Pulse Napisano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2007 Oprocz kompletu schwalbe racing ralph 2.25, bede mial jako zapas jedna opone - larsen tt 1.9, gdbyby byla potrzeba skorzystania z zapasu, to wowczas byloby przod 1.9 larsen tt i tyl schwalbe racing ralph 2.25. Czy na takim polaczeniu mozna by pojezdzic czy lepiej dokupic drugiego larsena i w razie potrzeby zmienic na dwa larseny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2007 wypadaloby do przodu dac szersza opone ja jestem tego zdania, ze w teren opony musza miec identyczna przyczepnosc - te same modele, bo pozniej w ostrzejszych warunkach rower ucieka tylko 1 strona i jest nieciekawie, chyba ze smigasz po latwym terenie to tam nie jest tak istotna przyczepnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2007 niekoniecznie takie same opony. po pierwsze sa opony kierunkowe i napedowe - co wtedy z tą identycznościa? po drugie nic nie stoi na przeszkodzie by tyl byl wiekszy - dobra ochrona antydobiciowa po trzecie nie widze nic zlego by stosowac zasade z ogumienia motocyklowego - wezsza opona przednia szersza i masywniejsza z tylu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pulse Napisano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2007 no dzieki za odpowiedzi jakby co sie pobawie, ale drugi larsen jest juz w drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lobster Napisano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2007 Ha mam z przodu 2,35 a z tyłu 2,5, w dodatku innych producentów i to akurat mi odpowiada, i nie rozumiem dlaczego piszecie że opony muszą byc takie same ? Osobiście, czego innego wymagam od opony przedniej, a czego innego od tylnej. Jak jeździłem XC to też z przodu miałem co innego, a z tyłu co innego - z przodu oponę która dobrze skręca, a z tyłu taką która będzie dobrze ciągnąć na błotnistych podjazdach. Pulse - wsadzaj oponki jakie chcesz - sam sie przekonasz czy jeździ Ci się dobrze, czy nie, i bedziesz wiedział czy kombinacja którą chcesz zastosować jest dobra, czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fistach Napisano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2007 a ja sie z kolega Lobsterem musze niezgodzić zart dobrze chlop gada. Trzeba bylo zalozyc na przod tego larsona i zobaczyc jak sie jezdzi ewentualnie kupic cos innego (pytajacwczesniej na forum) swoja droga na xc 2.25 mi sie trochu szeroka wydaje i to mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2007 po pierwsze sa opony kierunkowe i napedowe - co wtedy z tą identycznościa? jak pisalem - identyczne, tzn ten sam model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.