onkiel Napisano 23 Października 2007 Napisano 23 Października 2007 witam serdecznie, mam pytanie dotyczace wymiany rury sterowej w bomberze Z3 z 1996 r, rura jest owalna( zostala chyba za mocno scisnieta w imadle przez poprzedniego wlasciciela) i nie wiem czy to dlatego ale mostek ciezko wchodzi a gwiazdka przy dokrecaniu jest poprostu wyciagana z rury i ciagle lapie luzy na sterach. jakie sa koszty wymiany rury lub rury z korona?? mieszkam w lodzi wiec serwis lub sklep w lodzi bylby bardzo na miejscu.
tobo Napisano 23 Października 2007 Napisano 23 Października 2007 w zaleznosci od modelu szanse sa albo male albo zadne. czesci mozesz sprobowac dokupic w gregorio lub poszukac w ogloszeniach rowerowych. jesli to model z rozkrecana korona (czyli rure da sie wykrecic z korony) to jeszcze pol biedy. moze mozna dostac sterówke np w velo u dystrybutora rst? rst chyba do dzis robi widelce rozkrecane. mozesz ewentualnie kupic tani widelec z rura o tej samej srednicy i odciąc ją tuz przy samej koronie - rura chyba bedzie miala wtedy taka sama srednice jak czesc rury ktora siedzi w koronie w twoim bomberze. sterowki maja sporo powyzej 20 cm fabrycznie wiec nie powinno byc problemu.
onkiel Napisano 24 Października 2007 Autor Napisano 24 Października 2007 wielkie dzieki, a jak rozpoznac czy rura jest wkrecana w korone?? nie chce nic zepsuc dlatego pytam.
bendzio Napisano 26 Października 2007 Napisano 26 Października 2007 jak nie chcesz wymieniać to jest sposób musisz mieć taką długą śrubkę 6mm najlepiej na imbus i wtedy możesz mostek zamocować od spodu korony tylko musisz coś takiego znaleźć zeby było takie długie albo kupić pręt i go nagwintować Ja juz tak robiłem i daje rade No chyba ze zależy ci bardzo na wadze POZDRO
onkiel Napisano 27 Października 2007 Autor Napisano 27 Października 2007 witam, na allegro znalazlem dwie rzeczy ktore wydaja mi sie najodpowiedniejsze w moim przypadku http://www.allegro.pl/item255799022_system...lub_1_1_8_.html lub http://www.allegro.pl/item261014285_system...ad_amoeba_.html niestety drugi sposob uniemozliwia montaz blotnika od spodu rury sterowej wiec wybiore chyba pierwszy. stary sposob mocowania. w tanszych rowerach gdzie mostek jest ze sztyca jest ciagle stosowany. pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.