rozrywkowy Napisano 3 Października 2007 Napisano 3 Października 2007 opis jak do tego doszło : witajcie mam ten amortyzator od paru dni, dzisiaj wysuszyłem w świat i na podjeździe było straszne błoto, jak zajechałem na górę okazało się że amor jest kompletnie zablokowany próbowałem go wgiąć lecz nic to nie dawało, zacząłem usuwać błoto i zauważyłem kamienia który zablokował się między golenią a "podkową" i mam problem czy ta rysa będzie przeszkadzać w pracy amora czy można to jakoś wypełnić, bo dziurka jest wyczuwalna palcem tu załączam fote: proszę o pomoc
tobo Napisano 3 Października 2007 Napisano 3 Października 2007 nie bedzie pod warunkiem ze to tylko wglebienie. jesli powstaly tez zadziory aluminium wystajace ponad powierzchnie goleni to usun je. taki problem to glownie bol dla serca. sprawdzaj po jezdzie czy przez to wglebienie nie wydoataje sie z goleni olej - jest go troche nie tylko w tlumiku motion control ale tez i na dnie dolnych goleni jako medium smarujace.
arcu Napisano 3 Października 2007 Napisano 3 Października 2007 Na pewno dziury będą wybierały ze środka olej. Jak nie będziesz go regularnie czyścił, to olej będzie zbierał brud i dalej rysował... Fatalnie trochę.
tobo Napisano 3 Października 2007 Napisano 3 Października 2007 niekoniecznie musi tak byc. moj kolega mial w psylo solidnie zrytą golen i nigdy przez te uszkodzenia nie wydostawal sie olej. mozna to sprawdzic tylko eksperymentalnie.
NorieL Napisano 3 Października 2007 Napisano 3 Października 2007 Pojezdzij troche z tym ubytkiem, zobaczysz czy olej sie wychodzi na zewnatrz. Jezeli wglebienie jest wyczuwalne i ma zadziory to istnieje prawdopodobienstwo ze poszarpie uszczelki. Aby temu zapobiec wglebienie najlepiej zamalowac lakierem do paznokci a pozniej wygladzic najpierw bardzo delikatnym papierem sciernym a pozniej filcem.
rozrywkowy Napisano 3 Października 2007 Autor Napisano 3 Października 2007 przyjrzałem się temu z bliska i wygląda to w większej dziurce jakby anoda spękała, a w mniejszej tak jakby anoda całkiem odpadła(no i jest to wyczuwalne palcem) w najbliższym czasie pojeżdżę i zobaczę jak to będzie, na pewno kupie brunox żeby brud tak nie osiadał
roge Napisano 3 Października 2007 Napisano 3 Października 2007 Jak radzili przedmówcy, jeśli są zadziory, to je usuń, żeby nie niszczyły uszczelek i nie przejmuj się. Reba jest tak zbudowana, że nie powinno to wpływać na jej pracę, jeśli ubytki nie będą zbyt wielkie i głębokie , to trwałość też nie powinna ucierpieć.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.