Mod Team Lookas 46 Napisano 4 Sierpnia 2007 Mod Team Napisano 4 Sierpnia 2007 Specjalnie dla Ostrego towarzystwa Ostre Subforum otwarte
KAZUMI Napisano 4 Sierpnia 2007 Napisano 4 Sierpnia 2007 Wielkie dzięki Chłopaki i Dziewczyny za stworzenie takiej możliwości no i za awans Miejmy nadzieję, że będzie to dobrze funkcjonować
tichy Napisano 5 Sierpnia 2007 Napisano 5 Sierpnia 2007 Uff.. długo tego subforum szukałem... (nie chciałem iść na łatwiznę i klikać linka wysłanego przez Kazumiego). Dlaczego na forum szosowym ? bo tylko ostre ? a co z rowerami jednobiegowymi ? Ok. Kończę marudzenie Oby się nam ten dział ostro rozwijał
jurasek Napisano 5 Sierpnia 2007 Napisano 5 Sierpnia 2007 nie marudzić chwytać za palec i jechać , a nie od razu całą łapę chcecie :bye2:
kuhru87 Napisano 5 Sierpnia 2007 Napisano 5 Sierpnia 2007 To może i subforum dla fanów rowerów crossowych ; ) Ciężko znaleźć w tym tumulcie tematów coś na temat przełajowych 28'-calowców (ramy, amory, obręcze i dętki nikną pośród ogromu wszystkiego pod 26') ; P
jurasek Napisano 5 Sierpnia 2007 Napisano 5 Sierpnia 2007 nasze forum powstało ze strefy XC i stąd dominującym rozmiarem jest 26" temat ostrego koła ostro sie rozwija i jego użytkownicy zwrócili sie do administracji o możliwość rozbudowy interesującej ich tematyki , administracja wzięła pod uwage staż zainteresowanych userów oraz ich wiedzę , które daja nadzieje ze subforum bedzie kopalnia wiedzy fachowej dlaczego nie ma innych subforów ? bo kiedys były otworzone ale stały sie śmietnikiem tak jak OSTRE tak i CROSS może założyć temat CROSS i zobaczymy jak sie bedzie rozwijał na dzien dzisiejszy nie ma planów tworzenia subforów innym dziedzinom
rincon Napisano 5 Sierpnia 2007 Napisano 5 Sierpnia 2007 No i doczekaliśmy się!!! Niech wam to Bóg w dzieciach wynagrodzi...
Mod Team IvanMTB Napisano 5 Sierpnia 2007 Mod Team Napisano 5 Sierpnia 2007 Klaniam, No gratuluje awansu Herr KAZUMI. Teraz niestety bedziesz musial nas OSTRO dyscyplinowac, coby nam Moderatorstwo nie skasowalo subforum OSTRO! I.
Schwefel Napisano 5 Sierpnia 2007 Napisano 5 Sierpnia 2007 Moderatorstwo nawet jakby chciało to by nie mogło bo nie ma uprawnień a poza tym sam jeżdżę na OK
jurasek Napisano 7 Sierpnia 2007 Napisano 7 Sierpnia 2007 No i doczekaliśmy się!!! Niech wam to Bóg w dzieciach wynagrodzi... pięknie , pięknie , ja podziękuję i poczekam na wnuki
jurasek Napisano 9 Września 2007 Napisano 9 Września 2007 naoglądałem się filmów, naczytałem postów , Kazumi z lekka podpuścił i w efekcie zrobiłem taki wist : miałem do dyspozycji uszkodzony wielotryb, który zespawałem na sztywno miałem do dyspozycji zużyte koło posmarowałem gwint wielotrybu i gwint piasty poksipolem pozostawiłem na 24 godz po tym czasie założyłem do roweru grand dzięki temu dowiedziałem sie że przerzutki nie stosujemy bo przy wstecznym ruchu najpierw wózek luz łańcucha wybiera przejechałem na tym wynalazku ok 30 -40 m na razie jestem pod wrażeniem i pełny szacunek do ludzi którzy na tym sie jeszcze nie pozabijali eksperyment trwa pozdrawiam p.s. POKSIPOL nadaje sie do klejenia metalu do metalu
Przeor Napisano 10 Września 2007 Napisano 10 Września 2007 Witamy Cię jurasku po ostrej stronie życia Mimo wszystko z tym poxipolem uważaj. Jest to klej wypełniający, czyli musi go trochę być żeby skleił. Lepiej używać kleju do gwintów, na pewno pewniejszy.
Mod Team IvanMTB Napisano 11 Września 2007 Mod Team Napisano 11 Września 2007 Nie dramatyzowalbym... Grabarz swoja pierwsza koronke zaklejal farba olejna i trzymalo jak ta-la-la... Mam nadzieje ze tow. Jurasek zasmakuje w ostrzeniu OSTRO! I.
jurasek Napisano 11 Września 2007 Napisano 11 Września 2007 więc widze że 8,50 zł niepotrzebnie wydałem sprzęcior był zmontowany na demobilnych częsciach z założeniem ich złomowania i z przyczyny uszkodzonej piasty próby zakonczyłem , nie przekonałem sie do tego rodzaju napędu (wręcz mnie przestraszył ) pewnie nie wiem o jego używaniu czegoś tego magicznego (ludziska śmigają i żyją przecież ) może kiedyś spotkam klasyczne OSTRE i podejmę temat moim zdaniem jest to niebezpieczne , ale kiedyś niebezpiecznym było dla mnie brak osłony na blaty i spdy ziarno zasiane zobaczymy czy wykiełkuje ale na dziś dziękuje a POKSIPOL trzymie wiec na pewno rozwiązany jest problem mocowania trybu na piascie oczywiscie z kontrnakrętką
kurkurio Napisano 2 Lipca 2008 Napisano 2 Lipca 2008 witam, wkoncu przyszedl czas aby sie przywitac kraze po tym forum, wsumie tym dziale juz pare tygodni i cos czuje ze to bedzie moje miejsce ;> po krotce; rower odkrywam w sumie na nowo po latach absencji, zabilem swoj samochod i wsiadlem na rower. z braku czasu prawie pierwszy lepszy, obladowany jakims dziwnym sprzetem ;> juz kupujac ten przybytek mialem w glowie rownolegle zbudowac sobie jakiegos miejskiego singla i ... googlojac trafilem na cos jeszcze piekniejszego ok vel fg ;> ostre poklony... gonzo
Mod Team IvanMTB Napisano 3 Lipca 2008 Mod Team Napisano 3 Lipca 2008 Witaj zatem i owocnego konstruowania. OSTRO! I.
Mod Team Lookas 46 Napisano 6 Sierpnia 2008 Autor Mod Team Napisano 6 Sierpnia 2008 Pytanie do Ostrego towarzystwa Ostre Koło i teraz poproszę o fachową definicję tego pojęcia tak jak potrzeba, robię dział FAQ i chciałbym umieścić tam ten termin również
Fifi Napisano 6 Sierpnia 2008 Napisano 6 Sierpnia 2008 http://pl.wikipedia.org/wiki/Ostre_ko%C5%82o Definicja według Wikipedii.
KAZUMI Napisano 7 Sierpnia 2008 Napisano 7 Sierpnia 2008 Można jeszcze dodać że Ostre Koło to rower w najprostszej swojej postaci. Aczkolwiek Ostre Koło to rodzaj napędu a nie rower no i mamy paradoks
yoh1239 Napisano 29 Września 2011 Napisano 29 Września 2011 Siemka! Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc spytam w tym ogólnym temacie. Dlaczego rowery torowe bardziej stawiają na aerodynamikę niż na niską masę? Chodzi mi głównie o koła - czy zwykłe koła nie były by lepsze od kół pełnych, głównie ze względu na ich niską masę? Czy tą zmianę aerodynamiczną faktycznie tak mocno można odczuć? I co z przyspieszaniem, czy takie ciężkie koło nie obraca się dużo trudniej niż leciutkie jak w szosówce? liczę że wyjaśnicie na czym pic polega, z góry dzięki
elberet Napisano 29 Września 2011 Napisano 29 Września 2011 tor kolarski ma kształt jakby miski. w niej zbiera się powietrze, więc jest go tam więcej niż na szosie czy w górach albo w lesie - więcej powietrza to większe opory dlatego ważna jest aerodynamika.
yoh1239 Napisano 29 Września 2011 Napisano 29 Września 2011 To już mniej dotyczy ostrego koła, ale w triathlonie też mają takie aerodynamiczne rowery.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.