cry Napisano 10 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 Polećcie mi najlepsze rogi w tym przediale cenowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinuz Napisano 10 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 http://allegro.pl/item211005889_lekkie_rog...umrowerowe.html - te 4 złote chyba przeżyjesz http://allegro.pl/item211851064_rogi_ritch...del_2007r_.html A to jak chcesz koniecznie znacznie taniej... Co do WCS - sam ich używam i polecam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kathar Napisano 10 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 Też używam WCS. Świetne i lekkie. Za tą cenę super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 10 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 Takie lekkie to znowu nie sa, ale sa wygodne i sam ich uzywam, rowniez moge polecic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roswell Napisano 10 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 Są lekkie (102g), nie znajdziesz nic lżejszego w tej kategorii cenowej. No chyba, żeby dołożyć do Smica/Boplight (ok 60g). WCS jest bezkonkurencyjny i teraz ma naprawdę świetną cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 10 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 Nie wspomnialem nic o kategorii cenowej wiec chodzilo mi o ogol, ze takie znowu lekkie nie sa. Do ciezkich tez nie naleza, ale nastepne beda wlasnie smica/boblight. A ze waza 102g to wiem, bo sam swoje wazylem Ale OT sie robi. @cry - w tym przedziale cenowym bralbym WCS'y. Moim zdaniem za ta kase lepszych nie znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 10 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 Polecam brak rogów 0 g za 0 zł Oferta bezkonkurencyjna, te całe WCSy moga się schować ps. ja zastanawiam się, czy nie dac na trasy po szosie WCS na środek kiery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cry Napisano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 postanowiłem i zamówiłem. Dzięki chłopaki Widze że sa bardzo popularne a 4 zł chyba przeżyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 Polecam brak rogów 0 g za 0 zł Oferta bezkonkurencyjna, te całe WCSy moga się schować ps. ja zastanawiam się, czy nie dac na trasy po szosie WCS na środek kiery Niby tak,ale rogi bardzo na podjazdach sie przydaja Moim zdaniem jak je dasz na srodek kiery, to bedzie wioskowato wygladalo i beda za krotkie, zeby sie dobrze zaprzec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roswell Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 Co do wypowiedzi evo: Ja sobie nie wyobrażam jazdy bez rogów, na podjazdach albo na prostych trasach asfaltowych odruchowo na nich kładę ręce. Co innego przy giętej kierownicy, tam rogi nie są potrzebne. Można się złapać tuż przy mostku i całkiem wygodnie jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DOMAN Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 Evo miał chyba na myśli aero pozycje. Taka jakby lemondka np. gianty na tdf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 Wiem. Dlatego napisalem to co napisalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 To czy wsiowo będą wyglądały to nie wiem, bo nie widziałem wieśniaka by tak miał :)A opony 1,5 cala sliki na 26 kole, to też wieś? Kładzenie rąk na szosie i szybkości na krańcach kiery, to raczej nie jest pozycja aero ... Rzecz jasna, na maratony bym tak się nie wybrał, chodziło mi o danie na środek, bo zamierzam zrobić kilka etapów po 70-120 km, głównie po szosie. Pozycja jest i aero i wyciągnieta, bo chwyty 5-10 cm do przodu bardziej niż na kierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 Nie przypominam sobie,zebym pisal cos ,ze slicki to wies wiec nie wiem skad to wytrzasnales i z tym bijesz A jesli chcesz sobie polezec, to kup lemondkę http://www.allegro.pl/item210579344__lezak..._802_640g_.html Fakt, ze troche ciezsza, ale i wygodniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 a lemondka w "góralu" to nie wieś? W kolarkach dłguośc górnej rury to przewaznie 55 cm, ja mam 60 cm, więc rogi z przodu to już wystarczajaco wyciągnięta pozycja. Dając sioło z 1,5 cm w tył to nawet aż za bardzo. Wyjechałem z oponami slicami do 26 cali MTB, bo to takie samo odstepstwo jak rogi po środku. Generalnie MTB nie jest robiony pod szosę i cienkie opony jak i rogi w pozycji aero - to nie jest przeznacznie tego roweru. Ale na kilka jazd, by nabić sobie sporo km na szosie (bo ostatnio nie miałem czasu za wiele) to czemu nie, tak samo jak czemu nie na chwile dac slicki. Na dłuższa metę zostawiać tam rogi, jak i przerabiać MTB na szose to faktycznie wsiowy pomysł, ale ja nie twierdziełm, że zostawie to tak na stałe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 A na fotce moze byla przy szosowce? Lepiej dac lemondke i 20zl wiecej niz rogi i wszystko sciagac. Co do tego odstepstwa, to nie zgodze sie, bo wiele osob ma 2kpl kol, albo przeklada sobie na slicki (nawet 1.0) i tak smiga, a za to osoby z rogami na srodku kierownicy nie widzialem jeszcze Poza tym prawdopodobnie i tak blisko mostka ich nie wsadzisz jak masz prosta kiere, bo jest grubsza od pewnego momentu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 A pozatym na moje oko to jak dajesz rece na zewnetrzne rogi - pozycja idzie troche ku przodowi, bardziej kladziesz sie i nachylasz. A pomysl sobie jak bedziesz mial rogi przy srodku kiery, nie bedziesz wiedzial co masz z rękami zrobić i zamiast pozycji aero bedziesz mial niewiem co . Przeciez w szosach [nie czasówkach] te baranki są konstruowane tak jak są i dajesz ręce po bokach, a ty cos kombinujesz ;D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 Jak będe miał rogi po środku kiery to nie będe miał co z rękoma zrobic? No będe trzymał je na rogach ....w czym problem, nie kumam chyba tej wypowiedzi Efekt w sumie będzie taki, jak bym miał mostek na 15-20 cm i chwyt blisko środka kiery. Czyli bardziej wyciągnieta i aero pozycja. Zauważcie, że w czaswókach czy triatrolnach zalecają do lemodna mostek max 6 cm, i rama dl;uga tylko na 55 cm - razem 61 cm. Ja mam z mostkiem 71 cm. Więc gdybym miał lemodke, to bym był tak wyciagniety dziwnie, że pozycja w niczym by nie przypominała chyba tych z szosy. Co do grubości kiery, już kiedyś wstępnie patrzyłem (przy zmianie chwytów) i nie ma problemu z rogami, by były doścyć blisko środka tak że są w mojej szerokości tułowia. Najlepiej sprawdze na jedym wyjeździe i po problemie. Jak będzie to bez sensu, to wracam od razu, jak ok, to kilka dni pojeżdżę. Póki co i tak wypad w Tartry lada moment A na fotce moze byla przy szosowce? - no wygląda jak na MTB, ale wygląda tez troszkę wsiowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 - no wygląda jak na MTB, ale wygląda tez troszkę wsiowo Rogi na srodku kiery tym bardziej. Ale to Ty bedziesz jezdzil nie ja A jak mowisz,ze masz dosc dluga rure i Twoja odeglosc jest dosc duza, to po co kombinowac? Bez przesady i chyba nie powiesz mi,ze odczujesz roznice jak bedziesz mial rogi na srodku,a normalnie zamocowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 Jak będe miał rogi po środku kiery to nie będe miał co z rękoma zrobic? No będe trzymał je na rogach ....w czym problem, nie kumam chyba tej wypowiedzi W tym ze jak masz lemondke to normlanie ukladasz sobie lokcie na podpurkach i ci nie lataja a tak bedziesz nachylony niby do przodu i taki skulony dziwnie - przy lemondce to przynajmniej jest sie gdzie wyciagnac, a tak... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 Specjalnie dziś próbowałem położyc się łokciami na kierze (tam gdzie by było w lemondce oparcie) i ręce od łokcia w górę są prawei w jednej linii z tułowiem a więc absurdalna pozycja (niewygodna, skręty to koszmar), weź zobacz sobie jak jeżdzi się na lemondkach. Celowo daje się wtedy krótsze mostki no a do tego jest krótsza rama w szosach. Po prostu o te 10 cm za długa rama i mostek. Gdnym miał sie pchać w lemondke, to bym musiał kupić mostek na 4 cm chyba. Więc zamiast kupowac krótki mostek i lemondke, by sobie przez kilka dni tak pojeżdzić, to juz wole spróbowac te rogi Bez przesady i chyba nie powiesz mi,ze odczujesz roznice jak bedziesz mial rogi na srodku,a normalnie zamocowane - tyle że trzymając dłonie w rozstawie 58 cm, a w rozstawie 25 cm, to zupełnie inne opory aero te baranki są konstruowane tak jak są i dajesz ręce po bokach - są po bokach, ale ich szerokosc to 44 cm a nie 58 poza tym, dla dodatkowego obniżenia sylwetki chwyta się niżej, a w MTB moga nas wyciągnąc i tym samym obniżyć tylko rogi no albo lemondka. Z tym, że lemondka wyciąga za bardzo na ramie MTB, no i waży jak dodatkowe 4 kiery Rogi na srodku kiery tym bardziej. Przeżyje ten wstyd przez pare dni będe unikał ludzi jak ogień, zwłaszcza bikerów Ze wsiowych zastosowan rogów, to są z pewnością takie, gdzie zamiast skierowane do przodu, idą pionowo albo nawet w stronę bikera, wszystko po to, by taki lamas miał prostą sylwetkę jak na Jubilacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 Spoko jak ci to ma uprzyjemnić jazdę to próbuj . Co do kombinacji z rogami to widziałem gościa, który miał rogi gięte.... i ustawione na zewnątrz tj zrobił sobie nimi szerszą kierę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 zaczepiał laski Trzeba by zrobić ranking wsiowych zastosowan rogów i uporządkowac to propozycje: - rogi na zewnątrz (nie ma ch.a we wsi) - rogi na tył lub pionowo (pozycja "Jubilat) - rogi po środku (a`la lemondki) - rogi na giętej (full wypas, wszystkie opcje) - rogi na dół (a`la baranek) jakies pomysły jeszcze? - rogi na lemondce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 No to muszę dopracować - one były na zewnątrz i do góry . A jeszcze był u mnie w miescie kolo który miał taką smiesinze giętą kierownice jak w chooperach i do niej wkładał jeszcze 2 kije... nomrmalnie koszmar jak jechalem autem i tego kolesia widzialem to nie wiedzialem czy sie zaraz nie wywali [pozycja ofc full prosta;D]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 Ciekawe te zastosowania Ale swoja droga to sie nowy temat zrobil, a problem juz dawno rozwiazany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.