Skocz do zawartości

[amor] regulacja tłumienia odbicia


djtomas

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Mój XCR L.O. jakoś gorzej pracuje niż kumpla XCR L.O. z Krossa A2. Mój jakoś gorzej odbija i mniej płynnie chodzi.

Pewnie go niedługo rozbiorę i sprawdzę stan w środku, ale pomyślałem że może coś zdziałam tą regulcją, ale nie znam się na tym i chciałbym usłyszeć jakieś wskazówki ;)

 

POzdr.

Napisano

w jakichś extremalnych warunkach nie jeździłem, trochę błota się zdarzyło ale nie aż tyle żeby uszczelki były zabłocone ;)

poprostu będę musiał go rozebrać jak będę miał chwilę czasu :|

 

POzdr.

Napisano

kup sobie bronuxa - to taki spray do goleni amorów.

 

Po 150km generalnie można rozebrać amora - przy prostej spręzynówce to żadna sztuka. Jeśli nie zadowala Cię praca amora to możesz pokusić się nawet o zalenie go olejem - stanie się znacznie czulszy. Temat na ten temat masz przyklejony na górze.

 

Poza tym pamiętaj że o amory trzeba zdać. a szczególnie o tanie amory - ja jak kiedyś miałem suntoura to jak nie przejechałem goleni bronouxem co druga jazdę to była tragedia. Tak więc na poczatek zainwestuj 14pln w ten preparat. Wazelina techniczna techniczna może rozwalić Co uszczelki, poza tym jest za gęsta.

 

Pamiętaj że golenie się tylko czyści szmatką a smar ma dostać się między uszczelki a golenie - to tam dochodzi do tarcia.

Napisano

Witam

Ale pasowało by coś wpakować pod uszczelki ale co ? jeśli wazelina nie to co tam dam ?

Na golenia psikam innym preparatem i też działa ale ostatnio zaczął chodzić skokami (bo nie psikałem na niego z tydzień). Myślałem nad zrobieniem samo smarowania żeby dać gąbki nad uszczelkami a w gąbkach był by smar ciekły i smarował by cały czas uszczelki.

Pozdrawiam

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...