Maciek764 Napisano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2007 http://do-tych-co-vexol-stosuja.rowerek.info/ Tu jest zebrane dużo opinii na temat tego. Chyba zdecyduje się na to jak mi się skończy CC... Niech ci co mieli styczność z Vexolem przy smarowaniu łańcucha niech się tutaj wypowiedzą i dadzą jakieś porównanie np. do Finish Line... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romek91 Napisano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2007 Ja smaruje vexolem cóż zbiera dużo syfu , ale według mnie bardzo dobrze smaruje. Nie mam porównania do FL. Pozatym to jest olej do łańcucha w pile spalinowej a tam działają dużo większe siły (przynajmniej tak mi się wydaje) więc to oczywiste że musi mieć dobre właściwości ten smar. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek764 Napisano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2007 A próbowałeś nasmarować, odczekać godzinę czy dwie, przejechać kilkaset metrów i wytrzeć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romek91 Napisano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2007 Zazwyczaj robie tak że smaruje, przecieram szmatką nadmiar, i jazda Nie mam czasu na czekanie. Może gdyby wysechł to by nie zbierał tyle dziadostwa. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek764 Napisano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2007 No to na noc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KhaH Napisano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2007 Ja używam Vexolu na jesień i zime. Nie narzekam na jego własności w tych warunkach. Syf chcąc nie chcąc i tak sie złapie. Gdy jest ciepło i w miare sucho stosuje RX1 z Tesco. Bardzo dobry środek wg. mnie. W działaniu podobny do WD40, ale tańszy i opakowanie jest większe (400ml). Jeśli ktoś mocno katuje napęd i w ciężkich warunkach nie wiem jak się będzie spisywał, ale dla tych którzy jeżdżą nie za ostro jak najbardziej polecam. Ciekawe, jak RX1 poradziłby sobie ze rdzą, bo w samochodzie go jeszcze nie próbowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek764 Napisano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2007 W działaniu podobny do WD40 ale WD40 to nie smar... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcimił Napisano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2007 Było już na forum o WD40 i opinie są podzielone. Ja na pewno nie uzywałbym tego rodzaju preparatów do smarowania napędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebekfireman Napisano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2007 Niech ci co mieli styczność z Vexolem przy smarowaniu łańcucha niech się tutaj wypowiedzą i dadzą jakieś porównanie np. do Finish Line... Dużo tańszy, właściwości smarujące podobne, troszkę mocniej brudzi łańcuch, jest trochę bardziej płynny od FL CC przez co szybciej penetruje łańcuch. Aby zbyt nie brudził należy nasmarować, wytrzeć łańcuch, przejechać kilometr, wytrzeć łańcuch. Vexol jest świetny na jazdę w deszczu i jazdę w zimie - wtedy tylko smaruję - nie wycieram i łańcuch jest świetnie zabezpieczony przed złymi warunkami atmosferycznymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1212 Napisano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2007 Również używam vexola i raczej nie przesiade sie na coś droższego. Zawsze smaruje, pokrece troche korbą, ide na obiad:) i potem przecieram i syf nie łapie sie jakos szczegolnie mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek764 Napisano 13 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2007 A nadaje się toto do smarowania pancerzy i linek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tooreck Napisano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2007 też tego używam i też polecam, nie ma większej różnicy w porównaniu z zielonym FL, może tylko trochę bardziej łańcuch się brudzi i tyle. No i cena bardzo zachęcająca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 1 Września 2007 Udostępnij Napisano 1 Września 2007 Smarowac i wytrzec od razu? Ktos Was musi w koncu z tego bledu wyprowadzic. Smar ma byc w srodku lancucha a nie na zewnatrz (zreszta to co na zewnatrz wycieracie). A zeby wniknac do srodka potrzebuje czasu... Czerwony FL moze wniknie od razu, ale nie cos co jest geste. I mala korekta: w rowerze dzialaja wieksze sily niz w pile lancuchowej. Zreszta ona nie wymaga takiej precyzji jak rower wiec to w ogole dziwne porownanie. Jak dzidy do snajperki. A jak cos lapie syf to samo jest do syfu, bo przyklejony piasek dziala jak papier scierny na naped. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek764 Napisano 2 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2007 Po pierwsze nie każdy jeździ po piasku, a zwykły kurz i pył z wierzchu nie ma takiego zabójczego działania jak niektórzy piszą, po drugie coś za coś - długie smarowanie, ale łańcuch brudny, a po trzecie, nie wiem co wy macie z tym ciągłym wycieraniem łańcucha. Ile razy bym nie wycierał to smar zawsze wypłynie na wierzch... (FLCC) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.