nietyjek Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 Mam pytanie na co zwrócić uwagę przy wyborze roweru szosowego? Będzie to mój drugi rower, nie jestem zawodnikiem ale amatorem o troszeczkę sportowych zacięciach. Co ważne jest w geometrii ramy jak mam się do niej przypasować, na co zwrócić uwagę kiedy już na niego wsiądę? Słyszałem że geometria w rowerach szosowych jest bardzo ważna? Nie interesuje mnie na dzień dzisiejszy osprzęt jedynie opinie dotyczące ram danych producentów. Dla ułatwienia mój wzrost to 182 waga 77 kg. Proszę również o propozycję konkretnych marek i modeli. Obecnie w skiteam mają w rozsądnej cenie rower Lemond Etap D. Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat jego geometrii? Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sirspider Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 Podpinam sie do tematu Aby troszkę rozszerzyć, chciałbym zapytać czy lepiej kupić coś używanego np z ubiegłego roku, czy nówkę z tego? Mój wzrost to 180cm i około 73kg wagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kr1zje Napisano 5 Września 2007 Udostępnij Napisano 5 Września 2007 najważniejsze to z czego jest rower, a nie z którego roku, na allegro można za 4k znaleźć naprawdę dobre używki, ale nigdy nie wiemy w jakim stanie tak naprawdę jest sprzęt, ale jak to mówi mój kumpel, jest ryzyko jest zabawa xD wg mnie najlepiej kupować szosę na komponentach z obecnego sezonu, ponieważ np. korba HTII jest sztywniejsza niż poprzednie tradycyjnie polecę poisona, pewnie niektórzy powiedzą że to syf, kryptoreklama, itp., sam na śmigam na ramie cyanit na tiagrze i jestem zadowolony, ceny są także atrakcyjne, ramy nie są za lekkie, ale sztywne i porządne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...