Dark_Reaver Napisano 23 Listopada 2007 Napisano 23 Listopada 2007 Wpadło mi troche kasy i postanowiłem wymienić przednie koło obecnie jest to obręcz noname, piasta noname, szprychy noname hehe na cel wiele kasy niemam niestety... chce wydać około 120-130zł + koszty transportu ewentualnego tak, że nie poszaleje... Bawie się w XC i troche street i obecne koło niema z tym problemów dlatego też się zastanawiam czy nie zostawić obręczy i nie zmienić tylko piasty ale to wtedy musze dodatkowo płacić za zaplecenie bo sam wątpie żebym podołał... chociaż kto wie Wytyczne: Piasta pod tarcze 6 śrub lub centerlock wszystko mi jedno felga taka żeby wytrzymała XC i street :> felga najlepiej na 32 szprychy i mniej. Pozdrawiam
bartekgib Napisano 23 Listopada 2007 Napisano 23 Listopada 2007 Ile ważysz i określ dokładnie "w czym" więcej jeździsz - MTB czy Street ? Coś a'la to : http://www.allegro.pl/item269499236_piasta...maszynowe_.html ; http://www.allegro.pl/item271485392_nowa_o...s_dm18_hit.html ; szprychy się dobierze. Może wyjdzie troszkę poza budżet, ale koło dobre i w miarę "uniwersalne". Pozdrawiam ! P.S. Do Twojej "zabawy" radziłbym 36 szprych.
Dark_Reaver Napisano 23 Listopada 2007 Autor Napisano 23 Listopada 2007 Trudno określić jak "w czym" ja jeżdże... ale chyba batdziej teren bo jedyne z czego korzystam zze streetu to przeskakiwanie i wskakiwanie na krażeżniki itp. żeby nie musieć zwalniać ^^ Co do sprzętu to piasta jest fajna tylko po co mi taka dobra a obręcz mam taką z tyłu Od ilości szprych jestem w stanie odstąpić tylko jeszcze pytanie jakie brać? z tyłu mam DT champion srebrne. Czy one się różnią od powiedzmy takich za 20gr sztuka? Chciałem wyedytować post i się nie udało :/ opcja znikneła... no żesz... Waże 55kg i mam 170cm tak, że jestem niezłym koksem :] Ogolnie nie chce jak najwięcej zostawić kasy na hamulec jeszcze bo bez tego ani rusz... Felga i piasta mają wytrzymac XC oraz lekki street
bartekgib Napisano 23 Listopada 2007 Napisano 23 Listopada 2007 To nie street - to po prostu ostrzejsza jazda miastowa. Ważę 10 kg od Ciebie więcej i taki durny Remerx wytrzymuje z tyłu u mnie wszystko ( także po mieście roweru nie oszczędzam - nawet troszkę). A piasta czemu dobra ? Bo ma dobre łożyska, sztywna i wiesz, że nie posypie Ci sie po pierwszym błocie. Pazerny zawsze 2 razy traci - zapamiętaj Obręcz - jak masz taką z tyłu no to nie ma problemu. Pozdrawiam ! P.S. Co do szprych : DT to dobre szprychy. A za kolor nie warto płacić
Dark_Reaver Napisano 23 Listopada 2007 Autor Napisano 23 Listopada 2007 W sumie masz racje... lepiej kupic teraz porządną piaste i wiedzieć, że się nie rozsypie niż kupowac kilka razy to samo ^^ przeważnie, że już jedną piaste rozwaliłem jest ona typu tesco tarcze zatrzymam w miejscu, a koło dalej się kręci swobodnie Kochany rower... skarbonka bez dna... pedały, amor, hamulce,opony, manetki...przydało by się ze 2000zł
Dark_Reaver Napisano 27 Listopada 2007 Autor Napisano 27 Listopada 2007 Chciałem jutro zamówić piaste i felge i okazało się, że felgi wyszły... Może ta http://www.allegro.pl/item271485385_nowa_o...d_k_sport_.html ? jest od tego samego kolesia ew. co innego brać
bartekgib Napisano 27 Listopada 2007 Napisano 27 Listopada 2007 Bądź cierpliwy - aukcja na pewno za dzień-2 dni się pojawi. Nie warto się spieszyć, nie warto być w gorącej wodzie kąpanym. A jeżeli aukcja się nie pojawi - to zawsze istnieją sklepy internetowe. A najlepiej napisać do osoby, która sprzedawała tą obrecz o wystawienie aukcji. Dlatego zaczekaj i kup taką samą obręcz jak masz z tyłu Pozdrawiam !
Dark_Reaver Napisano 30 Listopada 2007 Autor Napisano 30 Listopada 2007 a czym się różni novated D-142 od D-041? bo ta druga jest troszke lepiej dostępna w sklepach
bartekgib Napisano 30 Listopada 2007 Napisano 30 Listopada 2007 D-142 jest minimalnie masywniejsza i troszkę lepiej uszczelniona ( ale to prawie żadna różnica ). Ale bez obaw możesz wziąć tańszą D-041. Pozdrawiam !
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.