Skocz do zawartości

[Licznik] Sigma 1606 - Trip Up/Down


kabanosdg

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Otóż dotychczas śmigałem na 906.

Od jakiegoś czasu mam 1606. Obejrzałem wszystkie funkcje i tylko dwóch pozycji nie kumam. Domyślam się o co chodzi ale lepiej chcę usłyszeć pewną odpowiedź.

Timer Up/Down

Trip Up/Down

 

Może ktoś mi powiedzieć o co kaman?

 

pozdrower

Napisano

IMHO obie funkcje to zbędne bajery ale jednak są.

No to do rzeczy.

Powiedzmy, że chcemy przejechać w jedna stronę 40 km i wrócic dokładnie tą sama trasą. Do tego bedzie uzywana funkcja trip up/ down. Opcja trip up oznacza, że ustrojstwo na kierze liczy nam odległośc od 0 do 40 km. Trip down bedzie odliczać dystans od 40 km do zera

Timer up/ down to - zamiast kilometrazu mamy do czynienia z czasem.

Zastanawia mnie tylko po kiego czorta w ogólne takie funkcje są dostepne przecież jest już trip time i trip distance?

pozdr

PS jeśli jest inaczej to prosze mnie oświecic :D

Napisano

Z tego co sam wymyśliłem, to trip up normalnie liczy kilometry, np. jak jedziesz na wycieczkę, to nawet jak wykasujesz cały licznik, to trip up zostaje. Trip down natomiast jest odliczaniem od wartości którą sobie ustawisz do zera, a potem na minus chyba nawet :D Pewnie po to jest ta funkcja, żeby np. założyć sobie, że przejedziesz te 100 km dajmy na to i potem kończysz trening.

Myślę, że z timerem jest analogicznie.

Pozdrawiam

cdan

 

EDIT: Zola mnie ubiegł(a) :)

Napisano

No właśnie.

 

Tak myślałem... tyle że te funkcje można spokojnie obejść używając Trip Dist. i Trip Time :) Jak ktoś napisał -> bajer :P

 

Pozdro

Napisano

Tylko po co je obchodzić skoro można je wykorzystać. Są przydatne jako drugi, niezależnie resetowalny licznik. Korzystałem z tego tylko raz, jadąc wg przewodnika - trasa miała tam wyliczoną odległość no to ją sobie ustawiłem i włączyłem trip down. Może i jest to bajer, ale jeśli jedzie się wg mapy i trzeba zmieniać kierunek co jakiś konkretny dystans to moim zdaniem bardzo przydatne, w końcu jest to drugi licznik, zawsze można mierzyć nim od zera i trzeba potem w czasie jazdy dodawać poszczególnych dystansów.

Napisano
Tylko po co je obchodzić skoro można je wykorzystać.
- np. po to by zaoszczędzić różnicę cenową pomiędzy 906 a 1606.

 

Ale zgadza się.. podałeś konkretny przykład gdzie coś takiego ma zastosowanie :) THX :P

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...