YOGI Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 Witam!! Jestem od niedawna posiadaczem hamulców avid Juicy Seven 2007. Mam pytanie do właścicieli i innych znawców hydrauliki czy w pewien sposób mogę wyregulować zakres regulacji czerwonego pokrętła, które pozwala na zmianę momentu "łapania" hamulca? Chodzi o zmianę zakresu min i max, chciałbym żeby klamka łapała mi dalej od gripa, czyli żebym wykonywał mniejszy ruch( przy max wykręconym pokrętle). Mam nadzieje że nie zamotałem zbytnio. Pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uchmanek Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 wkrec imbusa (2mm?), ktory jest "pod" klamka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YOGI Napisano 31 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2007 wtedy klamka pójdzie bliżej kierownicy, a moment styku klocków z tarczą pozostanie taki sam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uchmanek Napisano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2008 nie martw sie, klamka nigdzie sie nie wybiera. ta srobka reguluje skok klamki, kazdy "klik" o 1mm. nigdy nie twierdzilem, ze to zmienia moment styku klockow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YOGI Napisano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 To Avid pisze w instrukcji, dopasowuje się tym odległość klamki od gripu czyli jeśli ktoś ma krutsze palce wkręci śrubkę i będzie miał dalej od kierownicy, wykręci będzie miał bliżej. Ja chciałbym utwardzić hamulec i nie wiem czy jest na to jakiś sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 uzytkownicy shimano dolewali do systemu wiecej plynu. po odpowietrzeniu odkrecali odpowietrznik przy zacisku (nie zdejmujac pokrywki ze zbiornika na klamce), zakladali strzykawke z olejem i wciskali dodatkową porcje oleju. efekt byl - w postaci zmniejszonego skoku dzwigni. nie mam pojecia jednak ile tego oleju trzeba dodac i gdzie znajduje sie tenze olej po dolaniu. na moj chlopski rozum membrana w zbiorniku wyrownawczym zostaje scisnieta wskutek podniesienia sie poziomu plynu. moze to i dziala tylko co w przypadku gdy on sie rozgrzeje i zwiekszy swoja objetosc - gdzie znajdzie wtedy ujscie skoro zbiornik wyrownawczy zawiera olej w ilosci przekraczajacej norme? nie jestem pewien czy taki pomysl nie spowoduje uszkodzenia hamulca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YOGI Napisano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 No nie sądzę, przed wymianą przewodu hamulcowego wszystko było OK też czytałem że trzeba dolać oleju, jednak nie wiem gdzie. Czy mam poprostu dolać odrobinę płyny do zbiorniczka przy klamce, aby hamulec łapał nieco szybciej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.