Maki Napisano 26 Grudnia 2007 Napisano 26 Grudnia 2007 Jak coś przeoczyłem lub pomyliłem to piszcie. W sezonie 2008 do wymiany idzie rama i amor. Więc przez to planuje zrzucić 1kg.
poisonek Napisano 26 Grudnia 2007 Napisano 26 Grudnia 2007 Po mojemu zaciski sztycy i piast ( chyba że uwzględnione w piastach). Waga linek i pancerzy absolutnie nierealna chyba że zjadłeś jedynkę i powinno być 150 g. Jeśli już ważymy dokladnie i masz podane koła w częściach to jeśli używasz opaski na obręcze to też też powinny być.
snuffi Napisano 26 Grudnia 2007 Napisano 26 Grudnia 2007 Waga szprych chyba nie teges... 32szt DT Comp waza w granicach 200g czyli 400g na dwa kola + alu nyple 10g na kolo Ty podałeś zwykle niecieniowane szprychy z nyplami 400g. Myśle ze co najmniej 50g więcej No chyba, że ważyłeś to sory
rendzik Napisano 26 Grudnia 2007 Napisano 26 Grudnia 2007 korba za lekka chyba ze cos zmieniałeś z Blatami
Maki Napisano 26 Grudnia 2007 Autor Napisano 26 Grudnia 2007 korba za lekka chyba ze cos zmieniałeś z Blatami Korba to jest seryjna. I jaka z nielicznych ważona. Podam co było ważone: -korba. -Obręcze -Rogi -Sztyca Reszta to dane z netu. Dlatego prosiłem o wyłapywanie owych błędów. Piasty był liczone razem z zaciskami. I fakt obejme pominąłem oraz boostera Aha jeśli zauważyliście jakieś błędy to proszę o podanie poprawnej wagi.
rendzik Napisano 26 Grudnia 2007 Napisano 26 Grudnia 2007 chyba jakąś Cudowna wersja tej korby.. zwaz jeszcze raz bo az niemozliwe
Maki Napisano 26 Grudnia 2007 Autor Napisano 26 Grudnia 2007 Ważona na 2 wagach. Jedna pokazała 839g druga 842g
Sixer Napisano 26 Grudnia 2007 Napisano 26 Grudnia 2007 Korba to jest seryjna. I jaka z nielicznych ważona. Sory, ale nie wierze. Pokaż foto na wadze. Jak XT 07 dwublatowa ważyła dokładnie 844g. Mam gdzieś foto na wadze. pzdr
Maki Napisano 26 Grudnia 2007 Autor Napisano 26 Grudnia 2007 Niestety nie mam fotek bo nie robiłem. W necie widziałem fotkie gdzie korba warzyła 820g.
Adamicki Napisano 26 Grudnia 2007 Napisano 26 Grudnia 2007 Ukrzyżujcie go jak Wam fotek nie da, a najlepiej niech zrobi cały film w obecności komisji śledczej. Zabawne. Co za różnica czy 840 czy 850, czy 890. Tu nie chodzi chyba przecież o to, żeby komuś coś udowodnić, tylko żeby autor tematu miał ogólne pojęcie o częściach swego bika i radochę z rozpiski.
Xsystoff Napisano 26 Grudnia 2007 Napisano 26 Grudnia 2007 Obrecze cos za lekkie. 317-tki pod v-ki to 440 - 450g w zaleznosci od sztuki. Opony wersja drut czy kevlar? Jezeli to drugie to sa lzejsze ~520g. Rama byla wazona na forum, 19XXg tylko nie pamietam rozmiaru.
Maki Napisano 26 Grudnia 2007 Autor Napisano 26 Grudnia 2007 Fakt obręcze ważą 440g źle spojż\rz/ałem. A opon nie warz\ż/yłem ale w necie znalazłem iż drut warz\ż/y 580g. rama warz\ż/y 19xx (xx=20) przy 21' a ja mam 19". Jutro zamieszczę aktualizacje.
thomash Napisano 26 Grudnia 2007 Napisano 26 Grudnia 2007 No to mam złą wiadomość bo explorery z drutem ważą powyżej 600g, pewnie ok 620-640g.
Xsystoff Napisano 26 Grudnia 2007 Napisano 26 Grudnia 2007 Wersja drut jest ciezsza, na pewno >600g http://www.probikes.pl/index.php?item=342 - tutaj masz wage katalogowa, a Continental bezczelnia zaniza wagi.
siwyex Napisano 26 Grudnia 2007 Napisano 26 Grudnia 2007 Mój kevlar jeden wazy 502g a drugi 513... (Continental Explorer Pro) Więc drucik waży 100g więcej... (mniej więcej tak zawsze wychodzi)
rendzik Napisano 27 Grudnia 2007 Napisano 27 Grudnia 2007 Chyba Maki ma wagę popsuta No i tu nie chodzi zeby coś udowadniać a raczej pomoc w "dokładności" rozpiski
poisonek Napisano 27 Grudnia 2007 Napisano 27 Grudnia 2007 Waga korby faktycznie raczej nierealna: http://light-bike.com/forum/album_page.php?pic_id=2732 http://light-bike.com/forum/album_page.php?pic_id=2235 http://light-bike.com/forum/album_page.php?pic_id=1746 http://light-bike.com/forum/album_page.php?pic_id=1577 Jak widać na przykładzie powyższych zdjęć pomiędzy 873 a 877 gram. Przykre ale prawdziwe...
MrJ Napisano 27 Grudnia 2007 Napisano 27 Grudnia 2007 A mnie hamulce wychodzą ciut za mało - rozumiem, że XT, ale waga 4 sztuk ramion + 4 klocki + 4śruby stalowe = 320g? To na jedno koło 160??? No a fajki? Wliczamy do linek i pancerzy, czy osobno? jedna linka to ok. 20g (standardowa nierdzewa), a same pancerze na cały rower potrafią wynieść ponad 150 jeśli nie są jakieś light, a te pewnie nie. I co to za dętki? Bo jak standardowe Conti, to 1 sztuka waży 205-215g. Ultralighty ok. 120-130 (zależnie od egzemplarza i entyla), ale nawet to ledwo dawałoby 240. Gdzie zacisk do sztycy? Jak na imbus, min. 25g, na ramię pewnie >40g. Opaski na koła - 35g jeśli to żółte Micheliny. Koszyk... na foto jest. Tak samo podkładka pod mostek (przy tej wysokości 10-15g). A gwiazdka i kapsel? W wadze amora czy sterów? Rama - 18XX to może wyższe Krossy, ale chyba nie te... Panie Maki, cuś tu nie tak... dlaczego mnie na LŻEJSZEJ ramie, LŻEJSZYM amorku i niewiele cięższej reszcie wyszło 12kg? Tyle, że ja ważyłem każdą śrubkę... mój Author Versus - to nie żadna zwiść, bo ten bike i tak już poleciał do rozbiórki, no i nie jestem (jeszcze ) zarażony WirusemWW, ale rozpiskę powinno się przeprowadzać z kluczami a jednej ręce, a wagą w drugiej...
poisonek Napisano 27 Grudnia 2007 Napisano 27 Grudnia 2007 Dobra nie wyżywajcie sie już na chłopaku. Piszę to bez grama złśliwości, ale chyba dopiero zaczynasz sie bawić w light`owanie sprzętu. Po twojej rozpisce widać wyraźnie, że podpierasz się wagami katalogowymi. A niestety o prawdomówności firm podających wagę swoich komponentów możesz zapomnieć. Jeśli już podajesz rozpiskę gramową swojego sprzętu trzeba każdą część zważyć na pewnej wadze. Wagi katalogowe jak widać na poniższej stronie potrafią się różnić nawet do 20 % od realnej. Oczywiście na niekorzyść... http://weightweenies.starbike.com/listings.php
Maki Napisano 27 Grudnia 2007 Autor Napisano 27 Grudnia 2007 1. Opon nie ważyłem 2. Dętki mam lightowe. 3. Hamulców również nie ważyłem 4. Przy korbie nie mam alu podkładek tylko karbonowe(koleżankami zakombinowała niedawno) i Korbę 170mm (a byłem przekonany iż mam 175) 5. Wagę roweru liczę bez koszyka do bidonu i torby pod siodłowej.
kopaczus Napisano 27 Grudnia 2007 Napisano 27 Grudnia 2007 Continental bezczelnia zaniza wagi. Fakt. Mój Explorer UST w necie waży 650gr a na wadze 706gr.
Maki Napisano 27 Grudnia 2007 Autor Napisano 27 Grudnia 2007 Poprawiona waga: Opon Sterów (podkładki dodane) Obręczy Opaski
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.