Maciek764 Napisano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2007 Ma ktoś może booster na tylni hamulec zamontowany? Czy faktycznie poprawia to modulacje i siłę hamowania i jak to się montuje bo nic mi do głowy nie przychodzi Zastanawiam się czy nie kupić sobie takiego boostera bo jak jeżdżę w mieście to przeważnie hamuje tylnym hamulcem jednym palcem bo tak jest w miarę płynnie i modulacja jest lepsza... Mam Promaxa z klockami Tektro i jakieś klamki Meridy najprostsze ale modulację mają dobrą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lobster Napisano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2007 Booster montuje się najczęściej w przypadku gdy rurki tylnego trojkata ramy rozginaja sie na boki podczas hamowania. Co prawda nawet w takiej sytuacji montaż boostera nie jest konieczny, ale może nieco poprawić siłę hamowania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejek Napisano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2007 Booster jest Ci potrzebny jak: -Irytuje Cie możliwość dociągania klamki prawie do samej kiery przy mocnym hamowaniu -Masz lekką ramę-wydmuszkę i boisz się o odkształcenie tylnych widłów ja go stosuje z powodu nr 1 Wnioskując po tym co piszesz (używasz tylnej v-ki do lekiego hamowania) i po sprzęcie (kalahari) nie jest Ci on do niczego potrzebny A montuje się łatwo, w komplecie z boosterem dostajesz dłuższe śrubki i tulejki i instrukcję w której jest wszystko narysowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek764 Napisano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2007 Co można wywnioskować po sprzęcie (kalahari) ? Ok, odpuszcze sobie. Ale zauważyłem że od samego początku tylni hamulec zawsze był bardziej kłopotliwy w regulacji jeśli chodzi o skok klamki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejek Napisano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2007 Można wywnioskować to, że rama nie jest hiper-lekką wydmuszką 1300g i tylny hamulec nie zrobi jej żadnego kuku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xsystoff Napisano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2007 Ale zauważyłem że od samego początku tylni hamulec zawsze był bardziej kłopotliwy w regulacji jeśli chodzi o skok klamki Bo hamulec tylni posiada duzo dluzszy pancerz niz przedni (stawia wieksze opory), dodatkowo na jego drodze jest wiecej łuków. Mialem booster przez sporo kilometrow (bedzie z 10 tys na pewno) ale wyrzucilem go i jakos roznicy zadnej nie odczuwam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.