Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pikna ta bestia , ja bym sie zastanowił nad białym siodłem i chwytami . I czy brak zatyczek na końcach kierownicy to tez obiaw maksymalnego odchudzania :(??

Napisano

z kimś ostatnio gadałem, że orgi na maratonach się rzucają o brak takich zatyczek, bo możesz sobie palec wsadzić tam i złamać ^^ Bodajże z Sixerem bądź Siwym. Także jak dla kogo ^^

 

@rower

Fajny bajk;] ale siodło nie pasuje tak jak omen mówił;] czarnego slr'a bym tu widział. Korba przepiękna :(

Napisano

O siodełku pisałem w pierwszym poście tego tematu. Lightowanie lightowaniem, ale wygoda przede wszystkim. Wiem, że jednym zakupem mógłbym zjechać z roweru na 92xx, ale to siodło jest dla mnie mega wygodne. A przy przebiegu rocznym dobiegającym powoli do 10 tys. ma to niebagatelne znaczenie... Co do śrubek, to sklep light-bike. Dzięki za zainteresowanie i opinie.

Napisano
z kimś ostatnio gadałem, że orgi na maratonach się rzucają o brak takich zatyczek, bo możesz sobie palec wsadzić tam i złamać ^^ Bodajże z Sixerem bądź Siwym. Także jak dla kogo ^^

 

no, z nami dwoma ;)

 

może nie tyle na maratonach, co na Langu i imprezach podobnych. coś tam z palcami bylo ;P

  • Mod Team
Napisano
Ładny, tylko siodło nie pasuje wizualnie ;]

Czepiasz się siodełko to istna kropka nad i !!!! Mówi o całej reszcie ;) Tak cz inaczej śrubki mówią z kim mamy do czynienia ;)

 

Ps aby zmienić masę i ewentualnie pozycję w rankingu proszę o wklejenie całej rozpiski :)

  • Mod Team
Napisano

Nono błękitna laguna.

Skoro masz śrubki z LB to za miesiąc dwa zajrzę tutaj i poproszę o opinie odnośnie ich blaknięcia. Bo te z CR niestety kiepsko są anodyzowane o ile nie po prostu pomalowane ;)

Napisano

Ale co do śrubek to mogę już powiedzieć teraz, bo nie jest to nowy zakup. Mam je już prawie dwa lata i absolutnie nic złego się z nimi nie dzieje. Zarówno w zakresie barwy, jak i funkcjonalności.

Ps. Mój post ze zdjęciami nie został napisany z powodu jakichś zmian w sprzęcie, a z chęci zaprezentowania w formie wizualnej mojej trucizny ;)

Napisano

Dobra... Niech Wam będzie... Ciekawe do czego teraz się doczepicie ;) Dziś wziąłem do testów siodło SLR XC. Wstępnie na 14 dni z możliwością zwrotu, jeśli tyłek się zbuntuje. Jeśli nie to zostanie na stałe. Aktualna waga roweru 9302 gramy (siodło 178 gram).

df8cc4098c3744a0m.jpg

Napisano

Tak jak myślałem - szału nie ma. Powiem więcej: moja d.u.p.a mnie nienawidzi... Pojeżdżę jeszcze na nim, bo nie mam się gdzie spieszyć z jego oddaniem, ale na 99% wrócę do swojego Flight`a. Niestety - tak jak pisałem: przy takich przebiegach wygoda przede wszystkim.

Napisano

A ja ostatnio pana poisonka widziałem na AK, i tu podziwiam bo pogoda była cokolwiek niemiła (jeszcze przed tymi "ciepłymi dniami"

 

No i jako że jestem upierdliwy :P to w nawiązaniu do cytatu ""Ciekawe do czego teraz się doczepicie" spytam czy w razie gdyby przednia piasta Accenta dokończyła żywota, dla kompletu zostanie wsadzony XTR? Bo z tego co kojarzę Młody (kto z Cz-wy zna, ten wie ;) ) zmienił kółko na SLRa a w poprzednim miał XTRa właśnie - ale to takie "pytanie poboczne".

 

PS. Waga wagą, ale ja tam na czymś o wygodzie deski chyba też nie dałbym rady pojeździć za długo :D

Napisano

Siodełko zwrócone. Waga ponownie 9391 gram :( A co do przedniej piasty, to do XTR`a mi się nie spieszy. Jest cięższy niż mój accent. A poza tym, to tylko przednia piasta. Wyznaję zasadę, że to mało znaczący technicznie element w rowerze - ma się po prostu kręcić. Co innego tył - tam jest oprócz czynnika kręcenia kilka innych ważnych spraw...

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Mam pytanie odnośnie lakieru w Twojej ramie. Widać jakieś wyraźne ślady użytkowania albo większe rysy? Bardzo rzuca się to w oczy jeśli coś takiego posiadasz?

Napisano

U mnie rys nie widać, może ich nie ma, ale na białej ramie na pewno będą mniej widoczne, niż na czarnej itp.

Nie wiem, czy to wina lakieru czy zacisku tylnego koła, ale przy zmianie z bolt-on na tacx i na odwrót czasami coś się ukruszy.

 

Wyraźne ślady użytkowania?- Każdą kroplę błota widać, ale jest na to rada- nie myć ;]

Napisano

Nie miałem na myśli brudu ;) Bo to oczywiste, że błoto będzie pięknie wyeksponowane na ramie w tym kolorze. Chodzi tylko o przytarcia i rysy :)

Napisano

Rys o ile nie są przetarciami do gołego alu nie widać, moja rama jest tak jakby 'matowa', niepolakierowana na wysoki połysk.. Tylko jak w rysy wlezie brud to ciężko to domyć.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...