! P.S. XT 2008 jest o wiele wiele wiele łądniejszy od XTR'a.
tomeks Napisano 23 Stycznia 2008 Napisano 23 Stycznia 2008 nie chce byc nie mily, ale to chyba jego sprawa co kupuje? jesli go stac, nie widze przeszkod. a to ktora jest ladniejsza to kwestia gustu
Paviarotti Napisano 23 Stycznia 2008 Napisano 23 Stycznia 2008 Jednak rażą po oczach wyszukiwane wagi. Dobrze jakbyś zainwestował w wagę. Nie jest to droga sprawa a dużo ułatwia. A tak w ogóle to coś mi ten rower za lekki się wydaje (opony dużo nadrabiają?).
bartekgib Napisano 23 Stycznia 2008 Napisano 23 Stycznia 2008 tomeks - no właśnie nie trafiłeś. Bo ja wyznaję zasadę : "Każdego indywidualna sprawa". Jak ktoś sobie kupić pełne XTR a przejedzie na rowerze 20 km po podwórku w roku - spoko. Nie mój portfel, nie moje życie, nie moje decyzje - nie moja sprawa Jedno co nie lubię - to buractwa Pozdrawiam ! P.S. Piasta przednia za lekka chyba
Adik Napisano 23 Stycznia 2008 Napisano 23 Stycznia 2008 E tam, jak chce XTR to sobie kupi, nikt mu nie przeszkadza. Jednak dziwi skok jakościowy i cenowy obecnych elementów w porównaniu do planowanych - z korby suntour'a na Xtr? W obecnej konfiguracji rower mi się średnio podoba, ale jak wiadomo węgiel się szlifuje i powstają diamenty
Nawrotek Napisano 24 Stycznia 2008 Autor Napisano 24 Stycznia 2008 Drogi Bartku. Nie robię 20 km na podwórku bo w tym roku jadę pełny cykl skandii bike maratonu i mtb marathonu. Dolicz treningi do tego. Pare wyścigów XC u nas i w czechach. Prawdopodobnie rampilonge w Val di Fassa i Festiwal rowerowy w szklarce. Chyba nie tak mało? Pozatym XT a XTR hmmm... Supra do Ferrari. reszte sami dopowiedzcie. Koła i amor wpadną za darmo w ciągu sezonu, jedyne co to muszę trochę kasy zarobić na XTR, i wtedy rower będzie cycuś
bartekgib Napisano 24 Stycznia 2008 Napisano 24 Stycznia 2008 Źle mnie zrozumiałeś. Bardzo źle mnie zrozumiałeś. Przecież napisałem moją zasadę : Każdego indywidualna sprawa Więc Pozdrawiam !
Xsystoff Napisano 24 Stycznia 2008 Napisano 24 Stycznia 2008 Moglbys zrobic fotke sterow od gory (tzn zeby bylo widac stozek, kapsel i mostek)? Z gory dzieki.
Adik Napisano 24 Stycznia 2008 Napisano 24 Stycznia 2008 Powodzenia w startach w wyścigach. Supra do ferrari? Zależy czy 800konna w porównaniu do np Maranello 575 i zależy w czym Nowe xt ma bardzo ciekawą ceną i jest to uproszczona wersja XTR2007 {są pewne różnice oczywiście}. Radzę na tym Xtr zrobić napęd, bo kółka to raczej idzie lepsze taniej złożyć. Ciekawią mnie te fulcrumy strasznie, jak zamontujesz to zdaj relację i oczywiście świetne fotki porób. Może tak oceniliśmy twoją chęć uzbrojenia LTD'ka w XTR, dlatego że rowery seryjnie posiadające taki sprzęt mają lepsze ramki i inne ważne podzespoły, ale czepiać się już nie będziemy. Ja sam do swojej o klasę gorszej ramki wpakowałem sprzęt o mieszaninie klasowo Xt/Lx, {przykład, gdyż jak np. ocenić klasę lekkiej sztycy, kół czy siodełka albo amora }
Nawrotek Napisano 25 Stycznia 2008 Autor Napisano 25 Stycznia 2008 Kurde tak mi wiercicie, że się zdecydować nie mogę Tył przerzutka na 100% będzie XTR, nie koniecznie shadow. Manetki hmm... Tu chyba różnicy nie ma między deore a xt? (3x9) xtr są regulowane w pelni pod każdym zakresem, to wiem Przód przerzutka ma znaczenie? LX wystarczy czy coś wyżej pakować? Reszte nie pytam bo wiem że kupuję na 99% koła fulcrum red metal 5 .
krzysiekmz Napisano 25 Stycznia 2008 Napisano 25 Stycznia 2008 Pewnie ze roznica jest miedzy Deore a XT. Szybkosc przerzucania przedewszystkim. XT Rapidfire zwalnia linke juz przy nacisnieciu cyngla, Deore dopiero po jego puszczeniu. Druga roznica to waga. Przednia przerzutka wystarczy LX. Nie wiem jaka chcesz kupic ale LX 2004 wazy 123g. Pozdrawiam.
Nawrotek Napisano 25 Stycznia 2008 Autor Napisano 25 Stycznia 2008 Dobra, przerzutka przód będzie XT 2008. Postanowione. Manetki też chyba XT, na razie kołuję kasę na fulcrumy i tarcze jakieś.
Rekomendowane odpowiedzi