Skocz do zawartości

[opona] solidna i w miarę tania


Martix

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jaką polecacie tylną oponę do jazdy po lesie, górkach, wydmach, piaszczystych bezdrożach, czasem tez błotku (np. Puszcza Kampinoska). Oczywiście do tych bezdroży trzeba dojechać więc opona musi być równiez dobra na asfalt czy beton. Powiedzmy jeżdżę 60% po asfalcie a 40% po bezdrożach. Która bedzie trwała i nie ścierała się szybko w czasie jazdy.

 

Górna granica to 80zł choć wolałbym by kosztowała mniej. Może ktoś zna sklep w Warszawie gdzie jest duży wybór opon lub sprzedają tanio tylko te dobre :)

 

EDIT

Może Kenda KARMA KEVLAR tylko czy jest dostepna gdzieś w sklepie w Warszawie?

 

PS. Czy taka zwijana opona jest wytrzymała?

Napisano

Ja przyłączam się do pytania, z tym że mnie interesuje oponka napędowa. Szerokość 2.0-2.10

Opona zwijana jest wytrzymała moim zdaniem, powinna być lżejsza od drutowanej.

Napisano

Ja polecę Michelina Country Trial http://www.skleprowerowy-duda.pl/?p=produc...mp;iProduct=372. przejechałem na nich ok 2700km i nadal używam i mialem raz może dwa kapcia (1 jak wbił mi sie ostry kawałek szkła, 2 nie jestem pewien czy na pewno był :)). Ścierają sie bardzo wolno. nie mają duzych oporów na asfalcie. zależy jak założysz tylna możesz mieć lepszą przyczepność lub mniejsze opory ale nawet przy założeniu z mniejszymi oporami ma dobrą przyczepność jedynie "gorzej"(trzeba troche mocniej się wysilić :P) radzi sobie na błocie i grzązkim piachu ale nie da sie mieć wszystkiego. Ogólnie bardzo polecam.

P.S.

Za 44zł/szt. kupiłem je w sklepie stacjonarnym.

Napisano

Dzięki. A która z tych opon jest bardziej uniwersalna?

 

Counrty Trial czy Country A/T?

 

Moje stare oryginalne dwukolorowe w Wheeler 2800 mają już 4 lata, przejechałem na nich ok 5000km i zero kapci. Fajnie się na nich jeździ. Niestety tylna z boku się przetarła i widać dętke. Najchętniej bym sobie kupił identycze bo trochę dziwnie będzie wygladało z tyłu czarna z przodu kolorowa ale chyba takich samych juz nie dostanę. Wiem że mozna kupić komplet ale po co jak przednia jest jeszcze dobra.

Napisano

Te Miśki Country Trail są dobre w teren, ale na asfalcie znikają w zastraszającym tempie-po 3 000 były do wymiany(60 %asfalt/40 teren)

Napisano

miciu22 - dzięki za info, to ja ich nie kupię, bo moje Maxxisy (Minotaur) też zastraszająco szybko znikają (no przednia własciwie nie, ale tylna...), mam nadzieję ze zrobię choxiaż ze 4 tys. na nich, ale poewnie na 3.5 się skończy. Carbon, nie masz czegoś lżejszego?

Napisano

Kupiłem Kenda k831a. Może na bardzo trudne trasy (błoto, śliskie korzenie czy kamienie, duży piach) nie jest to najlepszy wybór ale gdy ktoś jeździ więcej po asfalcie to wydaje mi się jest to dobry kompromis i cena atrakcyjna 29zł. Opona wygląda solidniej niż większość droższych które oglądałem (miedzy innymi te Michelin) zatem powinna starczyć na długo. Oczywiście jak ktoś potrzebuje superlekkiej i superprzyczepnej opony to raczej powinien poszukać czegoś innego.

 

Wczoraj przejechałem na niej 115km. Jechało się bdb. Trasa w 85% po asfalcie - Gwiaździsta-Młociny-j. Kiełpińskie-Czosnów-Twierdza Modlin-Zakroczym (śliczny kościółek z 16w.) - Fort 1 (akurat tego punktu nie polecam wokół prywatne działki zarośnięte chwastami i wysypisko śmieci :bye2: - cm. forteczny - wieża tatarska (wspaniały punkt widokowy na Narew i Wisłę i całą okolicę Twierdzy Modlin, opłata 3zł ale WARTO!!!) - j. Dolne i Górne - Kazuń Bielany - Kolonia Janówek-czarnym szlakiem do Palmiry - Łomna-J.Kiełpińskie-wał-Las Młocński-L. Bielański - Gwiaździsta.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...