grzechotnick Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 w butelce jak woda/mleko, świetnie wnika w ogniwa, szybko schnie a po odparowaniu gęsty prawie jak wosk ale nie lepki jak oleje. Nie wychodzi co kawałek do zewnątrz. Dobrze wytrzeć po wyschnieciu i jest bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek14 Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 Jeśli nie smaruje się bezpośrednio przed jazdą, nawet nie ma potrzeby wycierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sheva87 Napisano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2014 (edytowane) Gdzie kupi ten smar Squirt Lube? Na alledrogo nie mogę znaleźć. Obecnie używam Rohloffa i jestem zadowolony ale skoro to jest lepsze jeszcze to warto spróbować Edytowane 11 Stycznia 2014 przez sheva87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechotnick Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 Sprawdź tutaj kontaktując się uprzednio czy to aktualne: http://www.squirtlube.com.pl/jak-kupic/ Ja kupiłem rok temu na alledrogo. Są też bardzo podobne i podobno też dobre smary ale nazw już nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sheva87 Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 Dzięki za namiary przy okazji mam pytanie o bezpośrednie porównanie z Rohloffem przy zastosowaniu smaru w rowerze MTB przy jeździe typowo terenowej. To, że nie brudzi tak napędu to na pewno super sprawa bo zawsze lepiej dosmarować niż czyścić wszystko od podstaw. Natomiast chodzi mi o kwestię jego trwałości na łańcuchu? Co ile kilometrów trzeba średnio przy takiej jeździe dosmarowywać łańcuch? Czy zauważyłeś szybsze zużycie napędu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek14 Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 Trzeba smarować częściej niż Rolhoffem, Zauważyłem znacznie wolniejsze zużycie napędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechotnick Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 Jeśli o mnie chodzi to jeżdżę crossem głównie po lasach i polach w suchych warunkach gdy zazwyczaj jest ciepło. Raz mnie ulewa złapała w puszczy ale zmiany w pracy napędu nie zauważyłem. Poprzednio na "Rolku" syf, strzelanie wnerwiało mnie już po ~20km. A doprowadzenie tego do czystości śni mi się po nocach... Na Squircie kaseta czysciutka cały sezon, łańcuch błysk i wygląda z zewnątrz jak suchy, lekko przykurzony :-) Jedynie po dosmarowaniu w trasie i malo dokładnym wytarciu troche syfku złapie ale bardzo łatwo się czyści. Ja smaruje co 100-150km. Do piszczenia jeszcze łańcucha nie doprowadzilem. Co drugie smarowanie szejkowanie. Co do zużycia to bardzo mało km przejechałem. Po 500km na łańcuch (2szt sram pc-68). Mierzony odcinek 106.9mm po tym dystansie 107-107.05mm Na spince normalne ślady pracy ale bez zużycia i ubytku na średnicy pinów/sworzni. Poprzedni napęd smarowany Rolkiem zdechł po 1300km ale był słaby (sram pg-820 i jakiś plastelinowy KMC, chyba z7). Pierwsze oznaki zużycia juz po jakiś 500km. Jest jeszcze jeden ciekawy smar i chyba go sobie zakupie smarujac jeden z łańcuchów żeby go obadać z ciekawości. Jest to- Progold Prolink Extreme. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
henk Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 A czym smarować łańcuch gdy mam na nim taką osłonę: http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1344&bih=682&tbm=isch&tbnid=31Zmnx3xu5IeqM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.rowerystylowe.pl%2Fp-1546%2Foslona-lancucha-hebie-chainglider&docid=7Tu0sFQiNwc7rM&imgurl=http%3A%2F%2Fwww.rowerystylowe.pl%2Fimages%2FproductPhoto%2F11499%2F1120%2F840%2F0&w=1047&h=792&ei=EAvYUoLLMefd4QS5moG4CA&zoom=1&ved=0CFsQhBwwAQ&iact=rc&dur=3016&page=1&start=0&ndsp=15 Chodzi o to żeby zmniejszyć tarcie i szum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adas651 Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 czymś gęstym na mokre warunki np: finishline Wet, rohloff, szumów nie zlikwidujesz chainglider trzyma sie tylko na łańcuchu, ale na tyle lekko, że tarcie mu nie przeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz318 Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 rower o którym piszę to przełaj jeżdżę nim tylko po szosie w suchych warunkach, rower był nowy po ok 500km przesmarowałem łańcuch smar SHIMANO PTFE suche warunki po ok 200km łańcuch, kaseta, kółka prowadzące przerzutki bardzo brudne, smarowałem co drugie ogniwo od góry w wątku jest napisane aby robić to od dołu, po smarowaniu raczej go nie wycierałem na pewno nie dokładnie, co jeszcze zrobiłem źle wydaje mi się że źle dobrałem smar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mapmen Napisano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2014 co jeszcze zrobiłem źle wydaje mi się że źle dobrałem smarPopełniłeś błąd przy wyborze napędu, trzeba było brać wał Kardana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz318 Napisano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2014 czyli to normalne, że łańcuch i napęd się brudzi - aż tak bardzo? jaki smar polecicie na w/w warunki - może użyłem odpowiedni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechotnick Napisano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2014 Na ostatnich stronach było już o czystości i smarach wiec jak poczytasz to coś sobie znajdziesz. Oleje mają to do siebie że lubią łapać brud. Kwestia też samego czyszczenia i smarowania. O wszystkim już było na forum. wystatczy poszukac i poczytać. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalafior Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 Pierwszy rower dostałem prawie 40 lat temu. Dopiero czytając forum rowerowe odkryłem, że z rowerami są same kłopoty. Tyle lat żyłem w nieświadomości. Co do łańcuchów, to całe szczęście, że w moim motocyklu jest wał, bo pewnie bym nie jeździł, a kombinował czym łańcuch nasmarować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek14 Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 Wygląda na to,że może być problem z dostępnością Squirtlube ponieważ sprzedawca już wcześniej przestał wystawiać produkt na allegro, a teraz z jego strony zniknął kontakt do niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team adamos Napisano 20 Stycznia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 Z wiggle i angielskiego e-baya też zniknął i wygląda na to że bezpowrotnie. Można go dostać tylko bezpośrednio u producenta i tutaj.Trochę dziwnie to wygląda, bo kiedys był ogólnie dostępny, a teraz albo mają problem z dystrybucją, albo już teraz trzeba się zaopatrzyć w większy zapas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek14 Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 (edytowane) Adres (in2dust), który zamieściłeś to dystrybutor w UK. Producent jest w RPA: http://www.squirtlube.com/ NIedobrze. To jest mój -jak do tej pory- zdecydowany faworyt wśród smarów. Faktycznie trzeba pomyśleć o zrobieniu zapasu, bo została mi tylko jedna buteleczka. Nie sądziłem, że mogą być problemy z dostępnością i niedawno sprezentowałem buteleczkę kumplowi. Edytowane 20 Stycznia 2014 przez Darek14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
henk Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 Gdyby ktoś robił zbiorowe zamówienie to mogę się dorzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz318 Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 robimy listę: 1. henk 2. lukasz318 - 2 butelki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek14 Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 Olej jest w bike-discount. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gad Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 Squirtlube dostępny w POLSCE http://www.squirtlube.com.pl/ http://allegro.pl/squirtlube-120ml-i3912524127.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team adamos Napisano 27 Stycznia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 Squirtlube dostępny w POLSCE No i gicio , +1 GADzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek14 Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 (edytowane) Co prawda zrobiłem już zapas za granicą bo spanikowałem, ze mój ulubiony olej już nie będzie dostępny w Polsce (przez chwilę brak możliwości kontaktu), ale i tak się cieszę. Edytowane 27 Stycznia 2014 przez Darek14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smokusmok11 Napisano 10 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 Witam! Może ktoś się wypowie na temat olejów do łańcucha Polskiej firmy EXPAND? Miał ktoś z nimi styczność? Jeśli tak to jak się sprawują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 11 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 Wpadł mi w ręce teflon w spray-u. Małe opakowanie, opis zachęcający no i spróbowałem. Po standardowym myciu łańcucha i normalnych egzorcyzmach z Rohloffem zadałem tegoż specyfiku. Łańcuch po 500km nie woła o kolejne smarowanie, jest cichy i czysty. Zastanawiam się czy to cudowne działanie teflonu + Rohloffa czy specyficzne zimowe warunki maja na to wpływ. Jeżdżę zimą po lesie więc bez soli za to z woda (śniegiem) i błotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.