amun Napisano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2007 Witam jestem nowy i troche zielony. Mam zamiar kupic hamulce traczowe ( na 99% bb7 2008) i wziązku z tym mam kilka pytań: 1. mam amora XCR Lockout by SR Suntour( wiem ze nie najlepszy) znalazlem na stronie suntour taki podladowy pdf ze max tarcza ktora moze byc zainstalowana to 180, dlaczego? Nie moge dac 205? coś sie stanie ? 2. Na widelcu mam mocowanie IS a adapter ma PM rozumiem ze wystarczy dokupic adapter. 3. Czy tarcze 180 na przod i tyl spokojnie wystarcza (zacząłem troche jezdzic po lesie - z gory chełm i ukrainy w pobliżu Myslenic)? 4. Do tego chiałbym dokupic klamki avid sd7 2008 Czy to dobry wyboór? 5. Jakie linki kupić? 6. Jak to skręcic ? chodzi mi o to ze nie mam klucza dynamometrycznego , czy jest konieczny? to na tyle Dziękuj za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pudeleQ Napisano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2007 1. Możesz dać, ale dużo szybciej pojawią Ci się luzy. Po co Ci tarcza aż 203 mm? Ile ważysz? Gdzie jeździsz? Czym jeździsz? 2. Adapter dostaniesz w komplecie z hamulcami. 3. Tarcze 180/180 powinno zupełnie starczyć, ale napisz ile ważysz. 4. Tak dobry wybór, choć można by kupić FR5, rózni się od SD7 jedynie pokrętłem modulacji. 5. Ja używam zwykłych linek, nie jakichś specjalnie szlifowanych i nie narzekam. Choć takie szlifowane linki wraz z lepszymi pancerzami powinny zmniejszyć opór klamki. 6. Nie używałem klucza dynamometrycznego, ale przykręcałem z rozwagą, co by gwintu nie urwać. Tobie też to polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...