radek1234 Napisano 29 Września 2007 Napisano 29 Września 2007 Jakiś czas temu nabyłem amortyzator na allegro na aukcji http://www.allegro.pl/item245500158_amorty..._2_okazja_.html. Na razie nie założyłem go do roweru, ale podczas uginania w lewym ramieniu ze sprężyną słyszalny jest metaliczny dźwięk, taki lekko dudniący (nie przy odbijaniu do końca, tylko w ogóle podczas ruchu golenii, zwłaszcza gwałtownego) - czy to normalne w tym modelu? Druga sprawa to blokada, a raczej jej brak. Jest to model z blokadą i manetką na kierownicę (swoją drogą w żadnym katalogu nie widziałem j2 z blokadą, a co dopiero z manetką) i po wciśnięciu manetki i naciągnięciu linki amortyzator wciąż pracuje w najlepsze. Co może być przyczyną, bo to już chyba normalne nie jest? Jeśli chodzi o amortyzatory jestem raczej zielony, więc nie wiem - może przyczyna jest banalna, amortyzator miał być w stanie idealnym. W każdym razie z góry dzięki za wszelką pomoc.
Loko Napisano 30 Września 2007 Napisano 30 Września 2007 Mam j2 z blokadą i jest to bardzo popularny model nie stanowiący na pewno rzadkości .Katalogi mówia swoje , życie weryfikuje.Odnośnie metalicznych dźwięków to jakbyś miał go założonego w rowerze to bym powiedział że nigdy nie słyszałem w swoim amorku takiego czegoś ,ale skoro nie siedzi w ramie to nie stwierdzam nieprawidłowości .Dźwięki dobiegające z mojego amorka to jedyne posykiwanie podczas powrotu -tłumienia- co jest prawidłowym dźwiękiem .Poza tym, z mojego amortyzatora nie dobiegają żadne inne dźwięki i po 6000 km nie ma żadnych luzów .
nikodem Napisano 4 Października 2007 Napisano 4 Października 2007 mam wielki problem :/ otóż w moim Judy 2 100mm z blokadą pękły mi wnętrzności regulacji i teraz moje kilka pytań czy istnieje możliwość kupienia nowego korka lub najlepiej pogrętła? jeśli tak to jaki jest trgo koszt i gdzie można kupić? czy jest tylko takie wyjście, żeby kupić zarżniętego amorka judy tylko dla pokrętła?