Skocz do zawartości

[rogi] do 40zł


cry

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wspomnialem nic o kategorii cenowej wiec chodzilo mi o ogol, ze takie znowu lekkie nie sa. Do ciezkich tez nie naleza, ale nastepne beda wlasnie smica/boblight. A ze waza 102g to wiem, bo sam swoje wazylem :) Ale OT sie robi.

 

@cry - w tym przedziale cenowym bralbym WCS'y. Moim zdaniem za ta kase lepszych nie znajdziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam brak rogów 0 g za 0 zł ;)

 

Oferta bezkonkurencyjna, te całe WCSy moga się schować ;)

 

ps. ja zastanawiam się, czy nie dac na trasy po szosie WCS na środek kiery :)

Niby tak,ale rogi bardzo na podjazdach sie przydaja :) Moim zdaniem jak je dasz na srodek kiery, to bedzie wioskowato wygladalo i beda za krotkie, zeby sie dobrze zaprzec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wypowiedzi evo:

 

Ja sobie nie wyobrażam jazdy bez rogów, na podjazdach albo na prostych trasach asfaltowych odruchowo na nich kładę ręce.

Co innego przy giętej kierownicy, tam rogi nie są potrzebne. Można się złapać tuż przy mostku i całkiem wygodnie jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czy wsiowo będą wyglądały to nie wiem, bo nie widziałem wieśniaka by tak miał :)A opony 1,5 cala sliki na 26 kole, to też wieś? :wub:

 

 

Kładzenie rąk na szosie i szybkości na krańcach kiery, to raczej nie jest pozycja aero ...

Rzecz jasna, na maratony bym tak się nie wybrał, chodziło mi o danie na środek, bo zamierzam zrobić kilka etapów po 70-120 km, głównie po szosie.

Pozycja jest i aero i wyciągnieta, bo chwyty 5-10 cm do przodu bardziej niż na kierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a lemondka w "góralu" to nie wieś? :)

 

W kolarkach dłguośc górnej rury to przewaznie 55 cm, ja mam 60 cm, więc rogi z przodu to już wystarczajaco wyciągnięta pozycja. Dając sioło z 1,5 cm w tył to nawet aż za bardzo.

 

Wyjechałem z oponami slicami do 26 cali MTB, bo to takie samo odstepstwo jak rogi po środku.

Generalnie MTB nie jest robiony pod szosę i cienkie opony jak i rogi w pozycji aero - to nie jest przeznacznie tego roweru. Ale na kilka jazd, by nabić sobie sporo km na szosie (bo ostatnio nie miałem czasu za wiele) to czemu nie, tak samo jak czemu nie na chwile dac slicki.

 

Na dłuższa metę zostawiać tam rogi, jak i przerabiać MTB na szose to faktycznie wsiowy pomysł, ale ja nie twierdziełm, że zostawie to tak na stałe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na fotce moze byla przy szosowce? Lepiej dac lemondke i 20zl wiecej niz rogi i wszystko sciagac. Co do tego odstepstwa, to nie zgodze sie, bo wiele osob ma 2kpl kol, albo przeklada sobie na slicki (nawet 1.0) i tak smiga, a za to osoby z rogami na srodku kierownicy nie widzialem jeszcze :D Poza tym prawdopodobnie i tak blisko mostka ich nie wsadzisz jak masz prosta kiere, bo jest grubsza od pewnego momentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pozatym na moje oko to jak dajesz rece na zewnetrzne rogi - pozycja idzie troche ku przodowi, bardziej kladziesz sie i nachylasz. A pomysl sobie jak bedziesz mial rogi przy srodku kiery, nie bedziesz wiedzial co masz z rękami zrobić i zamiast pozycji aero bedziesz mial niewiem co :D. Przeciez w szosach [nie czasówkach] te baranki są konstruowane tak jak są i dajesz ręce po bokach, a ty cos kombinujesz ;D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będe miał rogi po środku kiery to nie będe miał co z rękoma zrobic? No będe trzymał je na rogach ....w czym problem, nie kumam chyba tej wypowiedzi :)

Efekt w sumie będzie taki, jak bym miał mostek na 15-20 cm i chwyt blisko środka kiery. Czyli bardziej wyciągnieta i aero pozycja.

 

Zauważcie, że w czaswókach czy triatrolnach zalecają do lemodna mostek max 6 cm, i rama dl;uga tylko na 55 cm - razem 61 cm.

Ja mam z mostkiem 71 cm. Więc gdybym miał lemodke, to bym był tak wyciagniety dziwnie, że pozycja w niczym by nie przypominała chyba tych z szosy.

 

Co do grubości kiery, już kiedyś wstępnie patrzyłem (przy zmianie chwytów) i nie ma problemu z rogami, by były doścyć blisko środka tak że są w mojej szerokości tułowia.

 

Najlepiej sprawdze na jedym wyjeździe i po problemie. Jak będzie to bez sensu, to wracam od razu, jak ok, to kilka dni pojeżdżę. Póki co i tak wypad w Tartry lada moment :D

 

 

A na fotce moze byla przy szosowce?

- no wygląda jak na MTB, ale wygląda tez troszkę wsiowo :):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- no wygląda jak na MTB, ale wygląda tez troszkę wsiowo ;):(

Rogi na srodku kiery tym bardziej. Ale to Ty bedziesz jezdzil nie ja ;) A jak mowisz,ze masz dosc dluga rure i Twoja odeglosc jest dosc duza, to po co kombinowac? Bez przesady i chyba nie powiesz mi,ze odczujesz roznice jak bedziesz mial rogi na srodku,a normalnie zamocowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będe miał rogi po środku kiery to nie będe miał co z rękoma zrobic? No będe trzymał je na rogach ....w czym problem, nie kumam chyba tej wypowiedzi ;)

W tym ze jak masz lemondke to normlanie ukladasz sobie lokcie na podpurkach i ci nie lataja :( a tak bedziesz nachylony niby do przodu i taki skulony dziwnie - przy lemondce to przynajmniej jest sie gdzie wyciagnac, a tak... ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie dziś próbowałem położyc się łokciami na kierze (tam gdzie by było w lemondce oparcie) i ręce od łokcia w górę są prawei w jednej linii z tułowiem :D a więc absurdalna pozycja (niewygodna, skręty to koszmar), weź zobacz sobie jak jeżdzi się na lemondkach.

Celowo daje się wtedy krótsze mostki no a do tego jest krótsza rama w szosach. Po prostu o te 10 cm za długa rama i mostek.

Gdnym miał sie pchać w lemondke, to bym musiał kupić mostek na 4 cm chyba. Więc zamiast kupowac krótki mostek i lemondke, by sobie przez kilka dni tak pojeżdzić, to juz wole spróbowac te rogi ;)

 

Bez przesady i chyba nie powiesz mi,ze odczujesz roznice jak bedziesz mial rogi na srodku,a normalnie zamocowane

- tyle że trzymając dłonie w rozstawie 58 cm, a w rozstawie 25 cm, to zupełnie inne opory aero :P

 

te baranki są konstruowane tak jak są i dajesz ręce po bokach

- są po bokach, ale ich szerokosc to 44 cm a nie 58 :)

poza tym, dla dodatkowego obniżenia sylwetki chwyta się niżej, a w MTB moga nas wyciągnąc i tym samym obniżyć tylko rogi no albo lemondka. Z tym, że lemondka wyciąga za bardzo na ramie MTB, no i waży jak dodatkowe 4 kiery :)

 

 

Rogi na srodku kiery tym bardziej.

Przeżyje ten wstyd przez pare dni :) będe unikał ludzi jak ogień, zwłaszcza bikerów :D

 

Ze wsiowych zastosowan rogów, to są z pewnością takie, gdzie zamiast skierowane do przodu, idą pionowo albo nawet w stronę bikera, wszystko po to, by taki lamas miał prostą sylwetkę jak na Jubilacie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczepiał laski ;)

 

Trzeba by zrobić ranking wsiowych zastosowan rogów i uporządkowac to :P:)

 

propozycje:

 

- rogi na zewnątrz (nie ma ch.a we wsi)

- rogi na tył lub pionowo (pozycja "Jubilat)

- rogi po środku (a`la lemondki)

- rogi na giętej (full wypas, wszystkie opcje)

- rogi na dół :) (a`la baranek)

 

jakies pomysły jeszcze?

 

- rogi na lemondce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to muszę dopracować - one były na zewnątrz i do góry ;). A jeszcze był u mnie w miescie kolo który miał taką smiesinze giętą kierownice jak w chooperach i do niej wkładał jeszcze 2 kije... nomrmalnie koszmar jak jechalem autem i tego kolesia widzialem to nie wiedzialem czy sie zaraz nie wywali :P[pozycja ofc full prosta;D].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...