Sixer Napisano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 No mam nadzieje, że zdobędę złoto na light-biku w kat. rigid, a Wy mi w tym pomożecie Więc tak spec: Brake (Front): (Hamulec przedni) Hayes HXF 9 CARBON - 298 (będzie skracany) Brake (Rear): (Hamulec tylny) Hayes HXF 9 CARBON - 304g (będzie skracany) Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Hayes HXF 9 CARBON Cables: (Pancerze i linki) Accent - 40g Cassette: (Kaseta) Shimano CS-M760 - 262g Chain: (Lancuch) Shimano CN-7701 Crankset: (Korby) Shimano Xt FC-M760 844g (odkręcona najmnejsza zebatka) Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano LX - 140g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X-9 226g Fork: (Widelec) Pace RC31 - 695g ( nie sprawdzone jak dojdzie to zważe iobede rure sterową, będzie mniej ) Frame: (Rama) RDX Carbon 18" hak,piwoty, miski, zacisk - 1396 (bez piwotów jakieś 1376, zważe jak zamontuje tarcze) Grips: (Gripy) Stelaz Cut 18g Handlebar: (Kierownica) Tioga TaskForce XC - 132g Headset: (Stery) Cane Creek - 95g Pedals: (Pedaly) CrankBrother Eggbeater C - 290g Seat: (Siodlo) Velo Carbon - 130g Seatpost: (Sztyca) Smica 350mm/31.6 - 238g Shifters: (Manetki) Sram x-0 gripshifts - 172g Skewers: (Zaciski kol) Bop imbus - 64g Spacers: (Podkladki pod mostek) Accent Carbon - 15g Stem: (Mostek) Ritchey WCS 110mm 25.4 - 110 g Tire (Front): (Opona przednia) Maxxis Flyweight 330 - 328g Tire (Rear): (Opona tylna) Maxxis Flyweight 330 - 326g Tubes: (Detki) Maxxis Flyweight - 96g i 90g Wheel Front: (Kolo przednie) 810g -Hub: (Piasta) DT Swiss 240's -Rim: (Obrecz) DT Swiss XR4.1 -Spokes: (Szprychy) DT comp -Nipples: (Nyple) DT Prolosk black -Rim tape: (Opaska) Taśma izolacyjna Wheel Rear: (Kolo tylne) - 922g -Hub: (Piasta) DT Swiss 240's -Rim: (Obrecz) DT Swiss XR4.1 -Spokes: (Szprychy) DT comp -Nipples: (Nyple) DT Prolosk black -Rim tape: (Opaska) Taśma izolacyjna Tarcze: Hayes HXF 9 CARBON - 288g Wszyło 8605g Pytanko: co by tu zmienic by było poniżej 8488g Myśle nad zmianą szprych na Revo, ale troche się boje wytrzymałośći, sztyca troche ciężka, ale też nie wiem jaką wstawić, zejde max 100g Plizka, pomóżcie. P.S Waga roweru na pewno spadnie, ponieważ do skrócenia pójdą przewody, rura sterowa o obcięcia, piwoty w ramie do wykręcenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roge Napisano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 Sztyca na KCNC, szprychy mogą być Revo bez obaw o wytrzymałość. Razem oszczędzasz około 200g i w tym momencie masz złoty medal Korba jest ciężka w stosunku do pozostałych części, tam też możesz urwać przynajmniej 100g, ale to już konkretny wydatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 Moze kasete XTR? 229gram podobno wazy 11-32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sixer Napisano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 hmm, Dzis zamówiłem widelec Pace'a ale zadzwonił do mnie koleś ze sklepu i powiadomil mnie, że ostatniego Pace'a właśnie sprzedali... Sztyca KCNC nie może, bo mam tytanowe pręty ;/ a kaseta jest dość drogawy w porównaniuu do np. szprych Revo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 hample !! można dużo lzej, patrz marta sl , juicy ultimate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sixer Napisano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 Wiem, że można, ale maiłem je po dobrej, ba bdb cenie więc zaryzykowałem najwyżej jak nie beda mnie satysfakcjonować to kupie Ultimate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 5 Września 2007 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Września 2007 Może zamiast revo tytanowe szprychy pillar ok 10% lżejsze od revo cena 2,29E/szt http://www.xx-light-bikes.de/shop/pi-42578...?categoryId=230 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 5 Września 2007 Udostępnij Napisano 5 Września 2007 A Steinbach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 5 Września 2007 Udostępnij Napisano 5 Września 2007 Prosty sposób: Korba na MYTHIC Carboncranks - 282g (bez blatów) albo na jakiegoś Powerarms'a lub Bontragera XXXlite Suport na Token'a lub KCNC SCANDIUM MTB Sztyca na New Ultimate Carbon - 31,6 / 300mm 125g Regulatory w manetkach na BTP - 3,6g/para Okablowanie do przerzutek na Power Cordz - 7,5g na 1,7m Kółeczka od przerzutki na Carbon Fibre Rear Derailleur Jockey Wheels - 8g Koszyk na Aramid Conical Bottlecage 4,5g Pedały na Cranki 4Ti albo jak uprosisz tate to m2racer i pochodne Siodło na m2racer Łańcuch na KMC X9SL Rame na Azonic AZ9 0,95g wg producenta Mostek na KCNC SC Wing albo jak uprosisz tate to Extralite Ultra Stem UL3 Wszystkie Śruby na Ti (wag mi się już nie chce pisać ale wymieniam dalej) Piasty na Kozaka Kiere na Schmolke (model wybierz sobie sam co bym Ci za dużo nie sugerował) Sztywniaka daj full alu - co z tego ze będzie trzepać po rekach ale zyskasz 15g w stosunku do pace Hamulce daj Hope Mono Mini Opony i dętki wg. uznania... Tym oto prostym sposobem masz pierwsze miejsce gwarantowane. Do tego masz najbardziej lanserski rower w Polsce i jesteś największym pr0 mastachem w dziedzinie light bike Z kasą, myślę że problemu nie będzie... Jeśli wciąż czujesz niedosyt to mogę podrzucić jeszcze parę propozycji. Już nie mogę się doczekać aż ujrzę to cudo na maratonie w Nowinach PS jest jeszcze jedna wersja - przejść na Vki i tym oto sposobem: Piasty na DT 190 Ceramic z Allegro lub na Kozaka (wg uznania), szprychy te z posta Lookasa i obręcze 517 (banalnie) Notubes (niebanalnie) na przykład Do tego Vki KCNC VB1 (286g z klamkami fajkami - cały kpl. na 2 kola) i okablowanie Power Cordz 10.1g Powodzenia Aaaa zapomniałem... Kasete na Dura-Ace i FD na szosową np Tuned Campagnolo Record Front Derailleur Weight: 53,5g Weight Saving: 17,5g! Packaged with all Original Parts. z BTP + przeróbka ramy na dolny ciąg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 6 Września 2007 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Września 2007 Taaak faktycznie prosty sposób z tym małym faktem, że na te klamoty trzeba ciężarówkę z forsą Ps. do piast kozaka radziłbym podchodzić z deczka delikatnie, a jeśli chcesz na nich śmigać to lepiej od razu sobie daruj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 No piasty faktycznie no ale my tu mówimy o odchudzaniu Z tego co słyszałem to nowe roczniki są o niebo lepsze (w przeciwieństwie do DT). Poza tym kolega Wojciech śmiga na kozaku i piasta maraton w Komańczy przeżyła bez żadnych problemów... Co do ciężarówki z forsą to z postów Sixera wynika, że taką ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 "Rame na Azonic AZ9 0,95g wg producenta" :) ale lekka ;>. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 6 Września 2007 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Września 2007 To jeśli już takie szaleństwo to kaseta na tiso - ponizej 100g Korby na propeller ti lub la creme ( problem dorwać bo zrobiono raptem 50szt) , tylna przerzutka na btp 103g albo hurret ok90g i kombinować można dalej w obecnej chwili m2racer'a siodełko dorwać lub sztyce nie jest łatwo bo od dłuższego czasu nic nie produkują, nawet ich strona już dawno padła - lepiej będzie kupić kombi, na eurobike pokazano kombi o masie 104g. Jednak dalej coś wierzyć mi się nie chcę aby sixer miał tak szalony plan i chęć wydawania wywrotki kasy na takie części ... Same siodełko u kucewicza (została 1 szt) to wydatek 1300zl, pedały 999zl, sztyca 1000zl, a gdzie reszta... :] co do szprych to tak samo jest pillar tytanowy ale lżejsze będą marwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heavy_puchatek Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 Chciałem nieśmiało zauważyć że jego rower na razie nadaje się do jazdy i pewnie tak ma zostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 6 Września 2007 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Września 2007 Też mi się tak wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 Pomyłka - ta rama to Azonic AZ-7 AZ-7 Frame [1005-1] $399.00 AZ-7 Frame Click to enlarge All New! # XC Hardtail frame made of XTROLITE-G7 material # Lighter & stronger than traditional aluminum frames # Weighs only 2.10 lbs for 16.5” frame! # Removeable derailleur hanger # Disk brake only Available in Black Anodized only Mam tylko jedno pytanie do szanownego Sixera... Po co to wszystko? Po co Ci pierwsze miejsce w Rigid? Jak chcesz coś udowodnić to powalcz w MTB-Hardtail. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 Misiek a po co w ogóle o to walczyć? Przecież i tak wiadomo, że to sztuka dla sztuki[mtb hardtail]. Marek Konwa złożył ten rower do LB i w ogóle na nim nie jeździ tylko na tym "klocowatym" corratecku[ostatnio z nim gadałem to coś nadmienił o sprzedaży tego LB]. Dużo ludzi z LB też przesiadło się na rowery po 9-10kg, po doświadczeniach z lekkimi częściami. Przykład doktoree też mówi sam za siebie, to połamana sztyca, to siodło, to power arms walnął, to luzy w kozakach {czyt. chcesz dojechać do mety? Nie przesadzaj z ligtowaniem bo może cię to kosztować utrate całego wyścigu a nie parę sekund/minut,zresztą okupowanych mniejszą sztywnością całości}... Jest granica przy której już tracimy ostro na wytrzymałości i chyba Sixer nie chce jej przekraczać, a chciałby zabłysnąć ;D[jak pośledzić to jak sie oburzał Marek na LB po tym jak zaprezentował corratecka i się wygrażał co on to nie będzie miał ... niektórzy muszą dostać jakieś wyróżnienie, żeby być szczęśliwymi :D]. DObra dosc OT . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ombre Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 Jestem dokładnie tego samego zdania co Blue, może warto zabłysnąć na podium? a nie w necie cyferkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sixer Napisano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2007 Chłopaki ale sie zapedziliście Nie chce żadnych kaset >100g itp. Miałem mieć bika 8.6 i chciałem zrzucić te 200 g i być pierwszym, nie za wszelką cene, a co do projektu to można zamknąć rower waży 9.4 i ma sie dobrze pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.