Maki Napisano 9 Września 2007 Napisano 9 Września 2007 Czy ktoś z was praktykował takie coś. Bo ja zastanawiam się dać smaru stałego na ślizgi.
Blue Napisano 9 Września 2007 Napisano 9 Września 2007 ekhem w systemie microlube smaruje się smarem stałym i system ten się spisuje, ale jak tym chcesz wypaprać uszczelki to tego nie widzę jakoś[w microlube smar jest pod uszczelkami] .
Maki Napisano 9 Września 2007 Autor Napisano 9 Września 2007 a czy takowy smar wydostanie się na zewnątrz przez uszczelki
Blue Napisano 9 Września 2007 Napisano 9 Września 2007 Wiesz w moim mańku jest o tyle inna sytuacja, że tam są gumy na goleniach, jak je odchylisz i przejedziesz palcem po goleni to czuć ze jest lekko nasmarowana. Nie sądzę, że na tyle aby się do tego syf lepił, z tym że ten amor był przewidziany pod taki system[smar znajduje się w wyżłobieniach w dolnych goleniach, troszkę poniżej uszczelek] i pewnie zastosowano odpowiednie uszczelki.
Maki Napisano 9 Września 2007 Autor Napisano 9 Września 2007 ok dzięki. Jeszcze zastanowię się nad tym czy to zastosować.
Blue Napisano 9 Września 2007 Napisano 9 Września 2007 Jak tylko umiesz[i masz narzędzia] potem rozebrać amortyzator w razie czego i przeczyścić to możesz próbować . Tylko postaraj się zastosować jakiś smar specjalnie do amorów[motorex/rst], bo z towotem to pewnie daleko nie zajedziesz.
Maki Napisano 10 Września 2007 Autor Napisano 10 Września 2007 No i dałem tam smaru stałego. Hmm myślałem że efekt będzie gorszy. Golenie po ugięciu są lekko tłustawe, lecz nie tłuste co było w przypadku kiedy miałem smar płynny. Po przejrzeć nie było praktycznie wcale brudu na goleniach, w porównaniu do płynnych smarów gdzie było go mnóstwo. Wniosek: Smarowanie zachowane bez brudzących się goleni górnych. A smar dałem w wcięcie między uszczelką a ślizgiem oraz obsmarowałem troch ślizgi i golenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.