pr0 Napisano 16 Listopada 2007 Napisano 16 Listopada 2007 Witam, to znowu ja Mam pytanie adekwatnie amortyzatora manitou R7 a konkretnie wersji super OEM. http://www.allegro.pl/item267372100_amorty...t_80_locko.html Cena jest atrakcyjna, jednak czym OEM się rózni że jesteśmy 200zł do przodu? Czy ma gorsze bebechy? Co z gwarancją? Za odpowiedzi dziękuje
baksik22 Napisano 16 Listopada 2007 Napisano 16 Listopada 2007 Było już wiele tematów o oem'ach na forum ogółem wywnioskowałem z tego że oem nie jest gorszy bo jak np manitou może dać Garemu Fisherowi wybrakowany towar ?? Co do tego r7 według opisu sprzedawcy i opisu z strony manitou nie różni się on niczym
pr0 Napisano 16 Listopada 2007 Autor Napisano 16 Listopada 2007 Najgorsze jest to że chyba nie ma piwotów pod V-brakei . Czy rura sterowa 19.5 cm dyskwalfikuje ten amortyzator ?
Lukas_Mako Napisano 16 Listopada 2007 Napisano 16 Listopada 2007 to już zależy od wysokości główki twojej ramy zmierz to będziesz wiedział czy Ci pasuje jeśli faktycznie oemy sie nie różnia tak jak baksik pisze to jedyny minus jest taki że rura sterowa jest docięta i nie zawsze może pasować
pr0 Napisano 16 Listopada 2007 Autor Napisano 16 Listopada 2007 No dobrze ale główka ma góra 10 cm a co z resztą ? no zakładając 2 cm jeszcze na podkladki pod kierownice. Czy te amortyzatory mająw standardzie piwoty pod Vki ?
Lukas_Mako Napisano 16 Listopada 2007 Napisano 16 Listopada 2007 jeszcze stery, tylko 10cm? a reszte można dociąć jak Ci bardzo przeszkadza http://www.manitou.com.pl/product.php?id=1&uid=25 niby nie ma w uwagach "Tylko wersja bez piwotów" zadzwoń do sprzedawcy sie dowiedz bo fotę może ściągnął ze strony producenta
pr0 Napisano 16 Listopada 2007 Autor Napisano 16 Listopada 2007 Główka ma 14.5 cm. Można ryzykować? Ale nadal nie wiem co z tymi piwotami
focusR Napisano 16 Listopada 2007 Napisano 16 Listopada 2007 Jak na mój gust to są (inne zdjęcie), bo według strony manitou tylko wersje NB nie mają piwotów - w dodatku tam też przy amorach z piwotami są zdjęcia bez...
Misiek^^ Napisano 16 Listopada 2007 Napisano 16 Listopada 2007 Koledzy... Wersja NB to wersja No Boss czyli bez piwotów! Napisz maila do roweromanii i będziesz wiedział
gerus Napisano 16 Listopada 2007 Napisano 16 Listopada 2007 Rozmawialem z nim na gg i jest on bez piwotów i gwary
agenciara Napisano 16 Listopada 2007 Napisano 16 Listopada 2007 no właśnie, słyszałam że można sobie pogwizdać na gwarancję przy zakupie amortyzatora pochodzącego z rozbiórki
Loko Napisano 17 Listopada 2007 Napisano 17 Listopada 2007 Jak sprzedaje sklep, daje paragon to masz gwarancje.
agenciara Napisano 17 Listopada 2007 Napisano 17 Listopada 2007 teoretycznie TAK, ale słyszałam, że Wigwam np. nie przyjmuje amortyzatorów pochodzących z rozbiórki i sprzedawanych przez sklepy. Trzebaby było zasięgnąć informacji na temat praw konsumenta
uchmanek Napisano 18 Listopada 2007 Napisano 18 Listopada 2007 A co ma wigwam do tego? Swoja prawa egzekwujesz od sprzedawcy, nie od dystrybutora.
Mod Team Pixon Napisano 22 Listopada 2007 Mod Team Napisano 22 Listopada 2007 Mam 3 pytania odnośnie tego amortyzatora, a właściwie chce się upewnić czy dobrze myślę. 1. Rozumiem, że ten korek przedstawiony na zdjęciu jest od pompowania amortyzatora? 2. Natomiast to jest regulacja tłumienia odbicia? 3. I ostatnie pytanie. Ponieważ mam wersję Super Clickit, czyli z manetką. Czy jak na manetce klikam, zeby była blokada to już powinno być czy nie? Ponieważ ja go blokuje a on nic. I nie wiem czy to jest kwestia regulacji linki czy jużcoś na wstępie jest spieprzone.
ulvgar Napisano 22 Listopada 2007 Napisano 22 Listopada 2007 Podejrzewam, że to kwestia regulacji linki. Brat miał przypadek, że linka była za mocno naciągnięta inie mógł go wcale zblokować a po poluzowaniu jej zaczęło działać jak trzeba. Kombinuj
Mod Team Pixon Napisano 22 Listopada 2007 Mod Team Napisano 22 Listopada 2007 Zadzwoniłem do bikestacji i powiedzieli, że to jest kwestia założenia amortyzatora i przejechania odcinka, zeby się olej dobrze ułożył. Poczekamy zobaczymy.
ATT Napisano 22 Listopada 2007 Napisano 22 Listopada 2007 W moim Blacku (tłumik TPC ale blokada na górze goleni) też raz tak było, odebrałem go z serwisu. Po przyjściu do domu bawiłem się nim i blokada w ogóle nie chciała zaskoczyć obojętnie pod jakim kątem trzymałem amortyzator ani co z nim robiłem. Już chciałem jechać do serwisu i ich ochrzanić że popsuli mi blokadę. Ale stwierdziłem że pojeżdżę jeden dzień i zobaczę czy reszta działa ok. Po zamontowaniu do roweru i przejechaniu kilku metrów zaczęła chodzić idealnie, coś w tym jest.
Mod Team Pixon Napisano 22 Listopada 2007 Mod Team Napisano 22 Listopada 2007 Dobra blokada załatwiona, prosta sprawa. Po prostu linka nie jest przykręcona do manetki i jak przyciskam manetką żeby włączyć to oczywiście się linka zsuwa Teraz pytanie jescze, jak napompować tą lewą goleń. Na ile PSI? Ważę 80 kg i chciałbym żeby amortyzator był w miarę czuły. Chyba, że to jest kwestia wielu prób i błędów aż wreszcie dopasuje sobie odpowiednie ciśnienie do danego przypadku ?
snowman Napisano 22 Listopada 2007 Napisano 22 Listopada 2007 To kwestia sprawdzenia tabeli z ciśnieniami każdy amorek powietrzny taką ma , na stronie producenta też na 100 % jest . Są to raczej takie ciśnienia na oko i rzadko się zdarza że komuś pasuje , ale może to być jakaś wytyczna
uchmanek Napisano 22 Listopada 2007 Napisano 22 Listopada 2007 nikt niepoda ci dokladnego cisnienia, a te podane przez producenta wydaja sie byc zawyzone. Najlepiej napompuj tak, zeby sag byl ok. 20% i idz pojezdzic. jesli bedzie za twardo tosposc troche (najlepiej za pomoca pompki).
goly33 Napisano 3 Grudnia 2007 Napisano 3 Grudnia 2007 chcialbym sie podlaczyc do rozmowy, mianowicie posiadam R7 super 100mm, napompowany mam cudownie, wszystko chodzi ladnie i przyjemnie, chociaz ostatnio mam wrazenie jakby troche zmiekl, czy to mozliwe ze stracil troche cisnienia?? jak czesto trzeba pompowac i sprawdzac cisnienie?? pozdrawiam Daniel
Xsystoff Napisano 3 Grudnia 2007 Napisano 3 Grudnia 2007 Zaden amor nie jest w 100% szczelny, zawsze beda jakies ubytki cisnienia. R7 znajomego dosyc czesto trzeba dopompowywac (raz na miesiac?) wiec podejrzewam, ze musisz sprawdzic cisnienie Czestotliwosc tej czynnosci zalezy od konkretnego amortyzatora, a podejrzewam, ze i konkretnego egzemplarza.
goly33 Napisano 4 Grudnia 2007 Napisano 4 Grudnia 2007 swojego R7 mam zamontowanego w GF big sur, jezdze na nim od 4 miesiecy i dopiero jakos niedawno zaczelo mi sie wydawac ze nieco zamula, jakby ciesnienia mu brakowalo. Podjade do serwisu to sie przekonam, Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.