NeZ Napisano 1 Sierpnia 2007 Napisano 1 Sierpnia 2007 Witam. Odkupiłem ostatnio od kolegi dwie oponki Michelina w technologii Dual Compound: - XC A/T http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/goodd...=468&pos=10 - XC Mud (nie ma, to podaje wersje tubeless - bieżnik ten sam) http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/goodd...d=471&pos=1 Prosiłbym osoby znające się na tych sprawach, po zobaczeniu na bieżnik doradzić którą lepiej założyć na przód, a którą na tył. Opony nadal trzymają się dobrze: na środku lekko zjechane, po bokach kostki niemal nowe. Zakładam je tylko na maratony i mocniejsze wypady w górskie tereny. Ostatnio na maratonie jechałem przód Mud, tył A/T ze względu ze na codzień użytkuję Micheliny Mudy zwykłe z drutem i wolałem mieć tą samą pewność co do zachowania sie przedniej opony. PS: opony są o szerokości 2,00 gwoli ścisłości ;p
Bartez23 Napisano 4 Sierpnia 2007 Napisano 4 Sierpnia 2007 Ja bym dał Mud'a na przód z racji lepszej trakcji przedniego koła na zjazdach np., a A/T na tył z racji jej uniwersalności. pzdr.
Xsystoff Napisano 4 Sierpnia 2007 Napisano 4 Sierpnia 2007 Mud wyglada bardzo podobnie jak IRC Mythos w wersji na tyl i wlasnie tam bym ja dal.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.