grzegorz1974paszek Napisano 30 Września 2007 Napisano 30 Września 2007 Próbował ktoś przerobic rame szosową aluminiową ze zwykłych haków na poziome -najlepiej z otworem na przerzutke?
Złomek Napisano 30 Września 2007 Napisano 30 Września 2007 o ile pamietam (z tym ostatnio kiepsko....) to szanowny pan IvanMTB zmienial haki w swoim inbredzie.........
Grabarz Napisano 30 Września 2007 Napisano 30 Września 2007 1. Ivan zmieniał, ale nie w Inbredzie, ale w Stratosie. 2. Nie w aluminiowym, ale w stalowym. 3. Jeśli chcesz to zrobić w ramie alumioniowej, spróbuj skontaktować się www.bikemielec.com 4. Pan Kondej z familią (www.biobike.pl) robi to samo, ale również w stalówkach. Jestem szczęśliwym posiadaczem ramy szosowej Kondeja przerobionej przezeń pod ostre koło (torowe haki, brak wszelkich ######ników, rozstaw tylnych widełek 120). Nie wiem tylko, jak u nich z dostępnością hakow poziomych z hakiem na przerzutkę. Pamiętam, ze usługi świadczył także kiedyś www.destroyer.pl. Mistrzami palnika są u nas Panowie Orłowski i Rychtarski, ale nie znam żadnych namiarów na nich. Odradzam jednak ze względu na ceny.
KAZUMI Napisano 1 Października 2007 Napisano 1 Października 2007 Adres do BioBike wszyscy znają Numer telefonu do Pana Orłowskiego to 501 208 258 Do Pana Rychtarskiego zdobyć jakikolwiek adres graniczy z cudem ale cuda się zdarzają ul. Łomżyńska 4 w Szczecinie. Można zadzwonić/pojechać i się zapytać o wymianę haków
KAZUMI Napisano 1 Października 2007 Napisano 1 Października 2007 No raczej nie inaczej Dojścia mam u pani w kiosku na lotnisku, która sprzedała mi BikeBoarda gdzie był artykuł o Rychtarskim i był podany tam ten adres
grzegorz1974paszek Napisano 1 Października 2007 Autor Napisano 1 Października 2007 Wszędzie daleko.Wolałbym coś wykombinowac na miejscu ,jak najtaniej.Gdybym znał kogoś kto spawa Al + jakieś grube Al blachy + jakieś CNC w domu - co myślicie. Rama to Merida Extreme 900 z 2001r.
rurokura Napisano 1 Października 2007 Napisano 1 Października 2007 witaj! rame alu powinni Ci pospawać w wiekszości zakładów .. nawet w większych warsztatach samochodowych co do cnc w domu -jesli masz tyle umiejętności i cierpliwości by własnoręcznie wykonać 2 identyczne haki -to jak najbardziej pozdrawiam i życze powodzenia ,czekam na relacje .. bo ja mam podobne plany tylko jeszcze ramy nie mam i raczej szukam stalowej ps.kazumi -wkręcisz mnie w znajomości z tą panią z kiosku ? takie plecy sie przydają ;P
KAZUMI Napisano 1 Października 2007 Napisano 1 Października 2007 Może spróbować poszukać alu haków u producentów ram torowych i ściągnąć ale raczej jest to spory wydatek. Tańiej było by pójść z projektem haków do jakiegoś zakładu ślusarskiego i żeby zrobili. ps.kazumi -wkręcisz mnie w znajomości z tą panią z kiosku ? takie plecy sie przydają ;P Lepsza jest moja Babcia, która ostatnio przyniosła mi bikeBorda z przychodni, do której poszła
Mod Team IvanMTB Napisano 1 Października 2007 Mod Team Napisano 1 Października 2007 Klaniam, Nie wiem jak tam u Ciebie w Lesznie ale w 3-miescie na pewno istnieje instytucja Centrostalu gdzie panowie za pomoca lasera z rozmaitych metali wycinaja rozmaite ksztalty. Nie orientuje sie czy az tak male i w sumie precyzyjne jak haki do welocypeda ale zawsze mozna sprobowac sie dowiedziec... Z tym spawaniem alu to bym uwazal. Wredny material a poza tym sporo zalezy od tych drobiazgow (sie znaczy hakow...) i w sumie lipnie by bylo jakbys zgubil kolo przez jakiegos partacz. Inna sprawa to kwestia wspawania tego dobra rownolegle i prosto... OSTRO! I.
Grabarz Napisano 1 Października 2007 Napisano 1 Października 2007 Inna sprawa to kwestia wspawania tego dobra rownolegle i prosto... I w tym zawiera się wszystko. Wątpię, żeby spawacz z miasta X, choćby najlepszy, miał stół do montażu ram. 1 mm krzywizny haka to moze być totalny dramat dla bajkera. Nie odważył bym się powierzać czegoś takiego komukolwiek, kto nie zajmuje się zawodowo produkcją ram.
grzegorz1974paszek Napisano 1 Października 2007 Autor Napisano 1 Października 2007 Haki w mojej ramie wyglądają jak w tej http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=246246104 .A gdzie kupie rame torową w ludzkiej cenie?
Schwefel Napisano 1 Października 2007 Napisano 1 Października 2007 U Gromady widziałem Wichry za 450zł. Było to w tamtym tygodniu więc może już się rozeszły.
nikodem Napisano 14 Października 2007 Napisano 14 Października 2007 a chcesz koniecznie ramę torową, czy ramę z możliwością montażu hamulców? Jeżeli typowo torową, to możesz się popytać u R&P pawlaka spora część młodej ekipy torowców w Wielkopolsce jeździ na nich
grzegorz1974paszek Napisano 14 Października 2007 Autor Napisano 14 Października 2007 Chcę ramę uniwersalną . Wiec z możliwością zamontowania tylnego hamulca i przerzutki.Do Pawlaka wysyłałem pytanie o rame ale bez odzewu -ale rozumiem że ich ramy nie mają otworu na hamulec? Taka rama by stykła http://www.extreme-shop.nazwa.pl/poison/opiattri.php
nikodem Napisano 14 Października 2007 Napisano 14 Października 2007 jak będę w klubie to zobaczę czy mają otwór na hamulec ps. wygląd ramy R&P jest bardzo podobny to tych Poisionów tylko mają inne zupełnie malowanie a i ramy Pawlaka które ja znam mają stery klaszyczne
grzegorz1974paszek Napisano 14 Października 2007 Autor Napisano 14 Października 2007 Klasyczne ? to raczej podziękuje.Przecież moge miec rame od starej szosy. Chcę 1 1/8.No ale dowiedz się,tak z ciekawości.
nikodem Napisano 14 Października 2007 Napisano 14 Października 2007 ok popatrzę ale z tym, że ma klasyczne to jestem pewien
Mod Team IvanMTB Napisano 15 Października 2007 Mod Team Napisano 15 Października 2007 Hmmmm.... Czy nie wkradl sie tu przypadkiem blad rzeczowy? Czy przypadkiem stery klasyczne to nie takie z wbijanymi miskami? Niezaleznie od tego czy na 1 cal czy 1 1/8. A nieklasyczne to zintegrowane i polzintegrowane? OSTRO! I.
rurokura Napisano 15 Października 2007 Napisano 15 Października 2007 co do błędu rzeczowego też odniosłem takie wrażenie ,ale czekamy na info co do zmiany haków -może wkrótce doczekacie się relacji z przeróbki ramy stalowej na haki otwarte do tyłu; przy czym ja raczej w zamyśle bede próbował naspawać odpowiednią kształtkę ,na odpowiednio sfrezowane haki istniejące pozdrawiam p.s. nawet mając haki otwarte do tyłu można mieć przerzutkę -widziałem na all ostatnio hak przerzutkowy do ram otwartych do tyłu za kilkanaście złotych więc nie sugerowałbym się tym az tak bardzo
nikodem Napisano 15 Października 2007 Napisano 15 Października 2007 chodzi mi oto, że są tam mostki nie a-head tylko takie stare na jeden imbus
rurokura Napisano 15 Października 2007 Napisano 15 Października 2007 zatem jedyny problem to zmiana sterów na ahaed i załatwienie widelca z dłuższąrurą sterową albo specjalnej przejściówki .. zamiast zmiany sterów i widelca btw. osobiscie nie widze nic złego w klasycznych mostkach ze szpilką pozdrawiam
nikodem Napisano 27 Października 2007 Napisano 27 Października 2007 patrzyłem na ramki i różnie niektóre mają "dziurę" na hamulec z tył a inne nie :/ ps. w klubie mamy również ramki Orłowskiego i też nie mają otworu ps. 2 b. stara alu. torówka też nie ma http://www.kordus.poznan.pl/borant/album.p...TO=DSC08980.JPG
grzegorz1974paszek Napisano 18 Listopada 2007 Autor Napisano 18 Listopada 2007 Czy przy pomocy półogniwa wystarczająco napnę łańcuch? Chodzi o singla , nie ostre , rama z pionowymi hakami. No i czy do łańcuchów 8 - 9 są półogniwa?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.