Maki Napisano 14 Października 2007 Udostępnij Napisano 14 Października 2007 Opis testu tyczy rogów WCS pokazanych na fotce. Dane: Długość:100mm Waga:100g Cena:40zł (ja dawałem 20zł) Przebieg: 4000km Dla mnie przy kupnie tych rogów liczyła się dobra cena w stosunku do wagi. Ogólne wrażenia są neutralne, są dosyć mocne (dostawały trochę po łbie) lecz maja jedną poważną (przynajmniej dla mnie) wadę, słaba farba loga. Po 4 tys. km logo zrobiło się prawie nie widoczne. Co do czarnej farby co pokrywa resztę rogów to już lepiej lecz też szału nie robi. Pojawiają już się białe plamki co powoduje iż rogi robią się szare (wiadomo połączenie białego z czarnym). Ocena 5/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heavy_puchatek Napisano 14 Października 2007 Udostępnij Napisano 14 Października 2007 Po 4 tys po logu u mnie było tylko wspomnienie a teraz (prawie 7 tys) od jakiegoś czasu są już w połowie srebrne tam gdzie najczęsciej je szlifuję Masa też równo 100g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KuLa2030 Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 U mnie po 5 tys to wyglądają tak jakby ktoś po nich 10x przejechał Jak będe miał aparat to wyśle foto jak wyglądają ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kretschmer Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 Ja mam model COMP i dzieje się to samo, srebrne tam gdzie się chwyta, napisu nie widać od tysiąca kilometrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 16 Października 2007 Udostępnij Napisano 16 Października 2007 Na moich moze jezdzilbym do teraz,ale po glebie rog sie prawie zamknal do kierownicy... Nie zlamal sie, a wygial i naciagnal. Dziwne troche,ale tak sie stalo. Wytarcia rowniez byly, chociaz az tak nie moge narzekac. Teraz mam Boplighty i nie sciaraja sie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 17 Października 2007 Udostępnij Napisano 17 Października 2007 Na moich moze jezdzilbym do teraz,ale po glebie rog sie prawie zamknal do kierownicy Byłem świadkiem )) Niezły miks z tymi WCS-ami. A żeby nie było OT to też mam te rogi i póki co się trzymają, parę rysek od opierania. U mnie ze 2 tysiaki i napis jak nowy, ale oczywiście cały czas się na nich nie jeżdzi Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 mloody nie tylko byl swiadkiem,ale opatrzyl mi od razu rane za co serdecznie dziekuje przy wszystkich No i takie male OT: mam nadzieje,ze sie spotkamy na jakims wypadzie w gorki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kathar Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 U mnie po 2k nic się nie ściera. Może dlatego, że tak je chwytam, że nie dotykam napisu . Na początku musiałem tylko troszkę nożem przystosować korek do zatkania kierownicy, bo dziwnie odstawał od całości. Ogólnie jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heavy_puchatek Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 Jeżeli chodzi o ścieranie to nie tylko napis a całość Przy kierownicy mam już srebrniutkie i świecące bo często jeżdżę chwytając róg gripa i kawałek WCSa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 Jeżeli chodzi o ścieranie to nie tylko napis a całość Przy kierownicy mam już srebrniutkie i świecące bo często jeżdżę chwytając róg gripa i kawałek WCSa Mialem identycznie. I pomyslec ze w sklepach rowerowych sa drozsze niz Smica czy Boplight. Za co? Tylko na zapis WCS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 kiedys te rogi byly obiektem westchnien i dobrym spsobem na tuning wagowy (lzejsze byly wlasciwie tylko rogi tune). a dzis? ani wyglad ani waga ani wykonanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bizon Napisano 19 Października 2007 Udostępnij Napisano 19 Października 2007 Co do farby wszystko z Ritcheya się ściera .I mostek i kiera i rogi .Także to chyba wada nabyta .Być może nowe komponenty np na 2007 lub 2008 nie mają tej wady genetycznej. Co do ceny to rzeczywiście można je dość po niskiej cenie i stosunek cena/waga wypada bardzo korzystnie.Oczywiście można sobie kupić smica lub bop lżejsze ale droższe.Sam stanąłem przed dylematem jakie rogi .Wybrałem Ritchey z trzech przyczyn cena waga i wytrzymałość . Mam nadzieje ,że są wytrzymalsze niż smica .Które po byle przewrotce pękały widziałem dwa takie przypadki. Póki co z rogów jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 19 Października 2007 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Października 2007 2007 tyż się ściera ze sztycy już zeszło prawie wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol Napisano 19 Października 2007 Udostępnij Napisano 19 Października 2007 o dokładnie tak jak mówi pan Bizon WCS są bardzo wytrzymałe. Sam miałem wcześniej Smica i przetrwały u mnie 4 miesiące. Teraz mam jakieś stare WCSy, które już mają z 5, a może i więcej lat użytkownia i jedynie co jest nie tak to włąśnie farba. Tak więc; plusy: cena w sklepach internetowych, wytrzymałość minusy: waga, nieciekawy wygląd po kilku miesiącach użytkowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 19 Października 2007 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Października 2007 Karol ale nie łapie co masz do Smici używałem ich grubo ponad rok, oddałem kumplowi i jeździ bezproblemowo dalej i katuje je na maratonach w całym kraju i jest b. zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol Napisano 19 Października 2007 Udostępnij Napisano 19 Października 2007 Lewy róg pękł mi z niczego. Żadnej gleby,jakoś super dużo też nie waże. W sumie jeździłem tak jeszcze 2 tygodnie kiedy to miałem OTB w Beskidach na maratonie i drugi róg się wygiął (ale to akurat wybaczam,miał prawo). Kumple też narzekali na wytrzymałość. W tym u jednego coś takiego jak u mnie, a u innego jakoś złamany. Poza tym nic do smica nie mam, bo bardzo fajne rogi to były, jednak chyba za cienkie na sciankach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamicki Napisano 19 Października 2007 Udostępnij Napisano 19 Października 2007 Ścieranie, ścieraniem, ale najniefajniejsze jest to, że są strasznie śliskie! Po 4 tys. też mi się już trochę starły, ale to tylko dobrze, bo masa maleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NeZ Napisano 7 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2007 U mnie z kolei rogi rocznik 2006 trzymają się całkiem nieźle. Wiele razy już na nich lądował rower i mimo paru rysek trzymają się całkiem ok. Jeżeli chodzi o ścieranie to lekko wyrobiłem w od strony wewnętrznej zaraz przy gripach - najwidoczniej rękawiczkami trę. Napisy sięjakoś trzymają. Mam je jakiś rok = 3000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GdyniaBiker Napisano 17 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2008 Mam wcs-y ale jeszcze nie miałem okazji ich zamocować. Stąd pytanie - czy ich kąt wygięcia w stosunku do kierownicy jest standardowy? Bo mam wrażenie, że jest dość duży, ale nie jeździłem jeszcze nigdy z rogami, więc nie wiem... http://rowerowe.net/content/view/686/97/ Ciekawe, po ile będą chodzić. I jak się będą spisywać... Co ciekawe, na zdjęciu wyglądają, jakby były idealnie proste.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukas_Mako Napisano 17 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2008 http://www.fhm.pl/v02/ po 89zł teraz to można sobie współczynnik lansu podnieść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GdyniaBiker Napisano 18 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2008 http://www.sklep.bikestacja.pl/index.php?cPath=35 A nawet po 65zł No cóż, stare wcs-y ostatnio kiepsko się miały przy konkurencji Boplightów... Więc to logiczne posunięcie Ritcheya. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał87 Napisano 18 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2008 GdyniaBiker te rogi http://www.sklep.bikestacja.pl/index.php?cPath=35 , nie są proste też mają wygięcie, one po prostu mają obejmę prostą w stosunku do rogów ale otwór pod kierownice jest pod kątem w stosunku do obejmy rogów zamawiałem swoje w bikestacji co ciekawe zamawiałem WCS za 40 zł. te przed rokiem 2008 a otrzymałem WCS 2008 te z linku powyżej oczywiście za 40zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GdyniaBiker Napisano 18 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2008 A, takie buty Wydawałoby się, że takie rozwiązanie zwiększa wagę, no ale widocznie tu ma sens jednak. Rafał87, fajna sytuacja Mogłem trochę poczekać z zamawianiem moich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KuLa2030 Napisano 20 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2008 Rogi po ok 7tys km Prawa Strona: Lewa Strona: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 20 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2008 no fakt, nie wygladaja zbyt ciekawie, ale czy sa jakies inne w miare lekki tanie i wygodne rogi ? bo smica moze i lekke ale z wygoda jest blado, wiec zbyt duzego pola do popisu nie ma niestety. no chyba, ze tune tyle, ze koszt troche wiekszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi