Skocz do zawartości

[rama] przeróbka na poziome haki


grzegorz1974paszek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

1. Ivan zmieniał, ale nie w Inbredzie, ale w Stratosie.

2. Nie w aluminiowym, ale w stalowym.

3. Jeśli chcesz to zrobić w ramie alumioniowej, spróbuj skontaktować się www.bikemielec.com

4. Pan Kondej z familią (www.biobike.pl) robi to samo, ale również w stalówkach. Jestem szczęśliwym posiadaczem ramy szosowej Kondeja przerobionej przezeń pod ostre koło (torowe haki, brak wszelkich ######ników, rozstaw tylnych widełek 120).

Nie wiem tylko, jak u nich z dostępnością hakow poziomych z hakiem na przerzutkę.

Pamiętam, ze usługi świadczył także kiedyś www.destroyer.pl.

Mistrzami palnika są u nas Panowie Orłowski i Rychtarski, ale nie znam żadnych namiarów na nich. Odradzam jednak ze względu na ceny.

Napisano

Adres do BioBike wszyscy znają :D

Numer telefonu do Pana Orłowskiego to 501 208 258

Do Pana Rychtarskiego zdobyć jakikolwiek adres graniczy z cudem ale cuda się zdarzają ul. Łomżyńska 4 w Szczecinie.

Można zadzwonić/pojechać i się zapytać o wymianę haków ;)

Napisano

witaj!

rame alu powinni Ci pospawać w wiekszości zakładów .. nawet w większych warsztatach samochodowych

 

co do cnc w domu -jesli masz tyle umiejętności i cierpliwości by własnoręcznie wykonać 2 identyczne haki -to jak najbardziej

pozdrawiam

i życze powodzenia ,czekam na relacje .. bo ja mam podobne plany

tylko jeszcze ramy nie mam

i raczej szukam stalowej

 

ps.kazumi -wkręcisz mnie w znajomości z tą panią z kiosku ? takie plecy sie przydają ;P

Napisano

Może spróbować poszukać alu haków u producentów ram torowych i ściągnąć ale raczej jest to spory wydatek. Tańiej było by pójść z projektem haków do jakiegoś zakładu ślusarskiego i żeby zrobili.

 

ps.kazumi -wkręcisz mnie w znajomości z tą panią z kiosku ? takie plecy sie przydają ;P

Lepsza jest moja Babcia, która ostatnio przyniosła mi bikeBorda z przychodni, do której poszła ;):D

  • Mod Team
Napisano

Klaniam,

Nie wiem jak tam u Ciebie w Lesznie ale w 3-miescie na pewno istnieje instytucja Centrostalu gdzie panowie za pomoca lasera z rozmaitych metali wycinaja rozmaite ksztalty. Nie orientuje sie czy az tak male i w sumie precyzyjne jak haki do welocypeda ale zawsze mozna sprobowac sie dowiedziec...

 

Z tym spawaniem alu to bym uwazal. Wredny material a poza tym sporo zalezy od tych drobiazgow (sie znaczy hakow...) i w sumie lipnie by bylo jakbys zgubil kolo przez jakiegos partacz. Inna sprawa to kwestia wspawania tego dobra rownolegle i prosto...

 

OSTRO!

I.

Napisano
Inna sprawa to kwestia wspawania tego dobra rownolegle i prosto...

 

I w tym zawiera się wszystko. Wątpię, żeby spawacz z miasta X, choćby najlepszy, miał stół do montażu ram. 1 mm krzywizny haka to moze być totalny dramat dla bajkera. Nie odważył bym się powierzać czegoś takiego komukolwiek, kto nie zajmuje się zawodowo produkcją ram.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

a chcesz koniecznie ramę torową, czy ramę z możliwością montażu hamulców? Jeżeli typowo torową, to możesz się popytać u R&P pawlaka spora część młodej ekipy torowców w Wielkopolsce jeździ na nich :)

Napisano

jak będę w klubie to zobaczę czy mają otwór na hamulec ;)

ps. wygląd ramy R&P jest bardzo podobny to tych Poisionów tylko mają inne zupełnie malowanie :rolleyes:

a i ramy Pawlaka które ja znam mają stery klaszyczne

  • Mod Team
Napisano

Hmmmm....

 

Czy nie wkradl sie tu przypadkiem blad rzeczowy? Czy przypadkiem stery klasyczne to nie takie z wbijanymi miskami? Niezaleznie od tego czy na 1 cal czy 1 1/8. A nieklasyczne to zintegrowane i polzintegrowane?

 

OSTRO!

I.

Napisano

co do błędu rzeczowego też odniosłem takie wrażenie ,ale czekamy na info

co do zmiany haków -może wkrótce doczekacie się relacji z przeróbki ramy stalowej na haki otwarte do tyłu;

przy czym ja raczej w zamyśle bede próbował naspawać odpowiednią kształtkę ,na odpowiednio sfrezowane haki istniejące

pozdrawiam

 

p.s. nawet mając haki otwarte do tyłu można mieć przerzutkę -widziałem na all ostatnio hak przerzutkowy do ram otwartych do tyłu za kilkanaście złotych

więc nie sugerowałbym się tym az tak bardzo

Napisano

zatem

jedyny problem to zmiana sterów na ahaed i załatwienie widelca z dłuższąrurą sterową

albo specjalnej przejściówki .. zamiast zmiany sterów i widelca

 

btw. osobiscie nie widze nic złego w klasycznych mostkach ze szpilką

pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...