Skocz do zawartości

[koła]Jakie koła do jazdy lekkiego downhillu za max 550zl?

Rafakil

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Więc na wstepie chciałem wyjaśnić przeznaczenie kółek…. Więc nie wiem czy można to nazwac downhillem, po_prostu jezdze duzo lesnymi drozkami szlakami po bardzo trudnym terenie, dużo hopek lotów ciezkich zjazdow predkosci rozwijam dosc spore. Potrzebuje komplet kół przód tył za max 550zl…..nie znam się na tym tak dobrze żeby samemu cos wybrać. Myślałem o piastach Dartmoora pod tarcze na maszynach i obręczy 3-5komorowej….oto moja propozycja:

Przód :

- piasta Dartmoor X-Rolls (około 110zl)

- obręcz Dartmoor Crussherr (85zł) ewentualnie blizzard 5komorowy

- jakieś szprychy za 30zł

-plus zaplecenie 30 czyli w sumie 255zl

Tył:

- piasta Dartmoor X-Forrce 150zł

- obręcz Dartmoor Crussherr 85

- szprychy 30zł i zaplecenie 30zł w sumie niecałe 300zł

zapomniałem koła rozmiar 26….

Panowie licze na wasza pomoc:)prosze o usunięcie jednego tematu po_prostu niechcacy dwa razy kliknąlem;/

Napisano

Dartmoor nie jest najlepszą firmą i odradzam ich piasty, suporty, pedały i inne części 'ruchome'.

Jeśli poszukasz trochę to dorwiesz przecenione części.

Np. na rowerowy.com:

Przód (36 szprych):

-piasta NOVATEC DO 41 SB - 77.08 zł

-obręcz SUNRIMS SINGLE TRACK - 78.96 zł

-szprychy DT CHAMPION silver 36 szt - 36.00zł

+ montaz u nich - 20.00zł

razem - 212.04 zł

Tył (36):

-piasta NOVATEC DO 42 SB 158.86zł

-obręcz SUNRIMS DOUBLE TRACK 110.92 zł

-szprychy DT CHAMPION silver 36 szt - 36.00zł

montaż 20.00

razem - 325.78 zł

Za komplet z przesyłką wyjdzie Ci niecałe 550zł, a koła konkretne i mocne.

Napisano