Skocz do zawartości

[Pulsometr] Jaki do ok. 100pln

Martinuz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, ostatnio postanowiłem kupić pulsometr. Jednak nie znam się na nich zupełnie, a moja wiedza na temat firm ogranicza się do firmy sigma. Więc co moglibyście polecić do kwoty 100pln? +/- 20pln...

Dzięki za pomoc i pozdrawiam!

Napisano

Ja kupilem w tym tygodniu sigme pc 15 i poki co jestem zadowolony, choc dopiero zaczalem testowanie. Cena na allegro 133 zl, wiec nieco powyzej przedzialu jaki podales, ale wydaje mi sie, ze warto. Z tego co widzialem na forum to raczej zbiera pozytywne opinie.

Napisano

Ja mam najtańszy model z Decathlona. Marka to Geonaute lub jakoś tak.

Kosztował koło 6-7 dych. Funkcji za dużo nie ma - zegarek, stoper, puls aktualny, ostrzeżenie dźwiękowe poniżej minimum i powyżej zaprogramowanego maximum. Dodatkowo niebieskie podświetlenie. Jak dla mnie rewelacja.

Napisano

PC-15 kupiłem od Formickiego za 120zł i jest super i nie traci sygnału jak czytałem na forum

tylko wada ze musisz szybko baterie zmienić bo seryjne padają w tydzień

• 2 tygodnie później...
Napisano

Podepnę się pod temat, żeby nowego nie zakładać:

Który pulsometr polecicie:

Crane Sports - http://www.allegro.pl/item224718528_profes...ej_nie_ma_.html

Chyba taki sam jak z linka powyżej ale tańszy - http://www.allegro.pl/item226046808_zegare..._wyprzedaz.html

I słynny już chyba Donnay - http://www.allegro.pl/item226707717_firmow...instrukcja.html

Który wybrać?

Napisano

No i po testach... sprawa jest dziwna bo: