finalcell Napisano 23 Sierpnia 2007 Napisano 23 Sierpnia 2007 Cze mam pytanie zastanawiam się nad kupnem opony na tył ,,Hutchinson Cameleon kevlar'' lub tej samej ale z drutem. Różnica w cenie jest koło 20 zł. Ale nie wiem co z wytrzymałościom kevlaru i czy w ogóle się opłaca kupić ją. Jeśli macie ine propozycje to bardzo proszę.
nabial Napisano 23 Sierpnia 2007 Napisano 23 Sierpnia 2007 kewlar lzejszy -> wyzszy avs/zwinnosc/przyspieszenie drut -> niby oszczednosc
rymo Napisano 23 Sierpnia 2007 Napisano 23 Sierpnia 2007 jest jeszcze jedna sprawa..ktorej producenci nie podaja drut -> tansza opona -> tanszy rodzaj gumy kevlar -> drozsza opona -> lepsza gatunkowo guma -> przyczepnosc nie zapominajac o wadze...no i oszczednosci miejsca..kevlar skladasz i na polke...drut...no coz..nie zlozyc (tzn zlozysz..ale raz )
finalcell Napisano 23 Sierpnia 2007 Autor Napisano 23 Sierpnia 2007 A jeśli ktoś ma do polecenia oponę do 80 dych. To jestem otwarty na propozycje. Bo nie jestem pewien czy mój wybór jest prawidłowy.
Szajbz Napisano 23 Sierpnia 2007 Napisano 23 Sierpnia 2007 75zł na allegro Racing Ralph szybka lekka ale nie nadaje sie na mokre no i kevlar
finalcell Napisano 24 Sierpnia 2007 Autor Napisano 24 Sierpnia 2007 Opona ma być do xc. Najlepiej uniwersalna od 1.9 do 2.1
hudy Napisano 24 Sierpnia 2007 Napisano 24 Sierpnia 2007 Do tego wszystkiego kevlarowe opony mają zwykle większe TPI od swoich drucianych odpowiedników. Gęstszy oplot jest odporniejszy na przebicia.
Niedzwiedz1 Napisano 24 Sierpnia 2007 Napisano 24 Sierpnia 2007 75zł na allegro Racing Ralphszybka lekka ale nie nadaje sie na mokre no i kevlar Szybko znika na asfalcie więc nie jest to uniwersalny wybór dla każdego.
mjack Napisano 24 Sierpnia 2007 Napisano 24 Sierpnia 2007 Mam problem z ułożeniem opony kevlarowej michelin xc dry. Nie mogę sobie z tym poradzić, cały czas z którejś strony jest nie równo, jak się za to zabrać? Do tej pory jeździłem na drutówkach i nie było tego problemu! Może to jedna z nielicznych wad kevlaru?
kusak Napisano 24 Sierpnia 2007 Napisano 24 Sierpnia 2007 musisz napompować oponę do stanu mocnej twardości (min. 3,5 bara) w mojej karmie mam tak samo, opona musi zostać "wypchnięta" przez dętkę
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.