Skocz do zawartości

[pancerze]Na co zwrócić uwagę?


MarcinGoluch

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Po ostatniej jezdzie na rowerku kolegi stwierdzilem ze jego JagWire z XTkami chodza zdecydowanie lzej niz moje zdyszane Shimano. Podjeto decyzje, zmieniamy pancerze i linki. Tylko na co?

Na horyzoncie jest cala masa pancerzy od CarbonLook SNG po XTRy, Clarksy i wlasnie wpsomniane JagWire. Jedyne co zwrocilo moja uwage to ze JW kolegi maja znacznie mniejsza srednice zewnetrzna niz moje Shimano.

Totalnie nie mam pojecia na co zwrocić uwage. Czy np Clarksy na metry i JagWire OEM beda stawialy lince taki sam opór jak chociazby XTR tylko szybciej sie wytra czy beda tez inne oznaki tanszego pancerza? A moze wlasnie bajerancko wygladajace pancerze SNG CarbonLook beda calkiem ciekawym produktem i warto je kupic robiac z roweru przy okazji choinke?

 

I temat drugi to mam na glownej poziomej rurce ramy przelotki ktore wypuszczaja linke z pancerza a ta sama gora idzie sobie swobodnie. Co z tym fantem zrobic? Czy zostawic tak jak jest i np zastosowac jakies lepsze(sczelniejsze) koncowki do pancerzy, czy moze nawiercic przelotki zeby wypuscic przez nie linke razem z pancerzem a moze pancerz pociagnac bez przerw poza przelotkami?

 

Z gory wielkie dzieki za pomoc!

 

Pozdrawiam!

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia powiem Ci, że pancerze Clarksa na metry są bardzo dobre ale zmieniać trzeba co roku. Warto też zainwestować w specjalne końcówki pancerza, takie gumowe z kominem, rewelacyjnie ograniczają ilość syfu który dostaje się do wewnątrz wraz z ruchem linki. Jeśli chcesz robić choinke z roweru i do tego mieć super hiper pancerze, które wytrzymują nawet kilka sezonów to zainwestuj w Nokona :) są masakranckie, wygląd miażdży a działanie powala na kolana B) tylko, że swoje kosztują (ale imho się opłaca)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A ja ze swej strony mogę polecić Accent Brake Supreme :)

Najważniejsza ich cecha - sztywność!! Do tej pory miałem jakieś carbon look czy coś takiego za 7 zł z metra i podczas hamowania widać było wyraźnie jak pancerz się kurczy i pozostawało wrażenie gumowej klamki.

W przypadku accentów cała siła jest przekazywana na koło, jak do tego zapodałem czerwone okładziny Clarks'a - bomba :) Jak dla mnie idealny zestaw i taki też będzie mój następny.

Podstawowa wada - cena. Komplet hamulcowy Supreme kosztował 65PLN :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...