Skocz do zawartości

[opony] dobre na teren i obecnie na śnieg


.PaVLo.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

no właśnie szukam fajnych oponek, ważne, żeby byly wysokie i miały w miare wysokie i duże klocki

 

Continental Diesel Pro 2.5 .. szkoda że nie ma 2.3, ale może wejdzie do ramki, obecnie mam Survival Pro 2.3 i jest po ponad 0.5 cm luzu po bokach i jakieś 3cm od góry i na dole

 

Shwable Nobby Nic, ale tutaj myśle nad rozmiaren 2.25

 

może doradzicie coś ciekawego ? ... na razie kwestię ceny nie biore pod uwagę :)

Napisano

Po obecnej przejażdzce {5 min temu wróciłem} wreszcie mogę polecic Conti Speedking.

Na przód jest to dobra opona... Jeżeli chodzi o szybką jazdę i lekki teren {raczej ulica i ubite ścieżki} Na zimę Speedkinga na przednie koło nie polecam, tfu! odradzam

Jednak jako opona napędowa znakomicie sobie daję radę {było kilka oślizgów koła na lodzie, no ale wiadomo co to lód}

W śniegu nie gubi się a klocki dobrze "żrą" teren. Mam ją w rozmiarze 2.1 i drut.

Na tył możesz spokojnie dać oponę 2.1 , ale na przód sugerowałbym własnie 2.25 albo 2.3 i chyba raczej stajnię Schwalbe czyli NN.

Napisano

pamietam w starym tescie opon w bike action sprzed paru lat ze bardzo dobrze trzymala na sniegu panaracer fire 2.3 "na niej trudno wpasc w pozlizg mimo iz to nie jest opona zimowa!" koniec cytatu. praktycznie nie sprawdzalem.

nokian robi opony kolcowane w wersji bez kolcow - ta sama opona pozbawiona pinow. cena kolcowanej 250 zl a niekolcowanej 50 zl. sprobuj sie sie dowiedziec czy przedstawiciel ma taką - modelu nie pamietam.

Napisano

ostatecznie kupiłem 2x Maxxis HANSVENTURE DH 26x2.35 na mieście + dętki Maxxis Downhill 2.2-2.5 (295g)

będzie to idealny zestaw na górskie wypawy :wallbash:

 

niektórzy pewnie napiszą, że do XC to nie jest, ale oponki wyglądają na solidne, ważył mi gość w sklepie i wyszło 1020g jedna, i beda zakładane tylko na góry lub na specjalnie złożony drugi zestaw kół :D

Napisano

Hmm, ja obecnie śmigam na Conti Survival Pro i póki co na śniegu spisują się całkiem nieźle. Trochę bieżnika już starłem na asfalcie, więc Conti sobie będę kolcować :D

  • 3 tygodnie później...
Napisano

kupiłem te maxxis i gorąco je odradzam, mają takie opory toczenia, że jak jechałem asfaltem z górki (niewielkiej) to musiałem pedałować, bo inaczej zatrzymałbym sie w miejscu, teraz myśle nad Continental Leader Pro, myśle, że ma małe opory toczenia i dobrze nada sie na "jurajskie tereny" :)

 

aha ... i rzucają wszystkim na co się najedzie, wiec po kilometrze jezdy po lesie w zimowych warunkach, mamy pięknie zalepioną rame ... jakieś dodatkowe pół kilo do wagi roweru :D

Napisano
kupiłem te maxxis i gorąco je odradzam, mają takie opory toczenia, że jak jechałem asfaltem z górki (niewielkiej) to musiałem pedałować, bo inaczej zatrzymałbym sie w miejscu, teraz myśle nad Continental Leader Pro, myśle, że ma małe opory toczenia i dobrze nada sie na "jurajskie tereny" ;)

 

aha ... i rzucają wszystkim na co się najedzie, wiec po kilometrze jezdy po lesie w zimowych warunkach, mamy pięknie zalepioną rame ... jakieś dodatkowe pół kilo do wagi roweru :down:

 

 

A czego się spodziewałeś ? Są szerokie i mają świeży bieżnik. Normalne, że zbierają wszystko, zwłaszcza, że teraz wszystko jest lekko wilgotne i łatwo się łapie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...