wign Napisano 6 Września 2007 Napisano 6 Września 2007 Pytanko do fachmistrzow: czy jest roznica w miskach osadzanych w ramie (gorna i dolna)? Mam taki problem, ze dalem do serwisu ramke do osadzenia sterow zintegrowanych i mam wrazenie jakby gorne lozysko zbyt plytko siedzialo a dolne za gleboko. Objawia sie to tym, ze po dokreceniu mostka kierownica nie chodzi luzno tylko z oporem (dol amorka "dobija" do ramy, a na gornym lozysku jest prawie 2mm przerwy miedzy miska gorna a lozyskiem) Ktos pomoze? moge fote wyslac... Strasznie mnie to xxxxxx bo nie po to siano wywalilem na WCS zeby miec z tym problem! Ramka Merida MATTS RACE HFS
radomir82 Napisano 6 Września 2007 Napisano 6 Września 2007 Bardzo możliwe że łożyska w tych sterach różnią się wysokością, nie wiem jak jest w WCS- ach, ale dzisiaj np. montowałem stery PRO model RS-11, i dolne łożysko było niższe niż górne...
wign Napisano 7 Września 2007 Autor Napisano 7 Września 2007 tak wlasnie mi sie wydaje, szkoda ze w serwisie to z**** Co za amatorszczyzna! fak!
kr1zje Napisano 9 Września 2007 Napisano 9 Września 2007 Mam zintegrowane stery fsa i w dolnej części głowki ramy gdzie jest bieżnia sterów odstęp między widelcem a główką ramy jest niewielki, natomiast odstęp między w górnej części ramy jest nieco większy i to jest normalne, ponieważ grubość górnych elementów sterów jest całkowicie inna. Jeżeli kierownica chodzi z oporem to oznacza to nic innego, że kapsel jest za bardzo dokręcony w wyniku czego można sobie zniszczyć stery lub główkę ramy w skrajnych przypadkach, to samo może się zdarzyć gdy stery są za słabo skręcone, aby uniknąć kłopotów trzeba najlepiej codziennie lub raz na jakiś czas w zależności od ilości przejechanych kilometrów skontrolować czy kierownica lekko chodzi i czy nie ma luzów co zajmuje najwyżej 10 sekund. Regulacja to czynność zajmująca 2-3minuty, co jakiś czas warto także przesmarować stery na nowo, zielonym smarem stałym.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.