Skocz do zawartości

[serwis Foxa w Polsce] ceny - czy cos sie zmienilo?


IvanMTB

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano

Klaniam,

Po kraju krazy opinia ze owszem Foxy sa bardzo SI ale dostepnosc oraz ceny serwisu sa zabojcze.

Tymczasem ze strony Cult Bikes wyczytalem ze serwisy sa:

 

Bydgoszcz, Gdansk, Katowice, Kielce, Krakowx2, Lublin, Poznanx2, Przemysl, Tychy, Warszafkax3, Wrocek...

 

Moze to nie dostepnosc serwisow RS-a ale jakby cos drgnelo w kalesonach.

 

Teraz ceny. Zassalem sobie cennik czynnosci serwisowych ze strony Drop (gdanski serwis autoryzowany Foxa) i ku memu zdumieniu wyczytalem tam sobie ze serwis amora kosztuje 60-200PLN plus koszt oleju, uszczelek...

 

Za swojego Revelation'a w Buga Sport zaplacilem 120PLN a w MK Bike chcieli mnie zedrzec za jego serwis 290PLN :o

 

 

Czyzby jednak Polska nieco sie cywilizowala?

 

OSTRO!

I.

Napisano
A ja tylko słyszałem (może plota) że właśnie serwis FOX'a się sporo poprawił i jest taniej i w większości serwisach już robią...

Po części Siwyex masz rację ale......no właśnie zawsze jest to"ale", a więc serwis fox'a to 150zł (stan na wisonę 2007), oczywiście serwis fox'a się poprawił ale dlatego, że cult-bike przeprowadza szkolenia dla pracownikow serwisów rowreowych w zakresie serwisowania fox'ów, ale jest wielu, którzy "spali" na tych szkoleniach, ja swój serwis fox'a (jak jeeszcze miałem) przprowadziółem w biker-shopie w Katowicach, nie nazekałem, profesjonalnie i rzeczowo.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

A wiecie coś może jak jest z uznawaniem gwarancji amorów zakupionych w USA? Na e-bayu ceny foxów są o połowę niższe niż na allegro i 3x niższe niż katalogowe, obawy mam tylko o uznanie gwarancji.

Napisano

Juz ci odpowiadam:

- jak kupisz ten amor w USA lub gdzie kolwiek indziej to musisz mieć paipery na niego to raz(najlepiej z wpisanym numerem seryjnym tego amora), a dwa Polski dystrybutor jesli to był np. ebay poprosi cię o dowód zakupu i okazanie zapłacenia cła i vatu wtedy uznają ci gwarancję. Bez opłaconego cła możesz zapomnieć!

Napisano

adamus, a takie pytanko, co jeśli celnicy nie naliczą cła o.0?

 

i jeszcze do serwisu foxa. jest taka ciekawa sprawa, że cult-bikes zastrzegł sobie wyłączność do serwisowania DHXa 5.0 i 36 talasa. być może innych talasów również. tak więc te najlepsze amorki i tak trzeba do culta odsyłać

Napisano

do cult-bikes leca wszystkie talasy, ja juz swojego wysłałem 2 razy.za drugim razem zapąłciłem za koszt przesyłki 15zł poniewaz wymienili mi olej i uszczelke dokrecili bo zrobili mi bułe na ostatnim serwisie i po 5miesiacach im go odesłąłem i wszystko za darmoche zrobili i jeszcze system talas wyregolowali. koszt wymiany uszczelek i oleju to 189zł, wymiana tulei ślizgowych 200zł,przeglad systemu talas 200zł i tłumika tez ok200zł.wiec tak duzo to to nie jest,ale juz kumplowi misieli sprowadzac jakas czesc i zapłacił 700zł za nia;/ ale on jest psuja i wszystko popsuje:P

Napisano
do cult-bikes leca wszystkie talasy, ja juz swojego wysłałem 2 razy.za drugim razem zapąłciłem za koszt przesyłki 15zł poniewaz wymienili mi olej i uszczelke dokrecili bo zrobili mi bułe na ostatnim serwisie i po 5miesiacach im go odesłąłem i wszystko za darmoche zrobili i jeszcze system talas wyregolowali. koszt wymiany uszczelek i oleju to 189zł, wymiana tulei ślizgowych 200zł,przeglad systemu talas 200zł i tłumika tez ok200zł.wiec tak duzo to to nie jest,ale juz kumplowi misieli sprowadzac jakas czesc i zapłacił 700zł za nia;/ ale on jest psuja i wszystko popsuje:P

to nie jest duzo?

koszt oleju to 10 zl. roboty na 30 minut. calosc banalnie prosta. to zlodziejstwo.

Napisano

a do czego ci do przedniego amora azot? tlumik rc chodzi na oleju. tylne foxy maja system mieszany olejowo gazowy(azot) i rzeczywiscie potrzeba tego azotu inaczej tlumik traci swoje parametry pracy.

Napisano

hmmm na filmiku instruktażowym jest pokazane, że sie pompuje azotem i w serwisie pytałem i po znajomych. Azot jest odpowiedzialny za poprawne działanie amorka. W lewej goleni są dwa zbiorniczki jeden pompowany powietrzem a drugi właśnie azotem, dlatego nie zabieram się za serwis. Zresztą przy mojej jeździe nie jest to konieczne tj częste serwisowanie, ot na razie dwa razy był w serwisie. Pierwszy raz w celu wyeliminowania usterek po poprzednim nabywcy a drugi raz bo mi źle założyli uszczelke.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...