marnon Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 witam!! w zasadzie to poluję na przeceny aktualnie ale chętnie się poradzę gdzie można kupić taki komplet spodenki, koszulka, bluza + rękawki w miarę rozsądnej cenie np.250zl, wpadł mi jakiś czas temu komplet bikeworld'u ale ceny sa jeszcze duże, wiem że oni robią wyprzedaż i dużą promocję tylko nie wiem od kiedy się to zaczyna, ktoś się może interesuje? co możecie polecić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mad Max Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 Ja bym zaczął od wyszukiwarki na forum i popytał wujka Google'a. Spróbuj poszukać czegoś w BCM Nowatex. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marnon Napisano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 no właśnie nowatex nie ma niczego fajnego... same dziwne projekty, owszem z forum nie jestem nowicjuszem i często szukam, ale niczego "świeżego" nie znalazłem, dlatego zawsze czekam na szanse od jakiegoś zaprzyjaźnionego bikera który ma nieco więcej info ode mnie i będę mógł to wykorzystać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mad Max Napisano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2007 No to pozostaje chyba Allegro, albo wycieczka po lokalnych sklepach z takimi rzeczami. ie wiem czy to Ci się przyda, ale zajrzeć możesz: http://www.forumrowerowe.org/index.php?showtopic=7404 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marnon Napisano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2007 co myślicie o komplecie z bikeworld? dobra jakość? warto ? myślę o komplecie bluza koszulka spodenki, chociaż np. z bikestacji wyszło by taniej taki komplet tylko nie wiem jaki to materiał.. może ktoś używa to chętnie wysłucham komentarza na ten temat, z góry dzięki ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...