OPRYCH999 Napisano 10 Października 2007 Napisano 10 Października 2007 Witajcie !! mam dość zakręcony pomysł, lecz nie wiem czy istnieje możliwość iż zakończy się sukcesem. Jak w temacie chce stworzyć hybrydę (nie będę opisywać powodów, jest ich trochę, a nie chce was zanudzać). Przejdę do rzeczy, mianowicie mam zamiar wsadzić golenie górne ze Splace do dolnych goleni Blecka (120mm), Splace jak i Black mają 30mm, ale czy będzie pasować ? Splace ma regulację od 100 130mm – na czym by mi zależało…wiem że pomysł co niektórym może wydawać się strasznie śmieszny, bezsensowny, może i głupi. Proszę pomóżcie napiszcie, czy jest możliwość że skrętce Hybrydę bez większych problemów. Pozdrawiam !!!
OPRYCH999 Napisano 27 Października 2007 Autor Napisano 27 Października 2007 Witajcie !!! zdecydowałem się zaryzykować, kupiłem góren golenie, ze Splace pasują bez żadnego problemu do dolnych goleni Black. Pozdrawiam !!!
Lobster Napisano 28 Października 2007 Napisano 28 Października 2007 Ciekawy jestem jak jest różnica na +. Pewnie teraz amor mniej waży niż Splice ? Ważyłeś go moze ?
OPRYCH999 Napisano 28 Października 2007 Autor Napisano 28 Października 2007 Witam, niestety nie miałem takiej możliwości. Plus jest taki, że mam teraz regulacje od 100 do 130mm oraz regulacje odbicia czego nie było w Manitou Black Comp 2004, jeżeli będę miał okazję przełożę wszystkie tłumiki do oryginalnych goleni Blacka, póki co nie mam czasu (Wojsko). Pozdrawiam
Lobster Napisano 5 Listopada 2007 Napisano 5 Listopada 2007 Ale bardziej miałem na myśli jaka jest korzyść z posiadania dolnych goleni z blacka - w sensie czy nie prościej zamontować poprostu całego splice zamiast blacka ) . Bo rozumiem, że w tej chwili masz z blacka tylko dolne golenie... ?
OPRYCH999 Napisano 13 Stycznia 2008 Autor Napisano 13 Stycznia 2008 Witam, Tak zgadza się mam tylko dolne golenie z Blacka, a dlaczego ?? odpowiedź prosta, ponieważ ze Splace dolne golenie miały pęknięty Booster, kupiłem go na części do Blacka. I się opłaciło za 150 złotych mój Black jest jak nowy nowy układ olejowy który nie cieknie, posiada regulację i na sprężynie możliwość od 100 -130 mm, ale najbardziej zależało mi na układzie olejowym ale przy odrobinie wyobraźni i sprytu udało mi się wymienić tuleje ślizgowe, pięknie spasowały i mam nowego Blacka ogólnie splace nie był używany booster pęknął przy transporcie o i to chyba tyle o mojej hybrydzie Pozdrawiam.
HubiiDubii Napisano 13 Stycznia 2008 Napisano 13 Stycznia 2008 Przyznaje pomysł dość dziwny ale z tego co piszesz to operacja zakonczyła sie pełnym sukcesem, a jesli Cie kapral czy kto tam zbytnio nie gania po tym wojsku to podziel się z nami jakąś fotką tego frankensztajna który ci wyszedł oczywiście w całej jego pozytywnej naturze :]
uchmanek Napisano 14 Stycznia 2008 Napisano 14 Stycznia 2008 mnie bardziej interesuje kwestia wymiany slizgow bez spec. narzedzi. moze jakis opisik?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.