Misiek_z11 Napisano 14 Sierpnia 2007 Napisano 14 Sierpnia 2007 Witam !! Mam zamiar kupić nowe tylne koło za ok 300 zl . Jeżdżę XC . Póki co wybrałem tylko obręcz : http://allegro.pl/item223718934_obrecz_mav...umrowerowe.html Na razie jeżdżę na v-kach i dlatego te obręcze, ale w przyszłości chciałbym założyć tarcze hydrauliczne , więc chciałbym piasty pod tarcze. Co polecicie ? I jakie szprychy ? Jeśli chodzi o obręcz to może być inna ale uważam że ta jest niezła . Z góry dzięki za rady. Pzdr. Misiek
lucek Napisano 15 Sierpnia 2007 Napisano 15 Sierpnia 2007 lepiej weź jakąś tańszą obręcz, bo może być kłopot za zmieszczeniem sie w 300zł.
darmach Napisano 15 Sierpnia 2007 Napisano 15 Sierpnia 2007 Piastę kup DT Swiss OEM - waga 195 gr (pod tarcze 6 otw, 32 szprychy, maszyny) - cena koło 100 zł Obręcz DT XR4.1 Disc - waga 425 gr (nie do zajechania - klasa X717 jak nie lepiej) - cena koło 150 zł Szprychy DT Competition cieniowane 2,0 - 1,8 - 2,0 - waga 192 gr / 32 szt. - cena koło 64 zł z nyplami Zaplot :/ znajdź znajomego ktory zaplecie Ci za browarka xD I masz lekkie kółko nie do zajechania jesli ważysz poniżej 100 kg, na piaście na maszynach robionej (autentycznie) w szwajcarii, z europejskich łożysk maszynowych ( japońskie maszyny to ponoc tandeta - lepsze od nich sa japonskie kulki moze dlatego shimano nadal nawet najwyzsze modele piast trzepie na kulkach? ) i na cholernie mocnej obręczy Niestety tylko pod tarcze.... ...wiec przez jakis czas pojezdzisz tak jak ja czyli bez jednego hamulca xD
Misiek_z11 Napisano 15 Sierpnia 2007 Autor Napisano 15 Sierpnia 2007 Dobry zestaw, ale czemu nie wersję obręczy pod v-ki ?
darmach Napisano 15 Sierpnia 2007 Napisano 15 Sierpnia 2007 Subiektywne moje podejście :] wole sie pomeczyc jakis czas na jednym hamplu, a potem miec ładną czarną rafkę niz kupowac wersje pod V-ki. Poza tym - amorka juz mam bez pivotow kupionego
lucek Napisano 15 Sierpnia 2007 Napisano 15 Sierpnia 2007 u mnie w jednym rowerowym zaplatanie kosztuje 45zł, a w intersporcie 25zł. tyle, że w intersporcie nawet nie umieją dętki założyć.
bilskij Napisano 15 Sierpnia 2007 Napisano 15 Sierpnia 2007 A nie lepiej szprychy dt revo ? Skoro jezdzi xc to te byly by najlepsze
Ombre Napisano 15 Sierpnia 2007 Napisano 15 Sierpnia 2007 Wszystko zalezy od jego wagi, jezeli jest lekki zawodnik to jasne, tylko że to znowu wzrost kosztów, przy tej cenie lepszym wyborem bedzie imho competition.
anulkaa Napisano 15 Sierpnia 2007 Napisano 15 Sierpnia 2007 Piastę kup DT Swiss OEM - waga 195 gr (pod tarcze 6 otw, 32 szprychy, maszyny) - cena koło 100 zł... To chyba cena na przód. http://arnik.freshsite.pl/product_info.php...roducts_id=3234 Tylnia kosztuje trochę więcej... http://arnik.freshsite.pl/product_info.php...roducts_id=3235
darmach Napisano 15 Sierpnia 2007 Napisano 15 Sierpnia 2007 no raczej że na przód xD nie doczytałem pierwszego postu, pewnie dlatego że sam składam kółko przednie :]
Misiek_z11 Napisano 15 Sierpnia 2007 Autor Napisano 15 Sierpnia 2007 Piast super...lecz nie dam za samą piastę 250 zł......
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.