stroozyk Napisano 9 Września 2007 Udostępnij Napisano 9 Września 2007 Witam. Kupiłem niedawno Meride K-8 --> klamkomanetki Shimano EF50 i hamulce v-brake linear alloy. Hamulce hamują dobrze tylko chodzi o to, że klamki chodzą strasznie cięzko, szczególnie tylnia. Nie zwróciłem na to uwagi do momentu kiedy przejechałem sie na rowerze kolegi z nowymi klamkami/hamulcami/linkami deore. Rozumiem ze to inna klasa sprzetu ale czy roznica powinna byc aż tak duża? Mozna to jakos wyregulowac? Rower nowy wiec pancerze/linki nowe. Po wypięciu linki ze szczek klamka chodzi chyba dostatecznie lekko. pozdrawiam Do moda Biera: Przeszukałem forum, nie jestem "dzieckiem neostrady". "Wszyscy" mają problemy bo im klocki nie hamują, wyeksploatowane linki/pancerze ale pomocy w swoim temacie nie znalazłem. Sprecyzowałem temat, zwróciłem uwage ze linki/pancerz/rower nowe i nie mialy jak sie zabrudzic, a temat ponawiam bo w smietniku niema mozliwosci edycji. Swoja droga dziekuje za cieple przyjecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 9 Września 2007 Udostępnij Napisano 9 Września 2007 1. Temat znowu pójdzie do kosza bo nie wrzuciles w tytule klamer[]. Jak zdejmiesz V-ke to zobaczysz że jest mocowana do ramy na takim pręcie- on reguluje naciąg sprężyny i widocznie masz naprężoną na maxa tą sprężynę. Otwory są 3, włóż w taki ktory mniej napina, wyreguluj Vke i powinno byc ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stroozyk Napisano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2007 Sprawdziłem trop i okazało sie ze z przodu nie mam 3 dziurek a 1 ale poluzowałem śrubki przy sprężynach, przesmarowałem na nowo i powiedzmy ze jest lepiej. Walcze jeszcze z tyłem bo tam cos sie nie chce wyregulować a jest duzo gorzej pozdrawiam i dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maki Napisano 9 Września 2007 Udostępnij Napisano 9 Września 2007 Jeszcze nie wiedziałem amora by miał 3 otwory. Przesmaruj pancerze. Na pewno pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 9 Września 2007 Udostępnij Napisano 9 Września 2007 http://www.romstom.pl/o%20mnie/img/widelec/piwoty.JPG - żebyśmy się dobrze zrozumieli tutaj obok każdego pivota są 3 otwory i o te mi chodzi . Maki mało widziałeś ;]. Chociaż też w manitou mam 1, ale w ramie 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maki Napisano 9 Września 2007 Udostępnij Napisano 9 Września 2007 A jakiś wyższej klasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biera Napisano 9 Września 2007 Udostępnij Napisano 9 Września 2007 suntour axon d-rl ma prawie na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek764 Napisano 9 Września 2007 Udostępnij Napisano 9 Września 2007 Ja miałem w Kalahari 540 podobny problem. Sprawdź czy pancerz przy rurze siodła nie jest wygięty w inną stronę niż powinien, pozatym wpuść trochę oliwki w wejścia do pancerzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stroozyk Napisano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2007 Zrobiłem jak radziliscie, powykrecałem troche srubki i jest lepiej, ale na prawej klamce czuje szuranie jakby gdzies o cos linka ocierała ale nie moge znalezc gdzie, wiec moze poprostu tak ma Ogólnie to coraz mniej jestem zadowolony z tego roweru Nie mam dużych wymagań, ale załuje strasznie ze nie dopłaciłem 300zł do czegos lepszego. Najbardziej mnie zdołował amortyzator jak przeczytałem wczoraj u was na forum, że do tej ramy nic "wyższego" niz ten M2000 60mm skoku nie moge wsadzić Macie jakis pomysł co z tym zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 12 Września 2007 Udostępnij Napisano 12 Września 2007 Wsadzić możesz, zmieni się trochę geo, ale chyba żaden producent nie robi ram które nie są przygotowane na skok 80mm[tak mi się przynajmniej wydaje, bo mowa o MTB XC, a nie o trekkingu]. Gdzie to przeczytałeś? Rzuć linkiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek764 Napisano 12 Września 2007 Udostępnij Napisano 12 Września 2007 Wlałeś troche oliwki tam gdzie mówiłem? Jeżeli nie to to zrób bo to przez to jest to szuranie pewnie... co do amorka to w zadnej ramie gdy się wsadzi wyzszy nie zostanie ta sama geometria, poprostu będzie bardziej leciał do tyłu na stromych podjazdach i zmieni się trochę pozycja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stroozyk Napisano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2007 Prosze oto link: http://www.forumrowerowe.org/index.php?sho...hl=k-8&st=0 Nawet jak bym mógł zmienic amor na takiego xcr 80mm to strasznie trudno go dostac, wiec jestem w kropce Odkopałem nawet temat o zalewaniu amorów olejem ale nie bardzo wiem czy w tym moim M2000 tak sie da i czy przyniesie to jakis skutek. Co do klamki to zrobilem jak radziłes i jest lepiej, mimo ze dalej czuje lekkie szuranie nie przeszkadza to juz zbytnio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek764 Napisano 13 Września 2007 Udostępnij Napisano 13 Września 2007 Swoją drogą to widziałem M2000 takie bez harmonijki i jeżeli takie masz to chyba jest to możliwe, ale ja mam z harmonijką i sprężyna jest jakby to powiedzieć na wierzchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.