Skocz do zawartości

[korba] Fc-m572


Slawek_l_83

Rekomendowane odpowiedzi

Mam do was pytanie czy ktoś już zmieniał zębatkę 44T w tej korbie?

Bo jak patrzyłem w sklepie w katalog to ta korba nigdzie nie występuje :)

Są tylko tarcze do FC-M 540, FC-M570/571 i którą tu wybrać???

Ja nie mam pojęcia więc się pytam, bo każda korbinka koło mocowania 4 śrub ma inny kształt dopasowania do połąka.

Dzieki

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojj nie wiem czy ona będzie pasować z tego względu, że przy mocowaniu śrub jest innaczej "chyba" wyprofilowane.

A tutaj korba http://www.fa-technik.adfc.de/Hersteller/S...I/FC-M572-G.jpg

a tutaj korba 580 http://images.google.pl/imgres?imgurl=http...hl%3Dpl%26lr%3D

 

I mi się wydaje że są inne te zębatki.

 

Z tego co już znalazłem to z 571 będzie pasować lecz tarcza kosztuje aż 93zł ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kształt tarcz nie ma nic do rzeczy , ważny jest rozstaw srub 104/64mm. , a ten był inny tylko w XTR-ach do ub. roku , teraz nawet tarcze XTR pasują do Deore , ostatnio awaryjnie założyłem środkową tarczę z korby RPM do korby XT - nie było problemu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kształt tarcz nie ma nic do rzeczy , ważny jest rozstaw srub 104/64mm. , a ten był inny tylko w XTR-ach do ub. roku , teraz nawet tarcze XTR pasują do Deore , ostatnio awaryjnie założyłem środkową tarczę z korby RPM do korby XT - nie było problemu ;)

 

Jesteś pewien na 100% ;)

 

Szkoda, że neie mam gdzie dostać tarczy od xt bo bym sprawdził ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś byłem w sklepie wziąłem do ręki korbę 580 czyli Lx H-II i zacząłem pomiary ;)

I według wstępnych oględzin tarcza z 580 powinna podejść do 572.

Ale jak będę zmieniał to ją w sklepie rozkręcę i przełożę w tedy będę wiedział na 100%.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam, sie podepne do tematu. Bede wdzieczny za odpowiedz na pytania:

 

1. Czy brak jednego zeba (wylamany) w najwiekszym blacie korby moze byc zagrozeniem dla prowadzacego albo dla sprzetu?

 

2. Zamierzam wymienic ta zebatke tak czy owak, ale wolalbym pozniej, jakos tak jak bedzie juz slonce. Czy lepiej wymienic juz teraz i nie czekac tych kilku miesiecy? A jesli mozna spokojnie do marca tak smigac, to czy zalozenie jednego nowego blatu do korby moze powodowac jakies spiecia na linii korba-lancuch-kaseta przez troche wieksze zuzycie ktorys z wymienionych. Choc i kaseta i lancuch sa w dobrym stanie i raczej w takim powinny byc jeszcze za pare miesiecy.

 

3. Czy w korbie LX (580) da sie wymienic najwiekszy blat bez wykrecania wszystkiego? Mi to wyglada tak jakby sie dalo, bo ten blat sprawia wrazenie jakby byl "nakladany" na ramiona korby od zewnetrznej strony.

 

4. Czy, tak jak pisze wyzej, beda do tej korby pasowaly tansze blaty, z Deore chocby. Jesli tak to czy jest sens oszczedzac w ten sposob (roznica z 20 zl)?

 

Z gory dzieki za odpowiedz, pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Nie

2. Jak nie masz rozciągniętego łańcucha to spoko

3. da sie

4. Będą pasować - oszczędność w $$ to przypływ wagi, tyle. Jak nie masz kasy to możesz kupić i stalowe truvativy z allegro i bedzie grać ale będzie ciężko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...