Gwincior Napisano 25 Października 2007 Napisano 25 Października 2007 Mam taki problem, ponieważ nie wiem jaka obręcz była by lepsza dla mnie Sunrims S-Type czy Double Track. Chce pośmigać w DH, FR ale również polatać z Dirtów , no i troszkę streetu . A i sorry jak cos bo nie jestem doświadczony w pisaniu postów. Z góry dzięki za pomoc!
mane Napisano 25 Października 2007 Napisano 25 Października 2007 Dh/fr i dirt/street to bardzo odmienne style jazdy ze względu na konfigurację sprzętu... Dt - pancerny, dosyć ciężki (posiadam w rozm. 26 i polecam) s-type - lżejszy (ale tylko jakieś 100-200g), jedni mówią, że tak samo mocny jak dt, inni, że nieco słabszy.
Gwincior Napisano 27 Października 2007 Autor Napisano 27 Października 2007 No double track chyba mnie najbardziej przekonuje, ale czy ktoś mi powie jak znosi nie doloty na hopkach?
mane Napisano 27 Października 2007 Napisano 27 Października 2007 Przy dobrym zaplocie, odpowiednim cisnieniu powietrza nie ma opcji, żeby rozwalić dt na hopach. Swojego dt uszkodziłem robiąc gapa nad trawnikiem między parkingami i wylądowałem na krawędzi krawężnika - w efekcie rozcięta opona, detka i lekki wgniot w dt (około 2mm w dół i 1mm w bok) ale nie przeszkadza w jeździe (do tego waże 85kg i mam sztywną ramę, więc lekko sprzęt nie ma). I sądze, że wiele obręczy w takiej sytuacji by pękło lub ostro się wgniotło, a koło na dt jest nadal proste. Tak wiec polecam dt.
Ogór Napisano 28 Października 2007 Napisano 28 Października 2007 osobiscie polecam dt bardzo dobra obrecz chociarz troszke mogla by byc lzejsza akurat swoje przednie kolo bede chcial sprzedac ;D
Tina Napisano 19 Listopada 2007 Napisano 19 Listopada 2007 Hmmm.. tu troszkę chciałabym sprostować. Bo DT fakt, że jest wytrzymały, ale też ciężki. A S-Type nie odbiega wytrzymałością od Double. S-Type również dobrze znosi niedoloty:). ważne żebyś miał tylko dobrze zaplecione koło (przede wszystkim nyple o odpowiedniej długości - mój serwisant dał za krótkie i się łamały szprychy) i niezbyt mało powietrza (chyba nie chcesz mieć trial english style, gdzie jeżdżą na 0,5 atmosfery??), bo nawet pancer-obręcz nie pomoże.. także tutaj praktycznie wybierasz między lżejszą a cięższą, o tej samej wytrzymałości.
proxx Napisano 19 Listopada 2007 Napisano 19 Listopada 2007 moje zdanie jest podobne. kumpel jeździł na s-typach i ja pie.. czego on na tych obręczach nie robił. do tego zaplatał sobie sam, a jakimś mega-masterem nie jest. i nie było żadnych problemów. ano i jeszcze jedna kwestia. różnica szerokości 6mm.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.