ragnarson Napisano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2007 Witam Wszystkich forumowiczów ponownie tym razem przedstawiam mój nowy rower (zainteresowani wiedzą co się stało ze starym http://www.forumrowerowe.org/index.php?sho...mp;#entry359078 niestety "rozstałem" się z Giantem z przczyn zdrowotnych-może się pospieszyłem, bo w przyszłym sezonie mogę już jeździc, ale nie ma nic straconego, musiałem coś wymyślic aby podtrzymac się i swój oragnizm na duchu, i tak złożyłem rowerem na ramie Cannona, który był zawsze moim największym i niedoscignionym marzeniem, aż do teraz, ok ale przejdzmy do rzeczy): Rower umieszczam w kategorii "light" ponieważ nie do końca świadomie ale zrobiło się poniżej 11kg, a dokładnie ok 10560g. Wiem, że n aramie cannona oraz headshok-u rower ten powinien ważyc znacznie poniżej 10kg, ale tak jak pisałem wyżej nie przygładałem podczas składania go większej uwagi do wagi, ale zostałem zaskoczony, że jest poniżej 11kg. Podaję specyfikację: RAMA Cannondale F-600 AMORTYZATOR HeadShok Super Fatty Ultra DLR KOŁA Mavic Crosstrail CL KORBA Shimano Deore XT HAMULCE Avid Juicy Five TARCZE HAMULCOWE Shimano XT CL KASETA Sram PG-950 11-34z ŁAŃCUCH Sram PC-951 MANETKI Sram X.9 PRZERZUTKA TYLNA Sram X.9 PRZERZUTKA PRZEDNIA Shimano LX PEDAŁY Shimano PD-M540 OPONA PRZÓD Schwalbe Nobby Nic 26x2.1 OPONA TYŁ Schwalbe Racing Ralph 26x2.1 DĘTKI Maxxis Ultralight presta STERY Cannondale HeadShok Si KIEROWNICA BBB-15 Fiberlite Carbon 600mm, 25,4mm gięta (15st) MOSTEK Cannondale XC 3 HeadShok SZTYCA FSA FR-200 SIODEŁKO Selle Italia SLR Gel Flow CHWYTY Sram ZACISK PODSIODŁOWY KTM KOSZYK Specialized Rib Cage Pro A o to zdjęcia roweru (plener nie ciekawy, ale jeszcze nie mogę nadwyrężac stawu, także większy test roweru w przyszłym roku). http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e131e14e3ae3686b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb3468a73aa8556f.html O to całe zestawienie ( prawie ), mojego nowego bika. Proszę o opinie i komentarze. Pozdrawiam i dzięki za słowa otuchy po mojej kontuzji. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kusak Napisano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2007 rowerek ekstra : P tylko ta kiera.. wygląda mało pr0 z ciekawosci: jak chodzi ten amorek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2007 Rower naprawde ladny -gratuluje Chociaz mnie osobiscie Twoja poprzednia maszynka sie podobala bardziej,ale to tylko moje zdanie. A Ty w koncu masz swojego Canona Zycze szybkiego powrotu do 100% zdrowia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ragnarson Napisano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2007 rowerek ekstra : Ptylko ta kiera.. wygląda mało pr0 z ciekawosci: jak chodzi ten amorek? Amorek działa super, jednak prawdziwy test będzie miał w terenie, a to niestety na wiosnę, jeśli chodzi o kierę, bardzo ciężko znaleśc na polskim rynku, giętą kierownicę w takiej cenie, z taką wagą i o takiej średnicy, a wygląd naprawdę prezentuje się bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Riqar Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 Ragnarson dobrze ci tak, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Mówiłem, nie sprzedawaj tego gianta, poczekaj aż się wyjaśni z twoim zdrowiem to teraz masz za swoje. Ale jak zwykle wszyscy mają rację prócz mnie, a później dziwnym trafem wychodzi na moje. Nie ulega jednak wątpliwości, że Cannondale jest porządną maszyną i jakością samą w sobie i należy mu się największy podziw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ragnarson Napisano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 Ragnarson dobrze ci tak, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaMówiłem, nie sprzedawaj tego gianta, poczekaj aż się wyjaśni z twoim zdrowiem to teraz masz za swoje. Ale jak zwykle wszyscy mają rację prócz mnie, a później dziwnym trafem wychodzi na moje. Nie ulega jednak wątpliwości, że Cannondale jest porządną maszyną i jakością samą w sobie i należy mu się największy podziw. Rigar decyzja nie była prosta, ale w tym czasie uznałem, że tak będzie najlepiej, teraz mam Cannona, o którym zawsze marzyłem no i parę tysięcy w kieszeni ze sprzedaży Anthema, także nie jest źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koncertownik Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 ragnarson Widzę, że w profilu masz napisane, że jesteś ze śląska... Trzeba się będzie kiedyś umówić na jakąś jazdę z Tobą i jeszcze kilkoma osobami z forum, bo założę się, że niejeden chciałby ujrzeć Twojego cannona na żywo no i pomacać go sobie, w tym ja oczywiście. Ja w życiu tylko raz widziałem cannona, na dodatek u mnie w Tychach, tyle że z Leftym... Ale pikny był! Twój zresztą też niczego sobie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ombre Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 No pewnie! Wracaj do zdrowia i śmigaj z nami A rower naprawde niczego sobie... tylko, dla mnie giancik był fajniejszy ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Riqar Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 Rigar decyzja nie była prosta, ale w tym czasie uznałem, że tak będzie najlepiej, teraz mam Cannona, o którym zawsze marzyłem no i parę tysięcy w kieszeni ze sprzedaży Anthema, także nie jest źle Nie można śmiać się z czyiś marzeń. Skoro chciałeś mieć cannondale i w końcu sen się ziścił to nic tylko gratulować. Spełnienie marzeń jest więcej warte niż kupienie "od tak". Tylko ciągle chodzi mi o to, że ja (na tym forum) byłem jedyny przeciw sprzedaży, abyś poczekał, a na pewno wszystko się wyprostuje. No ale cóż - życie A co do roweru. Maszyna na 6+ tylko do mnie jakoś nie dociera charakterystyczny amortyzator. Nie potrafię powiedzieć, czemu. Może być to spowodowane tym, że jest on jedyny w swoim rodzaju, żaden rower go nie posiada i dlatego mi się wydaje, że to jest "zły" patent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 Teraz to mnie zaskoczyłeś... Taki piękny canon i to jeszcze w moim mieście... Super dobrane kolory, naprawdę zrobiony z gustem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ragnarson Napisano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 koncertownik pewnie, że możemy pośmigac z tym, że to dopiero w przyszłym roku, dziś byłem na małej przejażdżce i jednak czuc dyskomfort w stawie, muszę jedank odpuścic, żeby nie narobic głupot ombre Giant faktycznie był super maszynką i te zawieszenie, no ale coż stało się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 Ja w życiu tylko raz widziałem cannona, na dodatek u mnie w Tychach, tyle że z Leftym... Ale pikny był! No to w październiku przybędzie jeszcze jeden Cannon z Leftym w Tychach, mój własny żaden rower go nie posiada i dlatego mi się wydaje, że to jest "zły" patent Wygląda śmiesznie, fakt, ale to naprawdę działa Konstrukcja prostsza od cepa, ale ten patent w środku z łożyskami igiełkowymi naprawdę usztywnia konstrukcję i w ogóle przenosi amortyzację na całkiem nowy poziom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ragnarson Napisano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 No to w październiku przybędzie jeszcze jeden Cannon z Leftym w Tychach, mój własny Wygląda śmiesznie, fakt, ale to naprawdę działa Konstrukcja prostsza od cepa, ale ten patent w środku z łożyskami igiełkowymi naprawdę usztywnia konstrukcję i w ogóle przenosi amortyzację na całkiem nowy poziom kopaczus W takim razie czego na fotki twego Cannona, domyślam się, że chodzi o Scalpela - to dopiero ramka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 Okej, to wrzucam do projektów Cannon powaaaa! ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ragnarson Napisano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2007 W moim Cannonie nastąpiły małe zmiany, podyktowane różnymi względami, i tak: Nowa sztyca: Thomson Elite Seatback (ze względu na seatback oraz 410mm długości) Nowe siodło: Selle Italia SLR XC GEL FLOW (bo miałem je w Anthemie i uważam je za najwygodniejsze na jakim jeździłem no i waga) Nowy mostek: Cannondale 100mm, kąt 5 stopni (ponieważ poprzedni mostek miał niewygodny kąt 20 stopni, czułem się jak na trekkingu a po obróceniu mostka jak na halowych zawodach szosowych na czas) Nowa kierownica: FSA XC-190 (bo poprzednia była za krótka) Wrzucam fotkę: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef6c46d25197c794.html W tym sezonie mam jeszcze zamiar zmienic: przednią przerzutkę na XTR oraz manetki na X.0, byc może korbę na XTR (ale 2006), na przyszły sezon zostawiam kasetę oraz łańcuch. Pzdr Proszę o komentarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xsystoff Napisano 26 Października 2007 Udostępnij Napisano 26 Października 2007 Mam wrazenie, ze ta rama jest na Ciebie za mala o dwa numery.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pulse Napisano 26 Października 2007 Udostępnij Napisano 26 Października 2007 dobre zmiany, sztyca znana glownie ze specow ale pasuje dobrze, siodlo bardzo dobra zmiana zarowno jezeli chodzi o wage, komfort o ktorym piszesz no i poprawia ogolny wyglad roweru na bardziej agresywny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ragnarson Napisano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2007 Mam wrazenie, ze ta rama jest na Ciebie za mala o dwa numery.... A skąd takie wrażenie? Co masz na myśli? Ja myślę, że kwestia bardzo indywidualna dopasowanie ramy do wzrostu? (nie do końca), a technika jazdy?, a wygoda? Osobiście wolę mniejsze ramy, dla mnie bardziej zwrotne. Raz tylko w życiu dałem się w sklepie naciągnąc na ramę Treka 19,5 cala, strasznie się meczyłem, górna rura 625mm długości dla mnie niepozozumienie przy 495mm dł. rury podsiodłowej. Mam 181 cm, a rama ma dokładnie 18,1cala, dla mnie ok. Choc ramą Scotta z serii Scale o rozmiarze 19cali, miała jak dla mnie na razie najlepszą geometrię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel-xc Napisano 26 Października 2007 Udostępnij Napisano 26 Października 2007 Faktycznie jakby mała, siodło wylądowało bardzo daleko, ciekawe, jak z płynnością obrotu i przeniesieniem siły na korbę przy takim ustawieniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xsystoff Napisano 26 Października 2007 Udostępnij Napisano 26 Października 2007 Jesli ta rama to 18", a Ty masz 181 cm wzrostu to masz nogi jak top modelka Strasznie wysoko masz siodelko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 26 Października 2007 Udostępnij Napisano 26 Października 2007 Piękny hardtail :-) Jak przesuniesz siodło do przodu to walisz kolanami o kierownicę? Ja w swoim lepiej wchodzę w zakręty z siodłem bardziej do przodu. Jak Ci się na nim podjeżdża? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ragnarson Napisano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2007 Jesli ta rama to 18", a Ty masz 181 cm wzrostu to masz nogi jak top modelka Strasznie wysoko masz siodelko... modelką raczej nie jestem (nie pasuje do modelki to między nogami), ale w newralgicznym punkcie trzymając nogę na pedale ( w bucie oczywiście -SPD) w linii prostej mam minimalnie ugiętą nogę w kolanie, także pozycja chyba raczej standardowa (wg. mnie). Piękny hardtail :-) Jak przesuniesz siodło do przodu to walisz kolanami o kierownicę? Ja w swoim lepiej wchodzę w zakręty z siodłem bardziej do przodu. Jak Ci się na nim podjeżdża? Nie mam sporą rezerwę, długośc rury górnej w linii prostej to 585mm, zwróccie uwagę na pierwsze fotki jaki był kąt mostka oraz prosta sztyca wtedy pozycja nie była za wygodna,ale teraz po zmianach jest ok. Podjeżdża się super, szczególnie jestem pod wrażeniem pracy headshoka, super testów w tym roku jeszcze nie było (jestem jeszcze na rekonwalescencji-do wiosny). Tak poza tym, mam smaka na Scalpela na leftym, (może w 2009), jak się sprawuje "lewus"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 26 Października 2007 Udostępnij Napisano 26 Października 2007 No wiesz jak nie masz możliwość przetestowania fatt'iego to ja Ci chętnie pomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ragnarson Napisano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2007 No wiesz jak nie masz możliwość przetestowania fatt'iego to ja Ci chętnie pomogę zapraszam, a ja "przetestuję" twoją Madzię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 27 Października 2007 Udostępnij Napisano 27 Października 2007 Podjeżdża się super, szczególnie jestem pod wrażeniem pracy headshoka, super testów w tym roku jeszcze nie było (jestem jeszcze na rekonwalescencji-do wiosny).Tak poza tym, mam smaka na Scalpela na leftym, (może w 2009), jak się sprawuje "lewus"? Z Headshokami jest taki bajer że C'dale musiał outsourcować część produkcji hydrauliki Magurze i te durnie źle poskładały oringi, i sporo z rocznika 2007 było do wymiany... mam nadzieję, że Twój nie jest z tej feralnej serii Lewy śmiga jak marzenie Niestety na 2008 nie ma w katalogu na Europę Lefty'ego z bebechami Foxa X Pozostaje aluminiowy Speed i "zwykły" karbonowy, bez tych wszystkich bajerów... Życzę pomyślnej rekonwalescencji i rychłego spotkania na trasie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.