Skocz do zawartości

[sakwa] pod ramę

Maciek764

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wiem że ogólnie na forum jest mało zwolenników obwieszonego roweru ale ja poprostu unikam plecaka bo lubię mieć swobodę i lubię czuć się na rowerze jak w domu, mieć wszystko co potrzebne pod ręką :)

Kupiłem sobie torebkę podsiodłową jakąś DeOne za 19zł super wybór tak mi się spodobało że pomyślałem że mogę brać więcej potrzebnych rzeczy i nie ogranczać się więc czemu nie... myślałem o czymś podobnym do tego:

http://www.allegro.pl/item227679597_torebk...nio_kellys.html

Oczywiście nie musi być to akurat Kellysa bo kupie w rowerowym żeby przymierzyć. Nie przeszkadza to jakoś zbytnio w jeździe, nie odpada?

Napisano

...jeżdżę z sakwą na ramę od około 1,5 roku, no i po tym czasie widać takie jaśniejsze ślady na ramie w miejscach gdzie znajdują się rzepy :/ to według mnie jedyny minus. Do sakwy mieści się pompka jakieś klucze, dętka, komórka, a da się jeszcze wcisnąć pudełko z łatkami :D ale to już jest sztuka pakowania :P Jeszcze nigdy nie odpadła, nawet podczas skoków z krawężnika lub kamienistych zjazdów :P

Napisano

Tak jak napisał kolega w poprzednim poście, taka torba niekorzystnie wpływa na lakier na ramie, wyciera się, matowieje, ale jedni zwracają na to uwagę a inni nie.

Ja osobiście wolę torbę podsiodłową...

Napisano

a ja ta sakwe kelly's to mam jest genialna jestem zniej zadowolony ma dwie kieszenie jedna taka na dokumenty rguga grubsza. z tej cienkiej zrobilem se aptecze. POZDRO

Napisano

ja mam sakwe na rame authora i chwale sobie. lakier pod rzepami matowieje, ale mi to zbytnio nie przeszkadza. nie ma bata, żeby ci jakakolwiek sawka spadła po drodze ( no chyba, że kupisz ją za 99gr w tesco). mi tak wchodzą klucze, komórka, chusteczi, łatki, klej i jeszcze coś by sie wcisnęło. no i dałem za nią coś koło 10zł ;]

Napisano